Skravletråd

Jeg må forresten fortelle noe jeg oppdaget i går. Samboer ringte og lurte på når på dagen vi kom hjem fra Legolang, jeg finner frem billettene og sier at båten er i havn kl 15.30. I KRISTIANSAND!! Vi bor i Drammen... Jeg bestilte helt i slutten av januar, og var vel både litt sløv og kvalm på det tidspunktet :P

Heldigvis hadde jeg kjøpt flex-billett, så når jeg ringte ColorLine nå fikk de endret det :) Hadde vært kjipt å skulle være kl 7 på havna i Kristiansand og ankomme på ettermiddagen og så kjøre 3t hjem med utålmodig 4-åring.
 
Jeg må forresten fortelle noe jeg oppdaget i går. Samboer ringte og lurte på når på dagen vi kom hjem fra Legolang, jeg finner frem billettene og sier at båten er i havn kl 15.30. I KRISTIANSAND!! Vi bor i Drammen... Jeg bestilte helt i slutten av januar, og var vel både litt sløv og kvalm på det tidspunktet [emoji14]

Heldigvis hadde jeg kjøpt flex-billett, så når jeg ringte ColorLine nå fikk de endret det :) Hadde vært kjipt å skulle være kl 7 på havna i Kristiansand og ankomme på ettermiddagen og så kjøre 3t hjem med utålmodig 4-åring.
Å guri! Godt de kunne hjelpe dere med å endre billettene da [emoji44] hihi godt vi kan skylde på hormoner sier jeg bare [emoji23][emoji23]
 
Tja, skal pusse opp i huset vi selger. Unger i bursdag og opp i nye huset å få opp postkasser. Enda en rolig helg [emoji23][emoji23][emoji23]

Oj, har dere ikke fått solgt ennå?
 
Jeg må forresten fortelle noe jeg oppdaget i går. Samboer ringte og lurte på når på dagen vi kom hjem fra Legolang, jeg finner frem billettene og sier at båten er i havn kl 15.30. I KRISTIANSAND!! Vi bor i Drammen... Jeg bestilte helt i slutten av januar, og var vel både litt sløv og kvalm på det tidspunktet :p

Heldigvis hadde jeg kjøpt flex-billett, så når jeg ringte ColorLine nå fikk de endret det :) Hadde vært kjipt å skulle være kl 7 på havna i Kristiansand og ankomme på ettermiddagen og så kjøre 3t hjem med utålmodig 4-åring.

Oohh nooo!!! Bra dere hadde flex!
Vi bestile en tur til Randers i Danmark allerede i januar også, og jeg sa at mannen skulle bruke de få poengene vi hadde også. men det glemte han såklart og så bare ut som et spørsmålstegn da jeg nevnte det da han bekreftet kjøpet.. :)
 
Oj, har dere ikke fått solgt ennå?
Nei! Så nå har vi egentlig bare lagt alt på is noen uker mens vi prøver å male fasade og bygge litt platting osv [emoji1][emoji4] ta nye bilder og se om det kanskje kan hjelpe.
 
Nei! Så nå har vi egentlig bare lagt alt på is noen uker mens vi prøver å male fasade og bygge litt platting osv [emoji1][emoji4] ta nye bilder og se om det kanskje kan hjelpe.

Skjønner. Og en vinduskarm på det ene soverommet kanskje? Så ut som om det manglet på bildene ;)
 
Å guri! Godt de kunne hjelpe dere med å endre billettene da [emoji44] hihi godt vi kan skylde på hormoner sier jeg bare [emoji23][emoji23]
hehe, ja, de er bra å skylde på! Som sjefen sa en gang i forrige uke vel "Du har ikke starta ammetåka helt enda vel?" Og jeg bare "eeeh, gravidtåka jo. bare gå du, så skal jeg klare å ordne dette" (jeg klarte ikke en superlett greie)
 
Oohh nooo!!! Bra dere hadde flex!
Vi bestile en tur til Randers i Danmark allerede i januar også, og jeg sa at mannen skulle bruke de få poengene vi hadde også. men det glemte han såklart og så bare ut som et spørsmålstegn da jeg nevnte det da han bekreftet kjøpet.. :)
Og han har ingen gravidhormoner å skylde på! :P
 
hehe, ja, de er bra å skylde på! Som sjefen sa en gang i forrige uke vel "Du har ikke starta ammetåka helt enda vel?" Og jeg bare "eeeh, gravidtåka jo. bare gå du, så skal jeg klare å ordne dette" (jeg klarte ikke en superlett greie)
Vel IT fyren her bare ler av og til [emoji23] jeg pleier ikke stille så mye spørsmål, men det har kommet mye rart i det siste kan man si. Ikke alt ha kommenterer heller da jeg hører det selv i øyeblikket ordene faller ut [emoji23]
 
Vi får solgt i dag!! Etter 8 mnd med leilighetshelvete :dead: selger 400 000 under takst, men det gir jeg blanke i. Er så glad akkurat nå :joyful:
Fantastisk! [emoji1] gratulerer så mye!!
 
Back
Topp