Skravletråd

Både og. Har vært ute en gang tidligere - kom en del folk, men var nok ikke helt riktig periode før ferien for det ble ikke noen bud.

Så nå er jeg egentlig mest lei hele greia [emoji14]

Men skal flytte inn i noe helt nytt til sommeren, det gleder jeg meg til :)

Hva skal dere se på til helgen?
Vi skal se på hus med 4-5 soverom og utleiedel. Kjempeflott nytt hus ferdig nå i 2017! Akkurat nå bor vi i et hus fra 1919 som mannen selv har renovert, men vi er ikke helt ferdig så vi har nesten behov for noe som er helt ferdig [emoji4]

Hmm.. .i nærheten av Drammen et sted? Vi har så vidt begynt å se på hus i området, men er egentlig heelt på planleggingsstadiet enda.. Hvorfor flytter dere?
Vi flytter inn mot Asker - nærmere foreldrene mine og jobben ^^

Nja, nedre eiker så litt utenfor drammen.
Dere søker i Drammen?

Vi skal se på hus med 4-5 soverom og utleiedel. Kjempeflott nytt hus ferdig nå i 2017! Akkurat nå bor vi i et hus fra 1919 som mannen selv har renovert, men vi er ikke helt ferdig så vi har nesten behov for noe som er helt ferdig [emoji4]
Ser den ;) og nå som dere blir såpass mange så må dere nesten ha plass :D

Blir spennende da ^^

Vi flytter inn mot Asker - nærmere foreldrene mine og jobben ^^

Nja, nedre eiker så litt utenfor drammen.
Dere søker i Drammen?
Lier, Drammen, Nedre Eiker. Jeg jobber i Asker, samboer jobber i Drammen, men det blir nok pendling til Oslo på han om noen år. Foreldrene våre bor i Drammen og Øvre Eiker, så det er liksom greit å være "her i området et sted".

9c1c4bf917142e2eb0c08c3333b8eb65.jpg

Orker kun å gå med kjoler jeg for tiden! Har ei venninne som driver med me&i så hu hadde noen fra eldre kolleksjon jeg kunne kjøpe. Også har jeg kjøpt 1 fra den nye.(ikke kommet enda). Er så nøden på stoffer og slikt så orker ikke gå i noe annet merke omtrent. Men gravidstrømpebukser hadde vært digg å investere i. Noen å anbefale? Gjerne noen som er mer enn 50den og, blir litt lei av å fryse men nå kommer kanskje varmen håper jeg siden den jævla pollen har kommet. 6/8 dager med migrene nå. Burde kanskje ikke blitt overrasket over at legen ville sykmelde meg 70% neste uke når jeg kom og bare ba om sykemelding for i dag. (fullt utslag - umulig å jobbe) Jeg sa det går sikkert greit med 50 ;). Veldig kjekt å føle seg tatt vare på uansett :)

Orker kun å gå med kjoler jeg for tiden! Har ei venninne som driver med me&i så hu hadde noen fra eldre kolleksjon jeg kunne kjøpe. Også har jeg kjøpt 1 fra den nye.(ikke kommet enda). Er så nøden på stoffer og slikt så orker ikke gå i noe annet merke omtrent. Men gravidstrømpebukser hadde vært digg å investere i. Noen å anbefale? Gjerne noen som er mer enn 50den og, blir litt lei av å fryse men nå kommer kanskje varmen håper jeg siden den jævla pollen har kommet. 6/8 dager med migrene nå. Burde kanskje ikke blitt overrasket over at legen ville sykmelde meg 70% neste uke når jeg kom og bare ba om sykemelding for i dag. (fullt utslag - umulig å jobbe) Jeg sa det går sikkert greit med 50 ;). Veldig kjekt å føle seg tatt vare på uansett :)
God bedring! Jeg har en ull gravidstrømpebukse og den brukes nesten hver dag. Vaskes i hvert fall flere ganger i uka! Er fra Milker. De selger den på bla Svangerskapet, tror jeg. Men er dyr da, for kortvarig glede. Jeg hadde den fra sist og da fikk jeg i feb. Gleder meg til litt mer varme så jeg kan gå over til gravidleggings(lange) og 40den. Og enda bedre ingenting. Men det er lenge til [emoji23][emoji23]

Edit: http://www.svangerskapet.no/index.php?main_page=product_info&products_id=365

På å legge seg? Så digg ut [emoji1]
Stemmer ja ;) stod opp 05.25 i dag for å ta bussen kl 06, for så å jobbe fra 06.45-14.15. Jeg har sovet i pausen de siste par dagene, men i dag følte jeg meg faktisk opplagt der og da, så gikk opp på pauserommet. Det skulle jeg ikke gjort, for var helt kjørt da pausen var over [emoji23] oppe og hopper igjen nå da, måtte hente i bhg og sånt :)

God bedring! Jeg har en ull gravidstrømpebukse og den brukes nesten hver dag. Vaskes i hvert fall flere ganger i uka! Er fra Milker. De selger den på bla Svangerskapet, tror jeg. Men er dyr da, for kortvarig glede. Jeg hadde den fra sist og da fikk jeg i feb. Gleder meg til litt mer varme så jeg kan gå over til gravidleggings(lange) og 40den. Og enda bedre ingenting. Men det er lenge til [emoji23][emoji23]

Edit: http://www.svangerskapet.no/index.php?main_page=product_info&products_id=365

takk for tips, men har sensitiv hud, så orker IKKE ull [emoji23][emoji23] Ikke så nært inn til kroppen iaff og ikke når jeg allerede kløøøøør!!

takk for tips, men har sensitiv hud, så orker IKKE ull [emoji23][emoji23] Ikke så nært inn til kroppen iaff og ikke når jeg allerede kløøøøør!!
Hehe, ja, da er det litt verre. Men har sett 70den. Husker dog ikke hvor.

Blæææh [emoji40] Har fått omgangssyken i hus. Håper jeg slipper unna og at ungen blir fort frisk! Kommer til å frykte det verste hver gang jeg er kvalm fremover. Og jeg som liksom skal til frisøren i morgen...

Blæææh [emoji40] Har fått omgangssyken i hus. Håper jeg slipper unna og at ungen blir fort frisk! Kommer til å frykte det verste hver gang jeg er kvalm fremover. Og jeg som liksom skal til frisøren i morgen...
Oh noes :/ håper du slipper helt unna - ikke nok å være kvalm som det er ^^

God søndag alle sammen [emoji1] Håper dere får en finfin dag med lite plager [emoji8]

Ååh, uff..

Her ble jeg smitta av forkjølelsen samboer hadde tidligere i uka.
Sitter her og er tett i nesa, tett i hodet og generelt uten energi :meh:

Ååh, uff..

Her ble jeg smitta av forkjølelsen samboer hadde tidligere i uka.
Sitter her og er tett i nesa, tett i hodet og generelt uten energi :meh:
God bedring! [emoji4] Inntil videre ser det ut til at jeg slipper unna, men jubler ikke helt enda.

Back
Topp