Skravletråd

haha! Mannen mente vi skulle holde kjeft i 3mndr - inkludert foreldrene hannes som kom ned å hjalp til med ungene så vi fikk dratt opp på klinikken for uttak. Jeg bare... serr?
Og hvordan vil du holde det skjult for alle med 3.gangs mor? Og vi som skal i barnedåp til familien din om 1 måneds tid? Jeg gidder ikke gå i telt heller [emoji23][emoji23]
Her har du fullstappa mage på kvelden, med luft, og med vilje gjort så stor som mulig [emoji23] Liksom den vil bli noe mindre om 1 måned ass..

Jeg er i utgangspunktet ganske slank, og har nesten ikke mage...

afc41114fa621b2d30228de2a01ba480.jpg

[emoji23][emoji23][emoji23]

Disse mennene :D
2 gangs her, så blir absolutt spennende å se når magen dukker opp.

Synes telt var en god idé, da skjønner ingen det iallefall:p

Hahaha, godt å se flere!
Lykke til med å holde ting skjult ;) Jeg er ikke flat fra før, men HALLO?? Vi skal i familieselskap på min kjæres side til helgen. Kaker, mat ++. Om han ikke bestemmer seg for å fortelle må jeg ut og handle telt som du sier, for ingenting av det jeg har skjuler dette xD

Vedlegg

• WP_20170211_13_40_57_Pro.jpg
    WP_20170211_13_40_57_Pro.jpg
    186,9 KB · Visninger: 35
Fikk positiv test i går etter 6 mnd prøving. Kjempeglad selvfølgelig, men nå er jeg ganske nedstemt. Føler hele greia har en bismak og føler meg egentlig ikke gravid (har jo symptomer, men likevel)

Hormonene som spiller meg et puss eller sliter jeg fortsatt med alle nederlagene jeg har hatt? Har tatt hver tr veldig tungt, men nå har jeg jo positiv test, hvorfor er jeg i dette humøret?

Mannen vil holde det hemmelig for alle et par mnd denne gangen, så kjenner på ensomheten også. Uff, nå ble det mye drit her.. Satser på hormoner :yuck:
uff, hvis det hjelper så føler jeg det samme.. Det hjelper veldig å ha dere jenter å snakke med her, men jeg savner å faktisk kunne snakke med svigerfamilien (vi er veldig nærme). Forrige gang sa vi det dagen etter at vi fant det ut, da jeg var så spent. Mannen min vil vente nå og han vill vente da, men forrige gang så fikk jeg overbevist han med "moren din mista flere ganger før hu fikk deg" argumentet.

Kanskje du kunne ha valgt deg en venninne som du kunne snakke med? Så føler du deg ihvertfall ikke helt alene og kan kanskje dele litt bekymringer og gleder? Jeg vet ikke hvordan du har det, men mannen min er ikke den mest følsomme fyren og vil helst ikke snakke om gravidheten/bollefrøet så mye som meg så jeg må nesten ha noen å snakke med.. Håper du føler deg litt bedre om noen uker når ting er litt mer stabilt og sikkert [emoji173]

God kveld damer ^^ hatt en fin lørdag?
Jeg har ihvertfall hatt en veldig slitsom lørdag. Jeg er så sinnsykt trøtt og sliten. Vi har kjøpt ny sofa til leiligheten, kjøpt nytt regntrekk til vogna og sett på sånn ståbrett til å ha på vogna.. hehe[emoji85]

Hva med deg da? [emoji16]

uff, hvis det hjelper så føler jeg det samme.. Det hjelper veldig å ha dere jenter å snakke med her, men jeg savner å faktisk kunne snakke med svigerfamilien (vi er veldig nærme). Forrige gang sa vi det dagen etter at vi fant det ut, da jeg var så spent. Mannen min vil vente nå og han vill vente da, men forrige gang så fikk jeg overbevist han med "moren din mista flere ganger før hu fikk deg" argumentet.

Kanskje du kunne ha valgt deg en venninne som du kunne snakke med? Så føler du deg ihvertfall ikke helt alene og kan kanskje dele litt bekymringer og gleder? Jeg vet ikke hvordan du har det, men mannen min er ikke den mest følsomme fyren og vil helst ikke snakke om gravidheten/bollefrøet så mye som meg så jeg må nesten ha noen å snakke med.. Håper du føler deg litt bedre om noen uker når ting er litt mer stabilt og sikkert [emoji173]

Så fint skrevet, takk!

Sist graviditet fant vi det ut ved 6 uker, da var det litt mer sikkert, nå er det redsel for hvert dobesøk.

Jeg er kjempeglad i venninnene mine, men noen er på et annet stadie og andre er fryktelig selvsentrerte. Eneste jeg vil snakke med nå er mamma, men mannen nekter :( Blit nok bedre ettersom dagene går vil jeg tro! Godt jeg har en hyggelig gjeng her inne jeg kan snakke litt med :Heartbigred

Så fint skrevet, takk!

