Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han siste vår, som er minst kosete, er blitt riktifg kosete han også![]()
Har plutselig fått med en veldig kosete pus [emoji6] han er egentlig ikke så kosete av seg, men det har endret seg de siste dagene [emoji5]
Hihi [emoji5] er jo litt koselig da [emoji1] men tenker det må jo være noe i det de sier om at katter merker graviditetHan siste vår, som er minst kosete, er blitt riktifg kosete han ogsåHan ligger gjerne hos meg hele natten brått, hehe!
Samme her! Var så "dum" at jeg handla inn hauevis av ull siden jeg fikk et høst barn men måtte jo selge alt da.. tapte en del penger for å si det sånn!!Husker sønnen min ikke tålte noe ull på seg som nyfødt. Ble flammete i huden stakkar. Blir ikke kjøpt noe medmindre det er silke eller bambus på innsiden![]()
AbsoluttHihi [emoji5] er jo litt koselig da [emoji1] men tenker det må jo være noe i det de sier om at katter merker graviditet
Hvor fant du det bilde? [emoji5]![]()
Ser dere den bittelille røde prikken inni hånda? Ca så "stor" er visstnok hånda til Klumpen i uka jeg starter på nå [emoji173]
Jeg bruker ovia-gravidappen. Det kom opp der. Første gang jeg ser en rød prikk, for er vel omtrent nå i uke 8 at det blir hender på lemmene?Hvor fant du det bilde? [emoji5]
]Synes den appen er så koseligJeg bruker ovia-gravidappen. Det kom opp der. Første gang jeg ser en rød prikk, for er vel omtrent nå i uke 8 at det blir hender på lemmene?
Daaa har vi endelig fått satt oss ned etter en dag med flytting. Jeg har nesten blitt ferdig med kjøkkenet så føler meg ganske fornøyd med innsatsen. [emoji111]
Merker at det tar skikkelig på da jeg er så utrolig trøtt, men det blir deilig å ha sin egen leilighet igjen (har bodd hos foreldre og svigerforeldre siden i juni...). Nå blir det deilig å få seg en god natts søvn i nye senger i den nye leiligheten [emoji7][emoji16]
Fin start på dagen, detGod morgen!!!! [emoji1] I dag er det virkelig en god morgen [emoji1] Jeg tok min andre test (ettersom den første var litt svak), og nå var det to klare streker!!! [emoji7]
God morgenGod morgen!!!! [emoji1] I dag er det virkelig en god morgen [emoji1] Jeg tok min andre test (ettersom den første var litt svak), og nå var det to klare streker!!! [emoji7]