Skravletråd

Overlevde første legetime! Og klarte å verken grine eller svime av da vi tok blodprøve, hehe - feirer alt som små seiere når det kommer til helsevesenet :P Lurer nesten på om jeg kommer til å overleve dette altså! :)

Overlevde første legetime! Og klarte å verken grine eller svime av da vi tok blodprøve, hehe - feirer alt som små seiere når det kommer til helsevesenet :p Lurer nesten på om jeg kommer til å overleve dette altså! :)
Hurra så flink! :hilarious:

Ble forresten sååå glad når jeg så at du også var her inne på forumet! Gratulerer så mye med spiren din! Vet at du har prøvd en stund..

Digger forresten signaturen din :p

Hurra så flink! :hilarious:

Ble forresten sååå glad når jeg så at du også var her inne på forumet! Gratulerer så mye med spiren din! Vet at du har prøvd en stund..

Digger forresten signaturen din :p

Takk, så hyggelig! Ja, den kom sent, men forhåpentligvis godt. Måtte den klore seg fast i 8 mnd til... :)

Samboeren og jeg ble akkurat enige om at dersom dette er salgspriser O.o, så får ungen gå naken frem til desember og ønske seg ull i julegave :D

Jeg betaler heller mer for plagg og har færre av de. Pluss at nøstebarn er ganske stretcy. Så den kan vare en stund..

Jeg betaler heller mer for plagg og har færre av de. Pluss at nøstebarn er ganske stretcy. Så den kan vare en stund..
For all del, det blir ull her også altså. Men tror nok vi får satse på arv/brukt i første omgang, for jeg er rett og slett for gnien til å betale 400 kr for en body :) Særlig siden gubben kommer til å krympe alt ved første vask [emoji14]

For all del, det blir ull her også altså. Men tror nok vi får satse på arv/brukt i første omgang, for jeg er rett og slett for gnien til å betale 400 kr for en body :) Særlig siden gubben kommer til å krympe alt ved første vask [emoji14]

Men de kosta 200kr på salg... ;) så hvis du trodde 400kr var salgspris, så skjønner jeg ;)

Åååh arv er gull, spesielt når det gjelder ull :) kjøpt litt på kjøp/salg siden her på forumet og ^^ veldig greit :)

Har du sensitiv hud nok, klør alt. Jeg klarer å bruke Kari Traa av og til. Andre ganger får jeg fnatt.
Minste (6år)er EKSTREMT sensitiv, har gitt opp ull på henne. Eldste får jeg på Pierre Robert iaffal.
Det er verre :bored:Da får du begynne å strikke i feks drops extra fine merino som du kan kle de i fra topp til tå. Det kan det umulig være noen som klør av - det er akkurat som bomull ❤I love it!

Åå det er så mye jeg har lyst til å kjøpe [emoji3][emoji3] gleder meg sånn til å kunne shoppe litt!

Husker sønnen min ikke tålte noe ull på seg som nyfødt. Ble flammete i huden stakkar. Blir ikke kjøpt noe medmindre det er silke eller bambus på innsiden :)

d78d9d701c6f8bd77ff4bbbecca2f3dd.jpg

Har plutselig fått med en veldig kosete pus [emoji6] han er egentlig ikke så kosete av seg, men det har endret seg de siste dagene [emoji5]

Back
Topp