Skravletråd

Jeg har gjort mitt første innkjøp i dag! Nå som jeg først har begynt er jeg redd bankkortet får kjørt seg i månedene fremover:smiley-bounce015
 
Jeg har gjort mitt første innkjøp i dag! Nå som jeg først har begynt er jeg redd bankkortet får kjørt seg i månedene fremover:smiley-bounce015
Må jo starte før eller senere :)
Hva kjøpte du?
 
Husk nettmøtet med Jordmor Katrine i morgen her på forumet kl. 20 - 22! Send inn dine spørsmål allerede nå HER. :)
 
Minner dere på nettmøtet med Jordmor Katrine i kveld her på forumet kl. 20 - 22! Send inn dine spørsmål HER. :)
 
Titter innom for å ønske dere en super himmelsprett! :)
 
God helg da jenter, håper dere får ei super helg i varmen! :)
 
Håper alle får en god uke! :D
Her starta uka bra med besøk av min bestevenninne og hennes lille gutt på snart 6 måneder.:love7 i morgen kommer ei annen venninne på besøk! Onsdag skal jeg i stallen og på torsdag kommer min kusine på besøk. Fult opp med andre ord.

Hva skal dere denne uka? :)
 
Jeg reiser på besøk til familie og sånt i helga (torsdag-mandag). Gleder meg blant annet til barnevogntitting med mamma ene dagen :)
Gleder meg veldig, skal bli gøy å komme seg bort litt.
 
Håper alle får en god uke! :D
Her starta uka bra med besøk av min bestevenninne og hennes lille gutt på snart 6 måneder.:love7 i morgen kommer ei annen venninne på besøk! Onsdag skal jeg i stallen og på torsdag kommer min kusine på besøk. Fult opp med andre ord.

Hva skal dere denne uka? :)

Bare hverdager denne uka på oss! :) Vurderer en tur til min søster som bor en time unna i helga, ellers har vi ikke lagt noen planer :) høres koselig ut med så mye sosialisering på dere :)
 
Sykemeldingsdag fra jobb i morgen så mye avslapping. Så skal hesten få sko på kvelden så må en kjapp tur i stallen. Ellers halve dager på jobb toradag og fredag. Forhåpentligvis chill helg
 
Bare hverdager denne uka på oss! :) Vurderer en tur til min søster som bor en time unna i helga, ellers har vi ikke lagt noen planer :) høres koselig ut med så mye sosialisering på dere :)
Ja, er ikke ofte jeg er SÅ sosial. Dine planer høres koselige ut!
 
Håper på besøk fra mamma og mine tantebarn i helga! Ellers er det vel bare videre rydding på loftet som gjelder...og mannen driver nok i hagen med planting mens guttungen leker og koser seg ute!
Håper altså på finvær igjen!
 
Ingen finvær her! Så da ble det sløving i stedet!;)
Besøk fra fredag til i dag med flere små gjøremål og mye kos. I morgen håper vi på videre ordning av gjesterommet som nå fungerer som delvis lager! :bored:
Eller klargjøring av campingvogna om det er oppholdsvær.:happy:
 
Back
Topp