Skravletråd

takk for tips. Men alle de er så vanlige. Prøver å finne noe mer originalt men hvis det er tvillinger blir det nok bare sko.

Usj. Jeg har googlet høy hcg. Jeg finner ut at tvillinger den 'hyggeligste' nyheten. de andre var ikke så kule... *sukk* vurderer å bare ringe Hgsd på mandag iaff. Må snakke med dem. Orker ikke vente til onsdag. Mandag er lenge nok...
Note to self: aldri spør Mr.Google [emoji12]

Gravidbelte, er det nødvendig? :P
Av sikkerhet nei, av komfort tja. Husker det var digg mens jeg var kvalm sist. Men selv om de påstår det er for sikkerhet så sa i hvert fall trygg trafikk i 2012 at det hadde ikke vært lov å selge hvis det flyttet beltets plassering ved kræsj og at det som skjer er at ved kræsj så er kreftene så sterke at beltet blir dratt til sin opprinnelige posisjon. Med mindre det har kommet ny info de siste årene, da skal jeg gjerne lese meg opp på det hvis noen kan bidra.. selv om jeg så at hts her om dagen reklamerte noe voldsomt for besafe gravidbelte og ei som hadde vært i kræsj...

Av sikkerhet nei, av komfort tja. Husker det var digg mens jeg var kvalm sist. Men selv om de påstår det er for sikkerhet så sa i hvert fall trygg trafikk i 2012 at det hadde ikke vært lov å selge hvis det flyttet beltets plassering ved kræsj og at det som skjer er at ved kræsj så er kreftene så sterke at beltet blir dratt til sin opprinnelige posisjon. Med mindre det har kommet ny info de siste årene, da skal jeg gjerne lese meg opp på det hvis noen kan bidra.. selv om jeg så at hts her om dagen reklamerte noe voldsomt for besafe gravidbelte og ei som hadde vært i kræsj...

Tror søstra mi brukte det, men det er riktignok 6 år siden.
Om det ikke har noen hensikt, kommer ihvertfall jeg til å la være :)

Har du mange barn fra før?

Jeg likte veldig godt denne
3329336be667dea2e690da8738d2cdf0.jpg

Og OM det skulle vært tvillinger, var denne litt gøy! :-D
2edb45ed7d54b3cc817a9ca6005828cd.jpg

Det har jo med sikkerhet å gjøre [emoji14] Beltet vil komme under magen og ved en kollisjon unngår barnet trykkbelastning. I følge besafe så har det reddet mange liv fordi trykket kommer under magen.
Dessuten så anbefaler trygg trafikk også å bruke det :)
https://www.tryggtrafikk.no/tema/sikring-av-barn-i-bil/gravid-i-bil/

Det trygg trafikk skriver er bruk bilbeltet. Det er helt klart! Og det skal alltid ligge over hoftene, som blir under magen. I linken du ga skriver trygg trafikk videre at det finnes flere produkter for å gjøre det mer behagelig. Gravidbeltet er et slikt produkt for å gjøre det mer behagelig.

Ja, men det har også med sikkerhet å gjøre fordi det ved en kollisjon vil trykket komme under magen og ikke utsette fosteret for trykkbelastning i og med at beltet ligger under magen.

http://www.besafe.no/gravidbelte-redder-liv/

Jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av et slikt denne gangen iom at jeg kjører så mye selv nå. Hadde ikke bil sist [emoji4]

Vurderte det sist, fikk lånt ett men glemte det hele tiden.

Er ikke så mye jeg bruker bil, så står nok over

Fikk positiv test i går etter 6 mnd prøving. Kjempeglad selvfølgelig, men nå er jeg ganske nedstemt. Føler hele greia har en bismak og føler meg egentlig ikke gravid (har jo symptomer, men likevel)

Hormonene som spiller meg et puss eller sliter jeg fortsatt med alle nederlagene jeg har hatt? Har tatt hver tr veldig tungt, men nå har jeg jo positiv test, hvorfor er jeg i dette humøret?

Mannen vil holde det hemmelig for alle et par mnd denne gangen, så kjenner på ensomheten også. Uff, nå ble det mye drit her.. Satser på hormoner :yuck:

Fikk positiv test i går etter 6 mnd prøving. Kjempeglad selvfølgelig, men nå er jeg ganske nedstemt. Føler hele greia har en bismak og føler meg egentlig ikke gravid (har jo symptomer, men likevel)

Hormonene som spiller meg et puss eller sliter jeg fortsatt med alle nederlagene jeg har hatt? Har tatt hver tr veldig tungt, men nå har jeg jo positiv test, hvorfor er jeg i dette humøret?

Mannen vil holde det hemmelig for alle et par mnd denne gangen, så kjenner på ensomheten også. Uff, nå ble det mye drit her.. Satser på hormoner :yuck:
Om det kan være til noen "trøst" så er jeg gravid med tredje barn nå, og alle gangene har jeg vært nedstemt på en måte de første tre månedene. Glede over å være gravid, ja, men så er det bekymringen for om det går bra, hormoner som jobber på spreng og alt som hører med.

Gratulerer så mye med positiv test, så håper jeg alle de fine damene her inne kan hjelpe litt på ensomheten :) <3

Note to self: aldri spør Mr.Google [emoji12]

Det har du rett i, men samtidig er det greit å være klar over alternativene og. Fordelen er at tvillinger ble plutselig ikke skummelt i det hele tatt [emoji23][emoji23] mtp alternativene.

Jaja. Vi får se hva det blir til. I 2015 februar kjøpt jeg 2 bodyer og 1 sparkebukse i nøytrale farger på salg på nøstebarn. I dag da jeg tok frem bodyene og kikket på dem, sa en stemme i hodet mitt - disse blir sååå søte på guttene våre.

Bare hæ? Hvor kom det fra? [emoji23][emoji23]

Om det kan være til noen "trøst" så er jeg gravid med tredje barn nå, og alle gangene har jeg vært nedstemt på en måte de første tre månedene. Glede over å være gravid, ja, men så er det bekymringen for om det går bra, hormoner som jobber på spreng og alt som hører med.

Gratulerer så mye med positiv test, så håper jeg alle de fine damene her inne kan hjelpe litt på ensomheten :) <3

Takk for fine ord! :Heartbigred

haha! Mannen mente vi skulle holde kjeft i 3mndr - inkludert foreldrene hannes som kom ned å hjalp til med ungene så vi fikk dratt opp på klinikken for uttak. Jeg bare... serr?
Og hvordan vil du holde det skjult for alle med 3.gangs mor? Og vi som skal i barnedåp til familien din om 1 måneds tid? Jeg gidder ikke gå i telt heller [emoji23][emoji23]
Her har du fullstappa mage på kvelden, med luft, og med vilje gjort så stor som mulig [emoji23] Liksom den vil bli noe mindre om 1 måned ass..

Jeg er i utgangspunktet ganske slank, og har nesten ikke mage...

afc41114fa621b2d30228de2a01ba480.jpg

[emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp