Skravletråd

Haha, huff da :knegg:
Jeg var som sagt på skolen i forrige uke. Vanligvis holder jeg meg fint våken selvom forelserene er dødsens kjedelige, men da greide jeg plutselig ikke holde øynene åpne. Kvapp til da en like bortenfor meg kremtet "diskret" til meg laughing6
Haha, Ånei :hilarious: Det er tabba!! Håper energien kommer litt tilbake når vi bikker uke 12:angelic:

Stilig :D Hvotr ser man den lista? [emoji14]

Edit: Fant det ut nå! Haha, jeg er på 19. plass! Mange fra oktober-jentene der, ja :D Tydelig at det jobbes på for skjult :p
Da kan jeg spør da [emoji6] hvor finner jeg den lista? [emoji5]

Selvom det føles som om det er mye elendighet akkurat nå, kan jeg dele en litt artig hendelse.

Jeg kom akkurat ut av dusjen, skal på ul imorgen så jeg har barbert alt. Meeen, så begynner jeg selvfølgelig å blø. "Neeei!!" sier jeg høyt til meg selv. Det gikk noen minutter før jeg oppdaget at jeg hadde kuttet meg nedentil når jeg barberte meg... :p

Selvom det føles som om det er mye elendighet akkurat nå, kan jeg dele en litt artig hendelse.

Jeg kom akkurat ut av dusjen, skal på ul imorgen så jeg har barbert alt. Meeen, så begynner jeg selvfølgelig å blø. "Neeei!!" sier jeg høyt til meg selv. Det gikk noen minutter før jeg oppdaget at jeg hadde kuttet meg nedentil når jeg barberte meg... :p
Haha, uff! Litt tragi-komisk, men en får le der en kan x) <3 Ikke ofte man er glad for å ha kuttet seg med høvelen da :P

Haha, uff! Litt tragi-komisk, men en får le der en kan x) <3 Ikke ofte man er glad for å ha kuttet seg med høvelen da :p

Tragi-komisk er rett ord, hehe. Jeg var glad det bare var det!
Nå skal jeg legge meg, og grue meg til i morgen. :dead:

Ja, er ganske mange herfra på listen :)

Pleier å kjøre updates for den Lille gruppen som fremdeles skravler på skjult i nov15 [emoji14]

I dag har jeg fått frosten i meg! Brrr! Så kaldt ute! Og jeg gikk ute i ca 50m [emoji23]

Har forresten på meg bukse i dag. Pleier å gå i kjole. Sikkert en uke siden sist. Herregud, den er så trang! Teite oppblåste/uggne mage! Blir bedre når den er babystor [emoji1]

Har ikke en sønn. Jeg har en hund.. som biter meg i søvne om han ikke finner kosekluten eller tutten sin. Herlig natt

Ajaj, liten biter ja. Min klyper [emoji14]
Er herlig når han koser med hånden min [emoji14] stryker de små fingrene sine på meg i søvne. Maks kosing :) men den frustrerte bitingen for kløing og ømhet i munnen håper jeg roer seg igjen. Lite lyst å rope au midt på natten så både han og samboer hopper i taket [emoji14]

Back
Topp