Skravletråd

Har prøvd å slutte tidligere men da fikk jeg alle spørsmålene på rekke og rad. Spesielt fra den ene personen som elsker å grave.
Vil det være realistisk å skylde på dårlig med penger frem til neste lønning, men at du gjerne deler en annen gang?

Evt vanlig snusboks, og sørg for å ta ny når ingen ser (i gangen, på badet etc) så kan du smugle opp noen nikotinfrie av lomma eller noe??

Men der står det bare 800 innlegg! Da må vi skravle på... ;)
Kanskje vi trenger en nedtellingstråd også? Telle ned til ''de store'' tingene, som 12 uker, forskjellige trimester etc? [emoji28]

Skal nok få fikset når kommende storebror sover, for må merker jeg telefonen skal legges vekk [emoji1]

Kanskje vi trenger en nedtellingstråd også? Telle ned til ''de store'' tingene, som 12 uker, forskjellige trimester etc? [emoji28]

Skal nok få fikset når kommende storebror sover, for må merker jeg telefonen skal legges vekk [emoji1]

Jaaa nedtellingstråd!! :)

Fyflate. Minin min på snart to gnagde akkurat deeeet svære merket på grindsengen (som gjøres om til juniorseng). Vræl! Denne skal hun jo ha lenge. Det ser kjempestygt ut. Uff :(

Hadde typ ikke lyst å legge seg og gjorde det med vilje! Ropte "mammaaaa! Har ødelagt!" Kjempestolt liksom....

Deg var lurt :)

Åh.. I dag har jeg skikkelig murringer nede ved symfysen. Sånn at det svir konstant, og stikker innimellom. Har lyst å ibux! Eller varmeputen rett på, men vet ikke hvor smart det er med varmepute rett på "produksjonsområdet".. Føler det er så skjørt nå, så tidlig i graviditeten..

Og så har jeg lyst til å sove, men er ikke trøtt nok til å sovne... og klokka er bare kvart på ni.. Blæh..

Hehe sant!
Må være flinkere knipe denne gangen! Fy flaaate så slapt det var etter fødsel :p huff
Samme heer! Slapt enda :p haha
Haha, ja rett etter fødselen var det jo helt på bærtur! Legen var vist ikke helt fornøyd med gjennopptreningen min på kontrollen etter fødselen, men jeg har jo ikke merket så mye til det.
Men utrolig nok, bare med noen få dager med trening kunne jeg merke klar forskjell nå. Har jo tisset litt mye i en kopp (for å dyppe el- og g-tester) og merket at etter noen få dager med trening, så stoppet strålen med en gang, uten et eneste drypp! Moro å se treningen gir effekt etter bare noen dager liksom ;)

Fyflate. Minin min på snart to gnagde akkurat deeeet svære merket på grindsengen (som gjøres om til juniorseng). Vræl! Denne skal hun jo ha lenge. Det ser kjempestygt ut. Uff :(

Hadde typ ikke lyst å legge seg og gjorde det med vilje! Ropte "mammaaaa! Har ødelagt!" Kjempestolt liksom....
Vet du, jeg leste dette i går, mens jeg holdt på med leggning av mini her. Etter juleferie skal vi jobbe litt på å komme tilbake til rutinene, så jeg stod i døråpningen med telefonen på yttersiden av døren.. Og jeg måtte nesten le litt! For hun er så flink den jenta di, til å snakke!

Men angående sengen, kan det kanskje fikses/pytntes litt med noe maling? Kjedelig når de ødelegger ordentlige ting. Det er jo (som regel) ikke bevist, så er jo ikke så greit å kjefte på dem heller :( Hva sa du til henne i går da?

Vet du, jeg leste dette i går, mens jeg holdt på med leggning av mini her. Etter juleferie skal vi jobbe litt på å komme tilbake til rutinene, så jeg stod i døråpningen med telefonen på yttersiden av døren.. Og jeg måtte nesten le litt! For hun er så flink den jenta di, til å snakke!

Men angående sengen, kan det kanskje fikses/pytntes litt med noe maling? Kjedelig når de ødelegger ordentlige ting. Det er jo (som regel) ikke bevist, så er jo ikke så greit å kjefte på dem heller :( Hva sa du til henne i går da?

Ja hun er faktisk overraskende flink å snakke. Teller til 10, kan alle dyr (struts, slange, zebra ++), kan alle farger, forskjell på i går/i dag/i morgen, snakket i 5-6 ordssetninger i mndvis. *stolt mamma*
Mange andre på hennes alder sier hovedsakelig kun mamma og pappa. Stor kontrast i barnehagen :p

Men ja, kjøpt maling i dag. Det som er med sengen at den er mdf og ikke tre, og da sveller det opp litt liksom :/

Ja hun er faktisk overraskende flink å snakke. Teller til 10, kan alle dyr (struts, slange, zebra ++), kan alle farger, forskjell på i går/i dag/i morgen, snakket i 5-6 ordssetninger i mndvis. *stolt mamma*
Mange andre på hennes alder sier hovedsakelig kun mamma og pappa. Stor kontrast i barnehagen :p

Men ja, kjøpt maling i dag. Det som er med sengen at den er mdf og ikke tre, og da sveller det opp litt liksom :/
Ja, er det jeg mente du hadde sagt for lenge siden.. Her sier mini kun enkelte ord (selv om det de siste dagene er kommet mange nye ord til samlingen). Nå er vi oppe på tre ordssettninger, men det er oftest enkeltord som kommer ;)

Ja, er det jeg mente du hadde sagt for lenge siden.. Her sier mini kun enkelte ord (selv om det de siste dagene er kommet mange nye ord til samlingen). Nå er vi oppe på tre ordssettninger, men det er oftest enkeltord som kommer ;)

Går seg fort til:)
Kan bli litt mye babbling til tider. Haha :p

Hallooo!:) Jeg er ny her i forumet. Tenker jeg er 4+2 på vei. Veldig spennende og krysser fingrene for at lille spire klamrer seg fast og at alt går bra. :happy: Jeg har så utrolig ømme bryster, at jeg ikke klarer å jogge/løpe. Det gjør bare så vondt!! Noen som har noe tips? Er vant med å løpe flere ganger i uka så blir kjedelig om jeg må slutte med løpingen noen uker allerede nå

Back
Topp