Sist graviditet fant vi det ut ved 6 uker, da var det litt mer sikkert, nå er det redsel for hvert dobesøk.

Jeg er kjempeglad i venninnene mine, men noen er på et annet stadie og andre er fryktelig selvsentrerte. Eneste jeg vil snakke med nå er mamma, men mannen nekter :( Blit nok bedre ettersom dagene går vil jeg tro! Godt jeg har en hyggelig gjeng her inne jeg kan snakke litt med [emoji813]bigred
Det var da lite!

Jeg skjønner ihvertfall det veldig godt. Min IKM dato er i morgen så jeg er livredd for at jeg bare skal begynne å blø og at det bare var en drøm..

Håper mannen din forstår litt hva du gjennomgår og kanskje dere kan si det litt tidligere? Det var vel en artikkel her på siden som sa at etter uke 8 så var det 2% sjanse på å miste og at det var det samme i uke 12? Kanskje du kan vise mannen den artikkelen? :)

Her hadde det skjedd mye idag [emoji1] har vært på farten og fult opptatt i hele dag [emoji6] kjenner det var veldig greit å finne sofaen litt nå før jeg skal legge meg [emoji5]

6b6a3c176db270ab78a611c72458e9b0.jpg
27c6137ccb5532ba9e04cd305ef48917.jpg

Holdt på med dette så og si i hele dag [emoji4][emoji1] Bursdagsselskap for pluttelutt i morgen og Frost er favoritten om dagen! Sliten etter kakebaking og vasking så la meg sammen med mini 2 timer midt på dagen, fytti katta så deilig! Vi begge sovna med boka [emoji23]

haha! Mannen mente vi skulle holde kjeft i 3mndr - inkludert foreldrene hannes som kom ned å hjalp til med ungene så vi fikk dratt opp på klinikken for uttak. Jeg bare... serr?
Og hvordan vil du holde det skjult for alle med 3.gangs mor? Og vi som skal i barnedåp til familien din om 1 måneds tid? Jeg gidder ikke gå i telt heller [emoji23][emoji23]
Her har du fullstappa mage på kvelden, med luft, og med vilje gjort så stor som mulig [emoji23] Liksom den vil bli noe mindre om 1 måned ass..

Jeg er i utgangspunktet ganske slank, og har nesten ikke mage...

afc41114fa621b2d30228de2a01ba480.jpg

[emoji23][emoji23][emoji23]

[emoji23][emoji23] Har følt det slik en periode jeg også, må gå med litt vide gensere og bukser som ikke strammer [emoji85][emoji23]

6b6a3c176db270ab78a611c72458e9b0.jpg
27c6137ccb5532ba9e04cd305ef48917.jpg

Holdt på med dette så og si i hele dag [emoji4][emoji1] Bursdagsselskap for pluttelutt i morgen og Frost er favoritten om dagen! Sliten etter kakebaking og vasking så la meg sammen med mini 2 timer midt på dagen, fytti katta så deilig! Vi begge sovna med boka [emoji23]
Kul kake!

Det har du rett i, men samtidig er det greit å være klar over alternativene og. Fordelen er at tvillinger ble plutselig ikke skummelt i det hele tatt [emoji23][emoji23] mtp alternativene.

Jaja. Vi får se hva det blir til. I 2015 februar kjøpt jeg 2 bodyer og 1 sparkebukse i nøytrale farger på salg på nøstebarn. I dag da jeg tok frem bodyene og kikket på dem, sa en stemme i hodet mitt - disse blir sååå søte på guttene våre.

Bare hæ? Hvor kom det fra? [emoji23][emoji23]
Blir spennende å se da [emoji4]

Det var da lite!

Jeg skjønner ihvertfall det veldig godt. Min IKM dato er i morgen så jeg er livredd for at jeg bare skal begynne å blø og at det bare var en drøm..

Håper mannen din forstår litt hva du gjennomgår og kanskje dere kan si det litt tidligere? Det var vel en artikkel her på siden som sa at etter uke 8 så var det 2% sjanse på å miste og at det var det samme i uke 12? Kanskje du kan vise mannen den artikkelen? :)

Det var en god idé! Tror nok han blir med på å fortelle etter en tul.

Da er vi egentlig ganske like langt da! Jeg er 12 dpo idag, ikm var på torsdag på grunn av kort lutealfase. Skal krysse fingrene for deg!

Vært på babysvømming med ungen, morsomt for liten og stor. Men ble så sliten, så nå snorkes det for harde livet [emoji14]

Flere enn meg som kjenner at energien er ikke eksisterende for tiden? Utslitt etter et par timer på åpen gård med datteren min [emoji14] I tillegg har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har orket å bake kake til i dag, selv om snuppa var fornøyd med vafler til lunsj. Kjenner jeg gleder meg til date med sofaen etter snuppa er i seng :D

Back
Topp