Skravletråd

Vet dere når det er vanlig med omvisning på sykehuset? Er så spent på det :)

Tror det varierer fra sykehus til sykehus om de i det hele tatt tilbyr det. :) På Haukeland må man få det via svangerskapskurs, vet jeg. Andre steder har de omvisning i forbindelse med innskriving, og det pleier vel å være ca en måned før termin.
 
Titter innom for å ønske dere ei riktig god helg! :D
 
Vet dere når det er vanlig med omvisning på sykehuset? Er så spent på det :)
Nei, tenkte å høre med de om vi kan komme en tur i august. Vet sykehuset jeg skal på har en fast dag hver uke med pause i fellesferien for omvisninger.
 
Hei jenter! Har dere hatt ei fin helg? Hvordan går det med utfordringen for juni? Kan denne tråden brukes for å få opp antall innlegg? :D

For de av dere som ikke har fått med dere utfordringen for Juni, kan lese mer om den her. Mulig å vinne fiiiine premier! ;)
 
Her er det travelt om dagen. Under to uker igjen av skoleåret og enda mye som må gjøres! Og jeg jobber kun 50% nå, så må gjøre alt på halvparten av tida i tillegg :woot:
Og så kommer aller sommerfester og avslutninger som absolutt skal gjennomføres iløpet av disse to-tre ukene :cool:
 
Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)
 
Er det bare jeg som bruker skravletråden deres aktivt? :p
 
Håper dere får ei super helg, uavhengig vær og temperatur. Kos dere! :)
 
Høh.. Forlovelsesringen som jeg har hatt i 4år, begynner å bli for stor!?! Går opp i vekt, men ringen som bestandig har vært passelig,og eventuelt for trang begynner å bli for stor!?!
Forstå det den som kan [emoji14]
 
Back
Topp