Skravletråd

Hva gjør man når man ikke har noe annet å gjøre enn bv når man venter [emoji23] men hodet står tomt, så det blir browsing.. også blir man ensom..
Du må ha masse lykke til idag [emoji5] når har du time? [emoji5]

Syns dagen går så sakte i dag [emoji44] kommer til å være den lengste uka og helga tenker jeg.. det å gå å måtte vente på noe altså [emoji23]

Akkurat bestilt time til TUL 2.mars, og da jeg kom hjem fra stallen lå det jammen meg innkalling fra Sykehuset i postkassa til UL 24.mars. Ser ut til at legen min har ordna litt mer enn han sa han skulle gitt :)

Akkurat bestilt time til TUL 2.mars, og da jeg kom hjem fra stallen lå det jammen meg innkalling fra Sykehuset i postkassa til UL 24.mars. Ser ut til at legen min har ordna litt mer enn han sa han skulle gitt :)
Då greit da [emoji5] Skal du på begge?

Då greit da [emoji5] Skal du på begge?
Ja, jeg tror vi kjører begge jeg :) Kjenner at jeg trenger en bekreftelse på at det er noe der snart, og om noe er galt vil jeg gjerne vite det før heller enn siden.

Tenker du på fostervannsprøve og slikt? Fosterdiagnostikk er et bredt spekter av tester som involverer alt fra blodprøver, ultralyd, fostervann/morkake prøver.. noe har en risiko med seg, mens andre er ufarlige

Ja tenker på forstervannsprøve og slikt, men tør ikke ta noe som innehar risiko, tror jeg...

God kveld fruer og frøkner! Hvordan går det? :)
I morgen har jeg bestemt meg for å ta en pust i bakken hjemme. På jobb vil det bli en rolig dag for de andre, så det blir litt enklere å prøve å fortrenge den dårlige samvittigheten. Trenger å komme meg litt til hektene nå så jeg greier å få gjort forberedelsene jeg skal før praksis de kommende ukene :) Kvalmen er blitt verre de siste par dagene, men kaster fortsatt heldigvis ikke opp.

God kveld fruer og frøkner! Hvordan går det? :)
I morgen har jeg bestemt meg for å ta en pust i bakken hjemme. På jobb vil det bli en rolig dag for de andre, så det blir litt enklere å prøve å fortrenge den dårlige samvittigheten. Trenger å komme meg litt til hektene nå så jeg greier å få gjort forberedelsene jeg skal før praksis de kommende ukene :) Kvalmen er blitt verre de siste par dagene, men kaster fortsatt heldigvis ikke opp.
Så bra du endelig tar deg en rolig dag hjemme [emoji5] her har også kvalmen kommet snikende og blir bare værre og værre [emoji52] av og til gar jeg bare lyst til å spy for å bli ferdig med det..

Så bra du endelig tar deg en rolig dag hjemme [emoji5] her har også kvalmen kommet snikende og blir bare værre og værre [emoji52] av og til gar jeg bare lyst til å spy for å bli ferdig med det..
Ja, nå må jeg rett og slett bare legge vekk dårlig samvittighet og alt og høre på kroppen x) Lett er det ikke, men sånn får det bare være. Heldigvis vet de fleste på avdelingen min at jeg er gravid, og har all forståelse og respekt for det :) <3

Uff, om jeg kjenner til den tanken, ja! Men så er det det da, at denne kvalmen forsvinner jo ikke likevel xP

Ja, nå må jeg rett og slett bare legge vekk dårlig samvittighet og alt og høre på kroppen x) Lett er det ikke, men sånn får det bare være. Heldigvis vet de fleste på avdelingen min at jeg er gravid, og har all forståelse og respekt for det :) <3

Uff, om jeg kjenner til den tanken, ja! Men så er det det da, at denne kvalmen forsvinner jo ikke likevel xP
Tror de fleste har forståelse når de cet at en er gravid[emoji5]

Ja, uff.. den kvalmen kan dra seg en viss plass [emoji23][emoji23] den er ikke velkommen her

Tror de fleste har forståelse når de cet at en er gravid[emoji5]

Ja, uff.. den kvalmen kan dra seg en viss plass [emoji23][emoji23] den er ikke velkommen her
Hehe, har litt blandede erfaringer akkurat der, så er ekstra takknemlig for å ha så gode kollegaer nå :)

Jeg er både glad for og veldig lei den kvalmen :p Det er jo et godt tegn, men det er innamri slitsomt også! x)

Jeg opplevde kvalme i morges (ennå litt som henger igjen), men det begynner å bli bedre utover dagen! Jeg er så utrolig letta! Sist gang fikk jeg plutselig kvalme rundt samme tid (5+4 i dag) og det ble bare verre utover dagen. I tillegg så tvingte jeg i meg mat, som hjalp, men jeg er bare så overlykkelig for at det begynner å gi seg litt. Jeg håper det blir lignende utover svangerskapet og at jeg slipper hg denne gangen. :D

Jeg har dager som starter med kvalme også holder det seg utover. Også har jeg fager hvor det kommer som et lyn fra klar himmel mens jeg prater eller spiser osv. Helt forferdelig. Men kaster ikke opp da.

"And the "best mum" award goes to........!" Hvem som helst annen enn meg... Jentungen skulle til ØNH-spesialist i går, pga. mandler. Jeg glemte det!!! Kom på det nå...... Woho, nå følte jeg meg superkul altså.. Greit jeg er gravid, sliten og kvalm, men å glemme å følge opp en av storesøsknene er ikke akkurat noe jeg greier å stikke inn under den unnskyldningen....

Last edited:
eabf053e596ccf3730c5f34365be2d67.jpg

Ser dere den bittelille røde prikken inni hånda? Ca så "stor" er visstnok hånda til Klumpen i uka jeg starter på nå [emoji173]
Noe så koselig!

"And the "best mum" award goes to........!" Hvem som helst annen enn meg... Jentungen skulle til ØNH-spesialist i går, pga. mandler. Jeg glemte det!!! Kom på det nå...... Woho, nå følte jeg meg superkul altså.. Greit jeg er gravid, sliten og kvalm, men å glemme å følge opp en av storesøsknene er ikke akkurat noe jeg greier å stikke inn under den unnskyldningen....
Huff da! Det kan vel skje den beste, det? Det tar vel tid å venne seg til gravidtilværelsen og samtidig følge opp familien. Jeg kjenner at graviditet er helt annerledes denne gangen fordi jeg har barn fra før!

Back
Topp