Skravletråd

Hei[emoji5] fikk nyheten servert på nyttårsaften[emoji5] jeg står alene om dette men har god kontakt med han som var med på det. Koselig med ei skravlegruppe[emoji5] symptomene mine er vell å fly å tisse hele tiden, øm og stikkninger i magen og litt små uggen av og til og syk luktesansImageUploadedByBV Forum1483359234.786569.jpg

Tok denne digitale idag. Kroppen spilte meg ett puss for vi hadde sex dagen før jeg forventa menstruasjon så eggløsningen har tydeligvis vært veldig forsinket for her sitter jeg gravid[emoji23][emoji23]

Hihi:D morro!

De var veldig offentlige om det tidlig da gitt! Her er det super hemmelig frem tll uke 12
Det er ikke offisielt, men han trengte en å snakke med, så jeg har vist det siden uke fem (første arbeidsdag etter positiv test)..

Sist måtte jeg si det i uke syv, fordi jeg kastet opp flere ganger om dagen (kun den ene uka), og han ble jo bekymret. Håper på å kunne trekke det lenger denne gangen. Men om vi hører noe med doppleren før vi kommer til ul (omkring uke 12, dato er usikker ennå), vet jeg ikke om jeg kanskje sier noe. Føler meg litt dobbeltmoralsk liksom, når vi snakker om tingene, uten at jeg er ærlig. Men de venter også til uke 12 med å fortelle andre, så han burde jo forstå ;)

Det er ikke offisielt, men han trengte en å snakke med, så jeg har vist det siden uke fem (første arbeidsdag etter positiv test)..

Sist måtte jeg si det i uke syv, fordi jeg kastet opp flere ganger om dagen (kun den ene uka), og han ble jo bekymret. Håper på å kunne trekke det lenger denne gangen. Men om vi hører noe med doppleren før vi kommer til ul (omkring uke 12, dato er usikker ennå), vet jeg ikke om jeg kanskje sier noe. Føler meg litt dobbeltmoralsk liksom, når vi snakker om tingene, uten at jeg er ærlig. Men de venter også til uke 12 med å fortelle andre, så han burde jo forstå ;)

Ah sånn ja. Arbeider du samme sted ennå? Du nevnte jo noe om å bytte for leeenge siden

Forrige gang kjente jeg at jeg var gravid allerede fra 5 dpo
Jeg visste det før jeg testet

Var også kvalm i starten
Litt stikninger osv der nede
Sliten og trøtt

Altså mye symptom

Nå: ingenting
Fin form, merker ingenting av noenting
Føler meg ikke gravid

grusom følelse. Tenker katastrofetanker med MA osv.

Tror jeg må kjøpe en digital med ukes indikator når jeg er 5+3 eller no. For å sjekke at den blir 3+.
Har ikke tatt digital til nå.

Hvor tidelig kan man få 3+

Hei[emoji5] fikk nyheten servert på nyttårsaften[emoji5] jeg står alene om dette men har god kontakt med han som var med på det. Koselig med ei skravlegruppe[emoji5] symptomene mine er vell å fly å tisse hele tiden, øm og stikkninger i magen og litt små uggen av og til og syk luktesansVis vedlegget 213906

Tok denne digitale idag. Kroppen spilte meg ett puss for vi hadde sex dagen før jeg forventa menstruasjon så eggløsningen har tydeligvis vært veldig forsinket for her sitter jeg gravid[emoji23][emoji23]

Gratulerer så mye og velkommen hit! :) Ja, den kroppen, den kroppen, den kan finne på de merkeligste ting ;)

Føles helt merkelig å vite at jeg et gravid. Forrige gang var jeg helt bananas, gråt og var så lykkelig over den testen. Testet sååå mange ganger :o Nå har jeg tatt en, men jeg skal ta den andre også (kjøpte 2pack) litt nærmere helga.
Men jeg føler meg liksom ikke så i taket, som sist. Nå vet jeg hvor usannsynlig langt et svangerskap er, hvor kvalm jeg snart kommer til å bli og hvor vondt jeg får i hofta rundt 6mnd. Phju, men premien på enden er veldig bra da <3

Så mye det hadde skjedd her mens jeg var på jobb :o tar sin tid å lese seg opp igjen :p hehe

Flere som opplever at magen har endre fasong og man ser ut som man er 4-5 mnd på vei? Kjenner ikke igjen magen min [emoji23] mannen spurte her om dagen: "Hvorfor står magen din rett ut?" Er så irriterende oppblåst heeeele tiden [emoji13][emoji23]

