Skravletråd

Samboer sitter og venter på svar fra legevakta... Jeg har betennelse i halebeinet, og det gjør så vondt at jeg har ikke ord. Og nå begynte jeg å blø i tillegg, så nå tør jeg ikke avvente lenger... [emoji22] Lørdagen fra helvete!

Uff da, har du fått noen svar/trøst?
Er ganske vanlig med blødning, så det trenger ikke være noe galt -prøv å holde fast på den tanken inntill du evt får vite noe annet [emoji173]️ og god bedring!

Usj, da jeg var på do i ste fikk jeg bitte litt brun utflod på papiret. Nok til at jeg ble kjempe bekymret :(
Hei, det er ganske vanlig, selv om det er skremmende. Og brunt betyr vanligvis gammelt, så om det ikke blir mer er det antageligvis ikke noe å bry seg med - heldigvis [emoji6]
Kan jo være greit å få legetime og kontroll til uka, så er det litt lettere å slippe tankene og slappe av, greit å slippe (forhåpentligvis unødvendig) bekymring [emoji173]️ lykke til! [emoji5]️

Hei, det er ganske vanlig, selv om det er skremmende. Og brunt betyr vanligvis gammelt, så om det ikke blir mer er det antageligvis ikke noe å bry seg med - heldigvis [emoji6]
Kan jo være greit å få legetime og kontroll til uka, så er det litt lettere å slippe tankene og slappe av, greit å slippe (forhåpentligvis unødvendig) bekymring [emoji173]️ lykke til! [emoji5]️

Takk skal du ha [emoji173]
Ja, jeg prøver å trøste meg med det :) Blir å kontakte lege om det kommer noe mer. Var bare snakk om bitte litt nå, men likevel er det skremmende nok!

Ja, det glemte jeg helt.

God morgen! [emoji1]

Og god ny uke! Enda en kalenderuke nærmere oktober [emoji16]

Ja, det glemte jeg helt.

God morgen! [emoji1]

Og god ny uke! Enda en kalenderuke nærmere oktober [emoji16]
Sant det, går fremover :)

Syntes det var litt gøy å se på appen at 26% av graviditeten er over. Føles jo ut som jeg aaaaldri kommer til uke 12 [emoji14]

Sant det, går fremover :)

Syntes det var litt gøy å se på appen at 26% av graviditeten er over. Føles jo ut som jeg aaaaldri kommer til uke 12 [emoji14]
Jeg føler det et litt juks. For de første 4 ukene ca gikk jo uten at vi visste det.

Jeg selv gleder meg til jeg har under 200 dager igjen av graviditeten [emoji6] så det er mellom 3 og 9 dager til [emoji23] kjedelig å forholde seg til 2 forskjellige dager [emoji6]

Vi skulle egentlig vært inne på UL til fredag, men siden de så et friskt foster i helga ville sykehuset flytte timen 4 uker frem. Passer i grunnen fint, da blir det nøyaktig 4 uker før OUL :)

Vi skulle egentlig vært inne på UL til fredag, men siden de så et friskt foster i helga ville sykehuset flytte timen 4 uker frem. Passer i grunnen fint, da blir det nøyaktig 4 uker før OUL :)
Så heldig du er da [emoji1] mitt opp i all uheldigheten..

Jeg selv gleder meg til jeg har under 200 dager igjen av graviditeten [emoji6] så det er mellom 3 og 9 dager til [emoji23] kjedelig å forholde seg til 2 forskjellige dager [emoji6]
Brukte alltid den jeg fikk på siste ul - på fire ul så ble de aldri enige ;)

Akkurat det er jo ikke så dumt :) noe å glede seg til hele veien ;)

Awww fikk se to sprellende små på ultralyd i dag [emoji173] godt med bekreftelse egentlig [emoji1] er så deilig med en lege som har ultralyd apparat og vil at vi skal ta en titt hver gang jeg er der [emoji1]

Jeg skal på min andre og siste ul i forhold til fosterdiagnostikk i morgen [emoji4] må gå alene i og med samboer er i Nordsjøen så jeg krysser virkelig fingrene for at alt ser bra ut! Kjenner jeg er litt bekymret for MA også etter å ha lest om alle tilfellene her inne... alle bekymringene vi skal ha oppå gleden over graviditeten [emoji23]

Awww fikk se to sprellende små på ultralyd i dag [emoji173] godt med bekreftelse egentlig [emoji1] er så deilig med en lege som har ultralyd apparat og vil at vi skal ta en titt hver gang jeg er der [emoji1]
Så deilig [emoji7]

Jeg skal på min andre og siste ul i forhold til fosterdiagnostikk i morgen [emoji4] må gå alene i og med samboer er i Nordsjøen så jeg krysser virkelig fingrene for at alt ser bra ut! Kjenner jeg er litt bekymret for MA også etter å ha lest om alle tilfellene her inne... alle bekymringene vi skal ha oppå gleden over graviditeten [emoji23]
Lykke til [emoji8] Satser på at det går bra

Lykke til [emoji8] Satser på at det går bra

Back
Topp