Skravletråd

På vei hjem fra jobb - har veldig lyst på is nå og vet vi har i fryseren [emoji14]

Mmm... Tror jammen jeg også må ta en titt i fryseren, vært perfekt med en is nå kjenner jeg. :p "Takk" for tipset. :hilarious:

Hva slags is har du da?

Minner dere på nettmøtet med Jordmor Katrine i kveld her på forumet kl. 20 - 22! Send inn dine spørsmål HER. :)

Oj, meget spesielt at de klarer å sende så forskjellige ting under samme forpakning.. satser på at de svarer på klagen da!
De svarte "du går returnere varen som er feil med returkode 62".

Jeg returnerte begge. Så får jeg lete videre etter gardiner. Kanskje velge en annen farge [emoji23]

Nå har jeg klagd til Ellos. Lurer på hva de svarer, hvis de svarer. Jeg bestilte lyserosa gardiner til stua. Har et stort vindu som trenger tre lange lengder. Endte opp med å kjøpe 2 pakker med 2stk i. Jeg liker egentlig å handle i butikk, for å se skikkelig hvordan de ser ut, og fordi jeg hater returnering til nettbutikker, men fant ingen rosa jeg likte i butikk nå. Jeg vil bytte ut de grå jeg har med noe lysere til sommeren, samt at jeg trenger litt "jenteting" inn i leiligheten :p Også var det egentlig fint å få en ekstra gardinlengde, for da kunne jeg gi den til svigermor, så hun hadde sydd nye putetrekk for meg. Hun sydde akkurat gardin og pledd av dynetrekk med dinosaurer på til 4-åringen. Som ble SÅ fornøyd med sitt nye rom.

Men tilbake til saken. Jeg henta pakken på fredag, og tar de ut av posene sine, og så skal jeg til å slenge de å vask, men så er det noe som får meg til å tenkte at jeg bør henge de opp først for å se hvordan det blir, hvis jeg vil ha de. Også i det skal jeg begynne med det så finner ut at den ene pakken er bare 220 cm, mens den andre er 250 (som jeg har bestilt). Og det står samme art.nr og lengde på posene de kom i! Og i tillegg har det ene settet rynkebånd til oppheng, og det andre bare en erm, "hule" til å tre innpå... BLÆÆÆÆH!!!!

Ååh, ellos har jeg hatt en lang diskusjon med også. Vi bestilte stoler derfra i høst, hvitt sete med trefarget ben (de hadde også hvit med sorte ben og sort med sorte ben), så klarer de å sende oss hvitt sete med hvite ben, en kombinasjon de ikke engang har. Hjelpes, det var mye styr med det greiene der. Jeg nektet å sende tilbake, for vi måtte faktisk ha noe å sitte på :hilarious:

Det tok forresten 3 mnd før jeg fikk riktig:rolleyes:

Ååh, ellos har jeg hatt en lang diskusjon med også. Vi bestilte stoler derfra i høst, hvitt sete med trefarget ben (de hadde også hvit med sorte ben og sort med sorte ben), så klarer de å sende oss hvitt sete med hvite ben, en kombinasjon de ikke engang har. Hjelpes, det var mye styr med det greiene der. Jeg nektet å sende tilbake, for vi måtte faktisk ha noe å sitte på :hilarious:

Det tok forresten 3 mnd før jeg fikk riktig:rolleyes:
Jeg sendte altså begge tilbake i dag. Litt skuffet over hvordan de svarte. Og litt skuffet over at jeg må på leting etter gardiner igjen [emoji12] Håper ikke det tar votter og vinter før jeg får tilbake pengene.

Mmm... Tror jammen jeg også må ta en titt i fryseren, vært perfekt med en is nå kjenner jeg. [emoji14] "Takk" for tipset. :hilarious:

Hva slags is har du da?

