Skravletråd

Jeg fant ikke jubeltråden i farta, så da må jeg få det ut her!
Sitter på skolen nå, og lille baby er jo så aktiv!! :D Har kjent litt tiegn fra tid til annen som kan minne om baby, men har ikke kunnet si noe 100%. Men i timen nå er baby skikkelig sprelsk :D Ikke harde tegnene, men så tydelige at jeg ikke er i tvil!! <3 Åååå, babyen miiin!! :D :D <3
Så koselig :)
Har hatt et par episoder som jeg tror kan være lille, gleder meg til jeg vet det med sikkerhet ^^

Hva er greia med å våkne i 4-tiden for å tisse og ikke få sove igjen? *gjeeeesp*

God torsdag! :D

Kun en dag igjen til ny helg, denne gangen også med fri på mandag :) Så i dag tenkte jeg at jeg skulle være flink og gjøre unna "helgehandel" da vi ikke har middag i hus. Men så er hjernen litt på ferie, så å finne på minst 5 middager er ikke lett i dag. Får håpe det dukker opp noe når jeg står i butikken etterpå :P Vurderer en tur på Rema for å sjekke grillutvalget (pleier å handle på Kiwi da den ligger best til). Evig optimist på at NÅ må vel våren endelig være her skikkelig snart, vel? :)

f0cd91821348c12dec2dc3395bf17e82.jpg

Fikk av en kollega i dag [emoji1][emoji7]

Sitter på legekontoret nå og er så glad for at jeg har en lege som sier at jeg bare kan komme innom når jeg selv ønsker og trenger. En litt bekymret mamma som har fått for seg at hun må bekrefte at alt er bra rett og slett. Fått for meg at alt ikke er bra for et par dager siden også fant jeg ikke hjertelyden i går [emoji85] pleier ikke bruke doppleren da lenger, men i går måtte jeg også fant jeg bare masse sus. Fant liksom ingen av dem da jeg vanligvis har pleid å finne begge to med en gang. Jaja en sjekk og få bekreftet det som er. For alt er nok kjempebra! Z[emoji4][emoji4][emoji4]

Sitter på legekontoret nå og er så glad for at jeg har en lege som sier at jeg bare kan komme innom når jeg selv ønsker og trenger. En litt bekymret mamma som har fått for seg at hun må bekrefte at alt er bra rett og slett. Fått for meg at alt ikke er bra for et par dager siden også fant jeg ikke hjertelyden i går [emoji85] pleier ikke bruke doppleren da lenger, men i går måtte jeg også fant jeg bare masse sus. Fant liksom ingen av dem da jeg vanligvis har pleid å finne begge to med en gang. Jaja en sjekk og få bekreftet det som er. For alt er nok kjempebra! Z[emoji4][emoji4][emoji4]
Da er det hyggelig å ha en sånn lege som kan berolige deg [emoji8]

Så flott å ha en slik lege [emoji2] masse lykke til. Håper alt er bra [emoji173]️

Back
Topp