Haha, ja, da er det ikke så lett å henge med på alle sånne tingAjajaj![]()
ulempen med å nesten utelukkende bruke app på mobil :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, da er det ikke så lett å henge med på alle sånne tingAjajaj![]()
ulempen med å nesten utelukkende bruke app på mobil :/
Nei, får set ikke til å ta fyr i det hele tatt.. har prøvd nå i 30 min [emoji52]Huff da :/ vil ikke ta fyr?
Så kjedelig :/ da man setter seg på sofaen under dyna? [emoji14]Nei, får set ikke til å ta fyr i det hele tatt.. har prøvd nå i 30 min [emoji52]
Var i samme situasjon tidligere i dag. Bare pakket med godt inn i tepper og ullsokker.Uff.. når du fryser som bare det, men ikke greier å få fyr i ovnen[emoji52] burde ha husket å kjøpe mer ved, og ikke måtte bruke det gamle skrapet som ligger under stallen
Var i samme situasjon tidligere i dag. Bare pakket med godt inn i tepper og ullsokker.
Har nå pakket meg inn med teppe og en liten varmeovn på fanget [emoji7]Så kjedelig :/ da man setter seg på sofaen under dyna? [emoji14]
Så koselig!Har nå pakket meg inn med teppe og en liten varmeovn på fanget [emoji7]![]()

Hun har det i signaturen sinJeg begynner alltid å glede meg til jul i januar, haha!
![]()
De er ganske gode å ha [emoji1]Så koselig!
Hadde vært stas og hatt en pus nå![]()
HahahaAltså, nå blir jeg nysgjerrig
Jeg går alltid inn på forumet via mobil (ikke app), men ser ikke noen signatur?![]()
Prøv å finne deg noe du slipper å styre veldig med å lageGi meg styrke til å lage mat? Usj.. fryser, trøtt, støl.. litt for sulten.. kvalm [emoji14]

Gi meg styrke til å lage mat? Usj.. fryser, trøtt, støl.. litt for sulten.. kvalm [emoji14]
HahahaDet er sånn nedtellingsgreie. Nå ble du sikkert klokere?
Sånn.. Øøh.. Hejlp, anyone?!
Hah, der kom bilde!![]()
Håper det går greit at jeg deler, .litenspire.
![]()
Hadde jeg bare hatt en ferdig grateng så [emoji14]Sleng en fiskegrateng i ovnen, den lager seg selv [emoji14] Det gjorde jeg, hah. Orket ikke potet eller gulrot ved siden av![]()
PCEr du på forumet via data? Eller nettbrett?![]()
Så koselig! Hadde samme å la, men min lå under teppet med meg og virket til å synes det var kaldt - alltid like komisk når jeg sitter med fleece, teppe og katt +varm te og mannen strader rundt i t-skjorte [emoji14]Har nå pakket meg inn med teppe og en liten varmeovn på fanget [emoji7]![]()
Ja, er ofte sånn her også. Han er så varmblodig av seg. Så når han er på jobb ligger jeg med begge dynene om natta, siden jeg mister en varmekilde [emoji6]Så koselig! Hadde samme å la, men min lå under teppet med meg og virket til å synes det var kaldt - alltid like komisk når jeg sitter med fleece, teppe og katt +varm te og mannen strader rundt i t-skjorte [emoji14]