Det er det absolutt ^^ Fortsett å stå på du ogsåSyns du kan være stolter jo tross alt fine premier du kan vinne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det absolutt ^^ Fortsett å stå på du ogsåSyns du kan være stolter jo tross alt fine premier du kan vinne!
Haha, ÅneiHaha, huff da
Jeg var som sagt på skolen i forrige uke. Vanligvis holder jeg meg fint våken selvom forelserene er dødsens kjedelige, men da greide jeg plutselig ikke holde øynene åpne. Kvapp til da en like bortenfor meg kremtet "diskret" til meg![]()
Det er tabba!! Håper energien kommer litt tilbake når vi bikker uke 12
Da kan jeg spør da [emoji6] hvor finner jeg den lista? [emoji5]StiligHvotr ser man den lista? [emoji14]
Edit: Fant det ut nå! Haha, jeg er på 19. plass! Mange fra oktober-jentene der, jaTydelig at det jobbes på for skjult
![]()
På toppen av lista over tråder, topp 100 i februar. Ligger link i trådenDa kan jeg spør da [emoji6] hvor finner jeg den lista? [emoji5]
Haha, uff! Litt tragi-komisk, men en får le der en kan x) <3 Ikke ofte man er glad for å ha kuttet seg med høvelen daSelvom det føles som om det er mye elendighet akkurat nå, kan jeg dele en litt artig hendelse.
Jeg kom akkurat ut av dusjen, skal på ul imorgen så jeg har barbert alt. Meeen, så begynner jeg selvfølgelig å blø. "Neeei!!" sier jeg høyt til meg selv. Det gikk noen minutter før jeg oppdaget at jeg hadde kuttet meg nedentil når jeg barberte meg...![]()
Haha, uff! Litt tragi-komisk, men en får le der en kan x) <3 Ikke ofte man er glad for å ha kuttet seg med høvelen da![]()

Masse lykke til på UL! Håper du oppdaterer etterpåTragi-komisk er rett ord, hehe. Jeg var glad det bare var det!
Nå skal jeg legge meg, og grue meg til i morgen.![]()
Syns du kan være stolter jo tross alt fine premier du kan vinne!
Klarer dere se om jeg er der? Får ikke åpnet i nettleser på tlf. Appen popper bare opp istedetVet ikke helt om jeg skal være stolt eller flau, haha!![]()
Jeg fant jeg fant [emoji1]På toppen av lista over tråder, topp 100 i februar. Ligger link i tråden![]()
Var ikke stort mer jeg gikk, mellom tog og buss - følte at fingrene skulle fryse avI dag har jeg fått frosten i meg! Brrr! Så kaldt ute! Og jeg gikk ute i ca 50m [emoji23]
Ajaj, liten biter ja. Min klyper [emoji14]Har ikke en sønn. Jeg har en hund.. som biter meg i søvne om han ikke finner kosekluten eller tutten sin. Herlig natt
Er herlig når han koser med hånden min [emoji14] stryker de små fingrene sine på meg i søvne. Maks kosingAjaj, liten biter ja. Min klyper [emoji14]
Det blir bedre [emoji1]Har ikke en sønn. Jeg har en hund.. som biter meg i søvne om han ikke finner kosekluten eller tutten sin. Herlig natt