Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Ja, jeg er veldig spent [emoji1]God morgen! [emoji4] Blir spennende på torsdag da [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er veldig spent [emoji1]God morgen! [emoji4] Blir spennende på torsdag da [emoji4]
Du må ha masse lykke til idag [emoji5] når har du time? [emoji5]Hva gjør man når man ikke har noe annet å gjøre enn bv når man venter [emoji23] men hodet står tomt, så det blir browsing.. også blir man ensom..
Hadde time 8:30. Kom til litt over 9, og tok litt lang tid før vi ble ferdigeDu må ha masse lykke til idag [emoji5] når har du time? [emoji5]
Då greit da [emoji5] Skal du på begge?Akkurat bestilt time til TUL 2.mars, og da jeg kom hjem fra stallen lå det jammen meg innkalling fra Sykehuset i postkassa til UL 24.mars. Ser ut til at legen min har ordna litt mer enn han sa han skulle gitt![]()
Ja, jeg tror vi kjører begge jegDå greit da [emoji5] Skal du på begge?
Tenker du på fostervannsprøve og slikt? Fosterdiagnostikk er et bredt spekter av tester som involverer alt fra blodprøver, ultralyd, fostervann/morkake prøver.. noe har en risiko med seg, mens andre er ufarlige
Har du lest om NIPT test? Den testen kan gi en pekepinn og er risikofritt. Er en blodprøve bare.Ja tenker på forstervannsprøve og slikt, men tør ikke ta noe som innehar risiko, tror jeg...
Så bra du endelig tar deg en rolig dag hjemme [emoji5] her har også kvalmen kommet snikende og blir bare værre og værre [emoji52] av og til gar jeg bare lyst til å spy for å bli ferdig med det..God kveld fruer og frøkner! Hvordan går det?
I morgen har jeg bestemt meg for å ta en pust i bakken hjemme. På jobb vil det bli en rolig dag for de andre, så det blir litt enklere å prøve å fortrenge den dårlige samvittigheten. Trenger å komme meg litt til hektene nå så jeg greier å få gjort forberedelsene jeg skal før praksis de kommende ukeneKvalmen er blitt verre de siste par dagene, men kaster fortsatt heldigvis ikke opp.
Ja, nå må jeg rett og slett bare legge vekk dårlig samvittighet og alt og høre på kroppen x) Lett er det ikke, men sånn får det bare være. Heldigvis vet de fleste på avdelingen min at jeg er gravid, og har all forståelse og respekt for detSå bra du endelig tar deg en rolig dag hjemme [emoji5] her har også kvalmen kommet snikende og blir bare værre og værre [emoji52] av og til gar jeg bare lyst til å spy for å bli ferdig med det..
Tror de fleste har forståelse når de cet at en er gravid[emoji5]Ja, nå må jeg rett og slett bare legge vekk dårlig samvittighet og alt og høre på kroppen x) Lett er det ikke, men sånn får det bare være. Heldigvis vet de fleste på avdelingen min at jeg er gravid, og har all forståelse og respekt for det<3
Uff, om jeg kjenner til den tanken, ja! Men så er det det da, at denne kvalmen forsvinner jo ikke likevel xP
Hehe, har litt blandede erfaringer akkurat der, så er ekstra takknemlig for å ha så gode kollegaer nåTror de fleste har forståelse når de cet at en er gravid[emoji5]
Ja, uff.. den kvalmen kan dra seg en viss plass [emoji23][emoji23] den er ikke velkommen her
Har du lest om NIPT test? Den testen kan gi en pekepinn og er risikofritt. Er en blodprøve bare.
Noe så koselig!![]()
Ser dere den bittelille røde prikken inni hånda? Ca så "stor" er visstnok hånda til Klumpen i uka jeg starter på nå [emoji173]
Huff da! Det kan vel skje den beste, det? Det tar vel tid å venne seg til gravidtilværelsen og samtidig følge opp familien. Jeg kjenner at graviditet er helt annerledes denne gangen fordi jeg har barn fra før!"And the "best mum" award goes to........!" Hvem som helst annen enn meg... Jentungen skulle til ØNH-spesialist i går, pga. mandler. Jeg glemte det!!! Kom på det nå...... Woho, nå følte jeg meg superkul altså.. Greit jeg er gravid, sliten og kvalm, men å glemme å følge opp en av storesøsknene er ikke akkurat noe jeg greier å stikke inn under den unnskyldningen....