Melon sorbet var skikkelig digg i dag [emoji1][emoji510][emoji56]
Ble lakrisis - isbilen kjørte innom for noen dager siden og de hadde pinneis med lakris og vannmelon som ville være med hjem [emoji14]

Smakte himmelsk i varmen :)

Jeg sendte altså begge tilbake i dag. Litt skuffet over hvordan de svarte. Og litt skuffet over at jeg må på leting etter gardiner igjen [emoji12] Håper ikke det tar votter og vinter før jeg får tilbake pengene.
Ja, var litt sånn "vi bryr oss ikke"-svar..
Håper du får pengene raskt

Her er det mannen som tenker på gardiner ved flytting. Vil ha farger inn i hus, men finner heller ikke det han vil ha; tror dog vi unngår å bestille på nett :)

God morgen og god onsdag :) deilig å vite at det er fri i morgen kjenner jeg :)

Takket være Insta og reklamer, har jeg nå så lyst på ben & jerrys at at jeg blir gal
I "gamle dager " sa jeg og en venninne alltid at uansett hva som skjedde så var det i hvert fall to menn vi kunne stole på. Ben og Jerry [emoji23] også trøstespiste vi is og klagde over gutter.

Ja, var litt sånn "vi bryr oss ikke"-svar..
Håper du får pengene raskt

Her er det mannen som tenker på gardiner ved flytting. Vil ha farger inn i hus, men finner heller ikke det han vil ha; tror dog vi unngår å bestille på nett :)
Oi, det kunne ikke min brydd seg mindre om! Deilig?

God morgen og god onsdag :) deilig å vite at det er fri i morgen kjenner jeg :)
God morgen og god onsdag! [emoji1] Deilig med fri i morgen også. Har vært sykt digg med ferie nå. Merker at kroppen pg hodet er bedre. Og jeg skal ha fri på fredag, for da er det planleggingsdag i bhg.

God morgen og god onsdag! [emoji1] Deilig med fri i morgen også. Har vært sykt digg med ferie nå. Merker at kroppen pg hodet er bedre. Og jeg skal ha fri på fredag, for da er det planleggingsdag i bhg.
Er det hos oss og, men den tar mannen seg av. Skal på konferanse med jobben i Strømstad mandag og tirsdag, må få unna litt jobb [emoji14]

Men ja, deilig med litt fri. Vurderer drammensbadet i morgen og satser på at folk har reist på langhelg ;)

Er det hos oss og, men den tar mannen seg av. Skal på konferanse med jobben i Strømstad mandag og tirsdag, må få unna litt jobb [emoji14]

Men ja, deilig med litt fri. Vurderer drammensbadet i morgen og satser på at folk har reist på langhelg ;)

Her skal mannen jobbe på Haandbryggeriet sin ølfestival på fredag, så da hadde jeg ikke så mye valg denne gangen, selv om det egentlig var "hans tur". Min erfaring er at ting i drammen blir kjempefullt i ferier, så lykke til med den :P hehe, neida, dere kan jo ha flaks. Og blir det like fint vær i morgen kan det jo hende at folk heller vil være ute. Men husker vi var på lekeland en dag i påsken det var dårlig vær. Aldri igjen, for å si det sånn.

Her skal mannen jobbe på Haandbryggeriet sin ølfestival på fredag, så da hadde jeg ikke så mye valg denne gangen, selv om det egentlig var "hans tur". Min erfaring er at ting i drammen blir kjempefullt i ferier, så lykke til med den [emoji14] hehe, neida, dere kan jo ha flaks. Og blir det like fint vær i morgen kan det jo hende at folk heller vil være ute. Men husker vi var på lekeland en dag i påsken det var dårlig vær. Aldri igjen, for å si det sånn.
Ajaj, ja ser den. Skal sies at vi alltid drar veldig tidlig eller borderline sent. Så pleier å gå greit uansett :)

Stilig med ølfestival da :)

Ajaj, ja ser den. Skal sies at vi alltid drar veldig tidlig eller borderline sent. Så pleier å gå greit uansett :)

Stilig med ølfestival da :)
Han er bra lei ølfestivaler. Han jobber for aass, så har blitt en del av de. Heldigvis har han sagt at han ikke skal dra på de i høst, selv ikke den første helgen i september for den er i Bergen. Selv om det er en måned før termin vil han være hjemme da <3

Back
Topp