Skravletråd

Ferie med mamma, søster, tante og kusine. Fra søndag til torsdag. Med tre timers flytur. Og jeg skal dele hotellrom med mamma. Og hotellet er fult. Hadde håpet på et ledig rom så hadde jeg betalt ekstra for å bo alene.
Er sånn som kan gå begge veier - kan være utrolig deilig eller bare veldig slitsomt..

Er dog såpass glad i å reise at jeg kjenner jeg hadde hevet meg på uansett [emoji14]

Tja, skal pusse opp i huset vi selger. Unger i bursdag og opp i nye huset å få opp postkasser. Enda en rolig helg [emoji23][emoji23][emoji23]
Hehe, ja høres sånn ut :O
Håper nå dere får solgt huset snart - megler sa at hvis vi ikke solgte i feb/mars så ville han ventet til mai, stase på at det biter snart!!

Jeg må forresten fortelle noe jeg oppdaget i går. Samboer ringte og lurte på når på dagen vi kom hjem fra Legolang, jeg finner frem billettene og sier at båten er i havn kl 15.30. I KRISTIANSAND!! Vi bor i Drammen... Jeg bestilte helt i slutten av januar, og var vel både litt sløv og kvalm på det tidspunktet [emoji14]

Heldigvis hadde jeg kjøpt flex-billett, så når jeg ringte ColorLine nå fikk de endret det :) Hadde vært kjipt å skulle være kl 7 på havna i Kristiansand og ankomme på ettermiddagen og så kjøre 3t hjem med utålmodig 4-åring.
Ajaj, godt dere sjekket! Ikke helt ideelt ellers nei

hehe, ja, de er bra å skylde på! Som sjefen sa en gang i forrige uke vel "Du har ikke starta ammetåka helt enda vel?" Og jeg bare "eeeh, gravidtåka jo. bare gå du, så skal jeg klare å ordne dette" (jeg klarte ikke en superlett greie)
Husker jeg leste en tråd med #pregbrain

Mye jeg kjente meg igjen i...

Vi får solgt i dag!! Etter 8 mnd med leilighetshelvete :dead: selger 400 000 under takst, men det gir jeg blanke i. Er så glad akkurat nå :joyful:
Deilig å bli ferdig, men kjipt når man må akseptere under. Gratulerer?

*veldig synlig at jeg har hatt lunsjpause? Neeeh [emoji14]

God fredag dere! [emoji173]️ gleder meg til jeg og bebis skal kose oss med pappaen med taco og avslapping [emoji2]

Mannen hadde også en rekke bilder av corny ting jeg gjorde sist, posta på insta med den.. heh
Godt min ikke har insta. :P
Sist gjorde jeg en skikkelig rar ting selv, og det posta jeg bildet av på facebook. Jeg skulle hakke sjokolade til en kake, og hadde en fjøl på benken, men den var brukt til å skjære gulrøtter, så jeg tok bare å la sjokoladen oppå papiret sitt(plasten sin). Brettet ut og begynte å hakke. Mobilen lå til lading ved siden av, og plutselig lyste den opp, uten at jeg skjønte hvorfor, for jeg hadde ikke fått noen varsler. Så fortsatte jeg å hakke ferdig. Og da jeg tok bort papiret så jeg at mobilladekabelen var fint delt over. Den hadde visst sneket seg innunder papiret, og i 2012 hadde jeg ikke x antall ladere liggende rundt, så måtte dra på butikken dagen etterpå og kjøpe ny :P

Godt min ikke har insta. [emoji14]
Sist gjorde jeg en skikkelig rar ting selv, og det posta jeg bildet av på facebook. Jeg skulle hakke sjokolade til en kake, og hadde en fjøl på benken, men den var brukt til å skjære gulrøtter, så jeg tok bare å la sjokoladen oppå papiret sitt(plasten sin). Brettet ut og begynte å hakke. Mobilen lå til lading ved siden av, og plutselig lyste den opp, uten at jeg skjønte hvorfor, for jeg hadde ikke fått noen varsler. Så fortsatte jeg å hakke ferdig. Og da jeg tok bort papiret så jeg at mobilladekabelen var fint delt over. Den hadde visst sneket seg innunder papiret, og i 2012 hadde jeg ikke x antall ladere liggende rundt, så måtte dra på butikken dagen etterpå og kjøpe ny :P
Hahaha, fantastisk! Og sikkert superkjedelig akkurat der og da [emoji14]

Her gikk det mer i nøkler i kjøleskapet og sokker i ovnen og sånt...

Back
Topp