Skravletråd

Jeg skal på min andre og siste ul i forhold til fosterdiagnostikk i morgen [emoji4] må gå alene i og med samboer er i Nordsjøen så jeg krysser virkelig fingrene for at alt ser bra ut! Kjenner jeg er litt bekymret for MA også etter å ha lest om alle tilfellene her inne... alle bekymringene vi skal ha oppå gleden over graviditeten [emoji23]
Lykke til [emoji8] Satser på at det går bra

Awww fikk se to sprellende små på ultralyd i dag [emoji173] godt med bekreftelse egentlig [emoji1] er så deilig med en lege som har ultralyd apparat og vil at vi skal ta en titt hver gang jeg er der [emoji1]
Så deilig! Skulle ønske fastlegen min hadde... skal i morgen, men eneste hun har er Doppler som hun vegrer seg for å bruke :/

Takk! [emoji4] jada jeg satser på d! Ser ut til at disse bekymringene våre stort sett er ganske bortkastede heldigvis [emoji6]
Ja det er gjerne det, men legen min mener det er en del av det :/ (å tenke sånn, ikke å.miste)

Masse lykke til i morgen :)

Awww fikk se to sprellende små på ultralyd i dag [emoji173] godt med bekreftelse egentlig [emoji1] er så deilig med en lege som har ultralyd apparat og vil at vi skal ta en titt hver gang jeg er der [emoji1]
Så herlig:Heartred skjønner godt at det er Ok med bekreftelse! Det er 4 uker siden jeg hadde TUL, og det føles som et hav av tid siden:shy: og ikke minst som det er en evighet til neste TUL i uke 12, selv om det egentlig bare er 2 uker til:p

Så herlig[emoji813]red skjønner godt at det er Ok med bekreftelse! Det er 4 uker siden jeg hadde TUL, og det føles som et hav av tid siden:shy: og ikke minst som det er en evighet til neste TUL i uke 12, selv om det egentlig bare er 2 uker til:p
Det føles som et hav av tid til neste tul for meg også, og det er på torsdag [emoji23]

Så herlig[emoji813]red skjønner godt at det er Ok med bekreftelse! Det er 4 uker siden jeg hadde TUL, og det føles som et hav av tid siden:shy: og ikke minst som det er en evighet til neste TUL i uke 12, selv om det egentlig bare er 2 uker til:p
Å ja! Føles ut som en evighet for meg også til uke 12 [emoji23][emoji23]
Det føles som et hav av tid til neste tul for meg også, og det er på torsdag [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] vi er så flott satt sammen [emoji1]

Så heldig du er [emoji7] Jeg skal ikke til lege før 19 april!! [emoji31] Aner ikke om han har apparat eller ikke. Men jeg og sil se/høre den lille!! [emoji23][emoji7]

Jeg skal på min andre og siste ul i forhold til fosterdiagnostikk i morgen [emoji4] må gå alene i og med samboer er i Nordsjøen så jeg krysser virkelig fingrene for at alt ser bra ut! Kjenner jeg er litt bekymret for MA også etter å ha lest om alle tilfellene her inne... alle bekymringene vi skal ha oppå gleden over graviditeten [emoji23]

Lykke til! Vi bekymrer oss alltid litt for mye [emoji23][emoji85]

Nå er det snart natten her i huset. Samboeren reiser på jobb igjen imorgen, så kjenner jeg gruer meg til 2 nye uker uten han.

Jeg bestilte meg doppler rett før helga, håper jeg får den i morgen [emoji16] og at jeg får høre liv [emoji173]️[emoji173]️

Hvordan ligger vi an etter en dag med skravling? Har skjønt at noen av termingruppene fra 2016 har munndiare og rast av gårde?:eek:

• Liker
Reactions: Hl
Hvordan ligger vi an etter en dag med skravling? Har skjønt at noen av termingruppene fra 2016 har munndiare og rast av gårde?:eek:
Tror nok ikke vi har noen sjanse, de andre har jo vært her lengre og har sikkert blitt bedre kjent + deler mer på skjult. Men man skal jo ha for innsatsen! [emoji14]

Back
Topp