Skravletråd!

Hvordan gikk prosjekt støttestrømper? [emoji4]
Vel. Unngikk å bli spesielt hoven i utgangspunktet, men ble veldig.. Varm på leggene og føttene. Altså, ikke pga at jeg hadde på sokker, men.. Vet ikke helt.
Også klør det sånn å ta AV strømpene, fordi jeg får uansett kraftige riller i leggene av sokkene.. [emoji14]
Så vet ikke helt rett og slett [emoji28]

Æsj, da var plutselig skjultforumet borte fra appen igjen [emoji35][emoji53]

Æsj, da var plutselig skjultforumet borte fra appen igjen [emoji35][emoji53]
Anbefaler virkelig tapatalk [emoji28]
Blir ikke kastet ut, og har kun opplevd EN gang at skjult ble borte.. Da trengte jeg bare logge inn på nytt på tapatalk, så gikk det.

Hehe. Lot L se på newton - fødsel i dag. Hun synes det var kjempespennnende! Men ble sååå skuffa over at man ikke kunne SE der babyen kom ut [emoji23][emoji23]

Anbefaler virkelig tapatalk [emoji28]
Blir ikke kastet ut, og har kun opplevd EN gang at skjult ble borte.. Da trengte jeg bare logge inn på nytt på tapatalk, så gikk det.

Anbefaler å legge den til som favoritt :)

Dukka heldigvis opp igjen nå! Skal legge den som favoritt og evt laste ned Tapatalk hvis (når) det blir trøbbel igjen [emoji4]

Dukka heldigvis opp igjen nå! Skal legge den som favoritt og evt laste ned Tapatalk hvis (når) det blir trøbbel igjen [emoji4]
Bra den dukka opp da [emoji106]

Haha, vurderer å sette på til samboeren. Han gruer seg MYE mer enn meg!
Haha, du kan jo sette på fødeavdelingen! :D
Newton forklarer vel mest hvordan ting fungerer (jeg satte bare på, så den ikke selv nemlig).. Fødeavdelingen viser jo litt ulike fødsler, og kan nok være lærerikt for ham :)

Haha, du kan jo sette på fødeavdelingen! :D
Newton forklarer vel mest hvordan ting fungerer (jeg satte bare på, så den ikke selv nemlig).. Fødeavdelingen viser jo litt ulike fødsler, og kan nok være lærerikt for ham :)
Vi får se når han kommer hjem [emoji28] skal foreslå det for han!

Vi får se når han kommer hjem [emoji28] skal foreslå det for han!
Do it. Samboer her har null interesse av det. Han tror nemlig han vet alt. (Han har da sett folk føde på film før!!).
Dust. Så. Jeg og svigermor mente han kunne se en episode.

Do it. Samboer her har null interesse av det. Han tror nemlig han vet alt. (Han har da sett folk føde på film før!!).
Dust. Så. Jeg og svigermor mente han kunne se en episode.

Tvang sambo gjennom en episode av fødeavdelingen helt i starten av svangerskapet. Der ble det haste ks. Han har visst sett nok og gruer seg veldig nå som det nærmer seg. Kanskje newton-programmet kan være litt bedre? [emoji4]

Tvang sambo gjennom en episode av fødeavdelingen helt i starten av svangerskapet. Der ble det haste ks. Han har visst sett nok og gruer seg veldig nå som det nærmer seg. Kanskje newton-programmet kan være litt bedre? [emoji4]
Kanskje [emoji14] men der er fødselen bare en liten del da..

Åh, gode kynnere i kveld gitt..

I kveld er det en liten tass som torturerer mor... Tror han fant begge nyrene mine isted og røsket godt i de et par ganger, han sparker hardt og presser seg så hardt mot magen at jeg tror mageskinnet snart revner... :confused:

I kveld er det en liten tass som torturerer mor... Tror han fant begge nyrene mine isted og røsket godt i de et par ganger, han sparker hardt og presser seg så hardt mot magen at jeg tror mageskinnet snart revner... :confused:
Uffda..
Her har jeg hatt slitsomme kynnere i kveld... Ikke T sin feil det da.

Uffda..
Her har jeg hatt slitsomme kynnere i kveld... Ikke T sin feil det da.

Kynnere er ikke så morsomme, de heller. Men idag har han vært ille! Hevn for ul-sjekken vi hadde idag?

Back
Topp