Flere som opplever at magen har endre fasong og man ser ut som man er 4-5 mnd på vei? Kjenner ikke igjen magen min [emoji23] mannen spurte her om dagen: "Hvorfor står magen din rett ut?" Er så irriterende oppblåst heeeele tiden [emoji13][emoji23]

Jupp, indeed :S skikkelig oppblåst! føler at det ser ut som om jeg er halvveis allerede, men slik var det med de andre to også, og så ga det seg etter noen uker. Fikk tidlig mage med nr 2 da. Da så folk som kjente meg at jeg var gravid allerede når jeg var 9-10 uker på vei :S Spent på hvordan det blir nå!

Veldig oppblåst jeg også, ser ut som jeg har spist en fotball :p Så holder meg til baggye klær hjemme for tiden, på jobb går jeg i uniform så der syns jo ingen ting :p

Jepp [emoji16] Min står også rett ut.. veldig kult når man springer rundt i bikini på ferie [emoji13]

Hallooo!:) Jeg er ny her i forumet. Tenker jeg er 4+2 på vei. Veldig spennende og krysser fingrene for at lille spire klamrer seg fast og at alt går bra. :happy: Jeg har så utrolig ømme bryster, at jeg ikke klarer å jogge/løpe. Det gjør bare så vondt!! Noen som har noe tips? Er vant med å løpe flere ganger i uka så blir kjedelig om jeg må slutte med løpingen noen uker allerede nå
Hei du.. jeg har tenkt på innlegget ditt flere ganger, men glemmer hele tiden å svare.

Siden du løper mye går jeg ut i fra at du har skikkelige sportsbher? Jeg vet at til løp skal jeg kun bruke dem jeg har fra casal, men om jeg skal gjøre litt mindre bouncy aktiviteter har jeg flere sportsbher å velge mellom, for da er det ikke like viktig at puppene er limt fast :P Men det er kanskje ille å få på seg sportsbh nå?

Du kan ikke få ut energien på andre måter da? Sykle/spinning, ski, rask gange eller noe? Håper de ikke blir ømme i alt for lang tid. Her er det ikke så ille, så jeg kan fortsatt løpe uten problemer :)

Jeg leser litt med på augustforumet, siden jeg har termin ganske tidlig i måneden. Og syntes det er skikkelig spennende å se at det er flere som finner hjertelyden med doppler nå. De tidligste har vel funnet i uke 8. Det er jo bare to-tre uker til, for min del! :D

Litt usikkert når vi støver av doppleren her. Det er jo ikke så bra å bruke for mye, og det er vel kjipt om man prøver mange ganger uten å finne lyden. Meeeen.. Tenk, at om bare noen uker, så (burde) vi kunne høre hjertelyd her hjemme <3

Er det andre som har begynt å tenke på doppler, og har dere noen plan for når dere evt skal begynne å bruke den?

Jeg leser litt med på augustforumet, siden jeg har termin ganske tidlig i måneden. Og syntes det er skikkelig spennende å se at det er flere som finner hjertelyden med doppler nå. De tidligste har vel funnet i uke 8. Det er jo bare to-tre uker til, for min del! :D

Litt usikkert når vi støver av doppleren her. Det er jo ikke så bra å bruke for mye, og det er vel kjipt om man prøver mange ganger uten å finne lyden. Meeeen.. Tenk, at om bare noen uker, så (burde) vi kunne høre hjertelyd her hjemme <3

Er det andre som har begynt å tenke på doppler, og har dere noen plan for når dere evt skal begynne å bruke den?

Har fra sist og fant da rundt uke 8. Synes jeg å huske

Skal teste ettwehvert jeg og. Men ikke før etter uke 8

Magen min sprekker! Jeg er såååå oppblåst! Tenkte i morges, at det blir jo ikke noe problem å skjule denne graviditeten i noen uker, magen var jo flat som ei pannekake. Vel, etter lunsj måtte jeg åpne knappen på buksa, og en time senere måtte glidlåsen helt ned. Takk og lov for lange singletter som tillater en å åpne buksa, selv om man befinner seg i offentlighet. Jeg hentet derfor mini hos dagmamman, og handlet inn med glidlåsen helt nede :P

Merker jeg gleder meg litt graviditeten er 1) offentlig, så jeg ikke trenger å tenke på om magen syntes og 2) til magen er stor nok til å holde graviditetsbuksene oppe hele dagen (ikke bare på kvelden) :Heartred

Back
Topp