Skravletråd

God morgen og god tirsdag :) noen spennende planer for dagen?

God tirsdag [emoji1]
Jeg skal jobbe litt, og ha litt ferie [emoji23] Tenkte dra til byen og spise italiensk is hvis solen vedvarer [emoji41]
Åååh det hørtes ikke feil ut :) har kun smakt de nede ved ypsilonbroa
Noe sted du anbefaler?

Åååh det hørtes ikke feil ut :) har kun smakt de nede ved ypsilonbroa
Noe sted du anbefaler?
Det er til Darios jeg har tenkt meg [emoji4] (den ved ypsilon). Men Barista nederst på torget er også gode! Og Condelica, men de har bare noen få is. Og de to andre stedene drives av italienere, selv om jeg er stamkunde på Condelica [emoji6]

Og forresten #denfølelsen når man starter dagen med å vaske baderomsgulvet pga 4-åringen ikke rakk helt frem til do. Og for å si det sånn, det badet var modent for både støvsuging og vask...

God morgen alle samme [emoji4] jeg ligger våken og hører på at bådecmannen og lisja sover tungt enda [emoji7] vi nyter late dager i Spania [emoji4]

Og forresten #denfølelsen når man starter dagen med å vaske baderomsgulvet pga 4-åringen ikke rakk helt frem til do. Og for å si det sånn, det badet var modent for både støvsuging og vask...
Da er jo badet vasket og fint nå ihvertfall [emoji6]

Det er til Darios jeg har tenkt meg [emoji4] (den ved ypsilon). Men Barista nederst på torget er også gode! Og Condelica, men de har bare noen få is. Og de to andre stedene drives av italienere, selv om jeg er stamkunde på Condelica [emoji6]
Yums. Fikk usedvanlig lyst på is nå.. og sushi (savner raw :/ )

Huff da - ikke akkurat beste starten men er jo en god ting gjort ;)

Forstår deg godt[emoji6] kjenner dette var ganske herlig nå ja [emoji4] bassenget er til og med varmt nok til at jeg badet igår [emoji41]
Åh det kan jeg tenkte meg gjør godt :)
Kjenner jeg gleder meg litt ekstra til sommeren nå [emoji14]

Hvor lenge blir dere?

Nå har jeg klagd til Ellos. Lurer på hva de svarer, hvis de svarer. Jeg bestilte lyserosa gardiner til stua. Har et stort vindu som trenger tre lange lengder. Endte opp med å kjøpe 2 pakker med 2stk i. Jeg liker egentlig å handle i butikk, for å se skikkelig hvordan de ser ut, og fordi jeg hater returnering til nettbutikker, men fant ingen rosa jeg likte i butikk nå. Jeg vil bytte ut de grå jeg har med noe lysere til sommeren, samt at jeg trenger litt "jenteting" inn i leiligheten :P Også var det egentlig fint å få en ekstra gardinlengde, for da kunne jeg gi den til svigermor, så hun hadde sydd nye putetrekk for meg. Hun sydde akkurat gardin og pledd av dynetrekk med dinosaurer på til 4-åringen. Som ble SÅ fornøyd med sitt nye rom.

Men tilbake til saken. Jeg henta pakken på fredag, og tar de ut av posene sine, og så skal jeg til å slenge de å vask, men så er det noe som får meg til å tenkte at jeg bør henge de opp først for å se hvordan det blir, hvis jeg vil ha de. Også i det skal jeg begynne med det så finner ut at den ene pakken er bare 220 cm, mens den andre er 250 (som jeg har bestilt). Og det står samme art.nr og lengde på posene de kom i! Og i tillegg har det ene settet rynkebånd til oppheng, og det andre bare en erm, "hule" til å tre innpå... BLÆÆÆÆH!!!!

Nå har jeg klagd til Ellos. Lurer på hva de svarer, hvis de svarer. Jeg bestilte lyserosa gardiner til stua. Har et stort vindu som trenger tre lange lengder. Endte opp med å kjøpe 2 pakker med 2stk i. Jeg liker egentlig å handle i butikk, for å se skikkelig hvordan de ser ut, og fordi jeg hater returnering til nettbutikker, men fant ingen rosa jeg likte i butikk nå. Jeg vil bytte ut de grå jeg har med noe lysere til sommeren, samt at jeg trenger litt "jenteting" inn i leiligheten [emoji14] Også var det egentlig fint å få en ekstra gardinlengde, for da kunne jeg gi den til svigermor, så hun hadde sydd nye putetrekk for meg. Hun sydde akkurat gardin og pledd av dynetrekk med dinosaurer på til 4-åringen. Som ble SÅ fornøyd med sitt nye rom.

Men tilbake til saken. Jeg henta pakken på fredag, og tar de ut av posene sine, og så skal jeg til å slenge de å vask, men så er det noe som får meg til å tenkte at jeg bør henge de opp først for å se hvordan det blir, hvis jeg vil ha de. Også i det skal jeg begynne med det så finner ut at den ene pakken er bare 220 cm, mens den andre er 250 (som jeg har bestilt). Og det står samme art.nr og lengde på posene de kom i! Og i tillegg har det ene settet rynkebånd til oppheng, og det andre bare en erm, "hule" til å tre innpå... BLÆÆÆÆH!!!!
Oj, meget spesielt at de klarer å sende så forskjellige ting under samme forpakning.. satser på at de svarer på klagen da!

Back
Topp