Skravletråd

Var i samme situasjon tidligere i dag. Bare pakket med godt inn i tepper og ullsokker.

Så kjedelig :/ da man setter seg på sofaen under dyna? [emoji14]
Har nå pakket meg inn med teppe og en liten varmeovn på fanget [emoji7]
74b52a8fdd2837bfe89b6289d0f93fca.jpg

Hun har det i signaturen sin :D Jeg begynner alltid å glede meg til jul i januar, haha! :D

Altså, nå blir jeg nysgjerrig :P
Jeg går alltid inn på forumet via mobil (ikke app), men ser ikke noen signatur? :P

Gi meg styrke til å lage mat? Usj.. fryser, trøtt, støl.. litt for sulten.. kvalm [emoji14]

Altså, nå blir jeg nysgjerrig :p
Jeg går alltid inn på forumet via mobil (ikke app), men ser ikke noen signatur? :p
Hahaha :D Det er sånn nedtellingsgreie. Nå ble du sikkert klokere? :p Sånn.. Øøh.. Hejlp, anyone?!
Jp64p2.png
Hah, der kom bilde! :D Håper det går greit at jeg deler, .litenspire. :p
Gi meg styrke til å lage mat? Usj.. fryser, trøtt, støl.. litt for sulten.. kvalm [emoji14]
Prøv å finne deg noe du slipper å styre veldig med å lage :) Gi litt beng i hva det er, bare du får det i deg. Er du som meg pleier det å hjelpe på kvalmen bare å få i seg noe. Så kan det hende man kvikner til litt, og da fryser man igjen kanskje litt mindre ;)
Eller..... Gå og legg deg og prøv på nytt i morgen :knegg:

Hahaha :D Det er sånn nedtellingsgreie. Nå ble du sikkert klokere? :p Sånn.. Øøh.. Hejlp, anyone?!
Jp64p2.png
Hah, der kom bilde! :D Håper det går greit at jeg deler, .litenspire. :p

Er du på forumet via data? Eller nettbrett? :P

Noen flere som føler lunefull er en passende beskrivelse for 1. Trimester? Jeg føler at jeg er veldig lunefull for tiden, og var også det sist jeg var gravid..

ecdaa38a0f525b584f414cb8c6d027c2.jpg

Å du kjære tålmodighet [emoji24][emoji23] ikke alt som funker i hodet funker i henda [emoji23] også disse hormonene oppi deg hele kg da!

Har nå pakket meg inn med teppe og en liten varmeovn på fanget [emoji7]
74b52a8fdd2837bfe89b6289d0f93fca.jpg
Så koselig! Hadde samme å la, men min lå under teppet med meg og virket til å synes det var kaldt - alltid like komisk når jeg sitter med fleece, teppe og katt +varm te og mannen strader rundt i t-skjorte [emoji14]

Så koselig! Hadde samme å la, men min lå under teppet med meg og virket til å synes det var kaldt - alltid like komisk når jeg sitter med fleece, teppe og katt +varm te og mannen strader rundt i t-skjorte [emoji14]
Ja, er ofte sånn her også. Han er så varmblodig av seg. Så når han er på jobb ligger jeg med begge dynene om natta, siden jeg mister en varmekilde [emoji6]

Back
Topp