Skravletråd

Ja, håper jeg kan finne ut av det [emoji4] og har jo også et lite håp om at det kan være babyen [emoji7] for kjenner det kun når jeg sitter helt stille og rolig [emoji4]
Så stilig!! Håper at jeg kjenner noe tidligere denne gangen. Sist tok det jo eeeeeevigheter

Mannen var med på kontroll her, syntes visst ikke det var veldig spennende. Men greit at han var der og kunne fortelle eget fødselsnummer (og jobb...). Og så greit at noen husker hva som ble sagt i ettertid [emoji85]
Hehe!:joyful: Omtrent samme erfaring her, men han syntes det var alright å være med!:p

Så stilig!! Håper at jeg kjenner noe tidligere denne gangen. Sist tok det jo eeeeeevigheter
Tror jeg kjente det i uke 16 sist. Så er endel tidligere denne gangen om det er babyen [emoji4] men sist så vi tidlig spark på utsiden [emoji4]

Tror jeg kjente det i uke 16 sist. Så er endel tidligere denne gangen om det er babyen [emoji4] men sist så vi tidlig spark på utsiden [emoji4]
Så heldige dere var da! Her var det ingenting å kjenne før i uke 21/22. Fleste ordentlige sparket vi kunne kjenne på utsiden var hos jm, i protest på at hun prøvde å finne ham med dopleren ;)

God morgen damer, og god lørdag :)

Noen spennende planer?

Så heldige dere var da! Her var det ingenting å kjenne før i uke 21/22. Fleste ordentlige sparket vi kunne kjenne på utsiden var hos jm, i protest på at hun prøvde å finne ham med dopleren ;)
Haha[emoji23] her sparka hun rett i doppleren til jm så hun skatt til [emoji85]

Har absolutt ingen planer for dagen annet en at jeg skal innta sengen for litt TV titting og avslapping når jentungen skal sove [emoji7]

Haha[emoji23] her sparka hun rett i doppleren til jm så hun skatt til [emoji85]
Ja, litt samme greia her. Men vi skvatt begge to - var jo første gangen, virket så surrealistisk.

Skal sies at hun hadde lett leeeenge. Ingen hjertelyd, men mye spraking som hun forklarte var bevegelser. Spøkte litt om at det var en zombiebaby ;)

Jeg hadde morkake bak sist, og det har jeg nå også. Det hjelper jo på [emoji4] I dag skal jeg nok ut og gå tur i sola og munzee litt samtidig [emoji1]

Ja, litt samme greia her. Men vi skvatt begge to - var jo første gangen, virket så surrealistisk.

Skal sies at hun hadde lett leeeenge. Ingen hjertelyd, men mye spraking som hun forklarte var bevegelser. Spøkte litt om at det var en zombiebaby ;)
Haha [emoji23] kanskje han var en zombiebabye lenge [emoji6] hos meg fant jm hjertelyden i uke 12 sist, traff rett på med en gang [emoji4]
Men er ikke masse av ungene som er gjemt inni kroppen min, for så hinsides stor mage[emoji26] så gruer meg til det nå også.

Jeg hadde morkake bak sist, og det har jeg nå også. Det hjelper jo på [emoji4] I dag skal jeg nok ut og gå tur i sola og munzee litt samtidig [emoji1]
Ååh så gøy :) det startet jeg også med sist under permisjonen [emoji14]

Haha [emoji23] kanskje han var en zombiebabye lenge [emoji6] hos meg fant jm hjertelyden i uke 12 sist, traff rett på med en gang [emoji4]
Men er ikke masse av ungene som er gjemt inni kroppen min, for så hinsides stor mage[emoji26] så gruer meg til det nå også.
Her var han ekspert på å lure seg unna. Selv på kontroller etter og på ul, så måtte de jage etter ham. Hadde god sprelleplass ;)

Er i alle fall planen. Sjansene er der for at vi kanskje har hilst på hverandre før og? [emoji14]
Det har vi nok. Både i Mjøndalen og på Spiralen? Eller Hokksund? Hvis jeg tipper rett utifra alder på sønnen din. Da er vi tom i samme klan. Utrolig gøy at noen jeg vet hvem er skal ha barn ca likt. Synd dere flytter før det [emoji4]

Last edited:
Back
Topp