Skravletråd

I dag fortalte vi at vi hadde baby i magen til 3 åringen vår, men han bare "nei! Det er IKKE baby i magen til mamma" [emoji23][emoji23] vel haha! Vi endte samtalen med at han sa at det var baby i magen til mamma altså [emoji4] vi tenkte han kunne fortelle dette til bestemor og bestefar (svigers)

God søndag alle sammen [emoji1] Håper dere får en finfin dag med lite plager [emoji8]
God søndag!

Her har det heldigvis vært lite plager hittil, gjør oss klare til babysvømming - så blir det litt hasterydding på ettermiddagen

Noen spennende planer i dag?

I dag fortalte vi at vi hadde baby i magen til 3 åringen vår, men han bare "nei! Det er IKKE baby i magen til mamma" [emoji23][emoji23] vel haha! Vi endte samtalen med at han sa at det var baby i magen til mamma altså [emoji4] vi tenkte han kunne fortelle dette til bestemor og bestefar (svigers)
Så herlig å endelig fortelel nyheten! :D GLEDER meg til vi kan gjøre det samme med barna! Godt dere ble enige til slutt om at det faktisk er baby inni der da ;) Og så artig atr han skal få fortelle, hihi <3

God søndag!

Her har det heldigvis vært lite plager hittil, gjør oss klare til babysvømming - så blir det litt hasterydding på ettermiddagen

Noen spennende planer i dag?
Vi tok en tur til besteforeldre mens samboer dro på ski og nå steker jeg vafler mens mini er ute og leker med morfar. Bra for en litt sliten mor [emoji23][emoji23] Lykke til med visning i dag [emoji1]

Vi tok en tur til besteforeldre mens samboer dro på ski og nå steker jeg vafler mens mini er ute og leker med morfar. Bra for en litt sliten mor [emoji23][emoji23] Lykke til med visning i dag [emoji1]
Åh, vafler høres himmelsk ut :) holdt på å kjøpe etter babysvømming men ungen var så trøtt, så var bare å sette seg i bilen. Greit når man skal rydde at han vil sove, håper på halvannen time ;)

Takker og bukker, men er sånn før den ordentlige neste uke, så den her kan egentlig ikke resultere i bud - men fått rent hus ut av det da ;)

Her ble det lasagne i sykestua :p
Godt med litt påfyll når man er dårlig i både kropp og hode om dagen :(

Åssen gikk det???

Tatt glukosebelastning nå og fy flate DET hjelper jo ikke på kvalmen! Sitter og kjenner på at alt skal komme opp igjen hvert minutt snart! 1,5 time igjen å sitte på kontoret før jeg kan drikke noe og spise noe også. Suuuulten altså!

Tatt glukosebelastning nå og fy flate DET hjelper jo ikke på kvalmen! Sitter og kjenner på at alt skal komme opp igjen hvert minutt snart! 1,5 time igjen å sitte på kontoret før jeg kan drikke noe og spise noe også. Suuuulten altså!
Lykke til med den tiden! Er jo helt forferdelig å måtte ta den så tidlig mens man fra før av er kvalm!

Usj, husker den fra sist.. var sååå sulten på slutten der.. og lettere frustrert da legen innrømmet at det egentlig var her unødvendig [emoji14]

Usj, denne skal jeg ta i uke 11 og jeg gruer meg! Høres ikke veldig godt ut. :wtf:

Hva er glukosebelastning og hvorfor må man ta det?? :wideyed:
For å sjekke om man har svangerskapsdiabetes [emoji4] jeg fikk det på slutten med forrige så nå måtte jeg ta testen tidlig grunnet det. Blir det ikke påvist må jeg tilbake senere i svangerskapet å ta den på nytt.

Du drikker 2 dl med glukoseblanding.. 75g glukose i en blanding. Også må man sitte på kontoret til legen i 2 timer og vente. Komme fastende ikke spise eller drikke mens man venter. Og blodprøver før og etter :)

Back
Topp