Skravletråd!

Har ikke problemer med å ta tran i det daglige, bare nå tydeligvis etter en mnd pause[emoji23] Det bedrer seg nok, men i dag ble jeg bare kvalm[emoji28]
Uff, hehe. Får håpe det går fort over.

Beina mine føles som om de er minst 15kg hver, og tredobbel i størrelse.
De ser dog ikke SÅ ille ut.

Hei! Jeg har fått høre at det ikke er bra å bestille baby leker eller bokser til baby mat fra wish appen eller eBay. Folk sier det kan være gift i materialet. Noen som vet om dette stemmer? [emoji53]

Hei! Jeg har fått høre at det ikke er bra å bestille baby leker eller bokser til baby mat fra wish appen eller eBay. Folk sier det kan være gift i materialet. Noen som vet om dette stemmer? [emoji53]
Se om du finner ting som står "BPA free", i så fall. Det er i alle fall det de er opptatt av i norsk plast til babyer.
Men gjelder da i hovedsak ting i plast..

Klær og tøy går ikke gjennom samme filter i Norge engang (derfor det er lurt å vaske selv "norskt" tøy før bruk..)..

Som nevnt tidligere her.. bpa free på plast og kjør det en runde i oppvaskmaskina, vask klær og kosedyr i vaskemaskina, vask treleker i grønnsåpevann.. hvis malinga løsner er det kanskje greit å passe på at det ikke blir tygd så mye på [emoji4] hvis det lukter "feil" eller vondt etter vask ville jeg kanskje droppa det.

Plutselig virker det som om magen er blitt litt.. mindre stram? På et vis? Navlen min vises igjen og den har jeg ikke sett på flere uker.. noen erfaringer å dele?

Som nevnt tidligere her.. bpa free på plast og kjør det en runde i oppvaskmaskina, vask klær og kosedyr i vaskemaskina, vask treleker i grønnsåpevann.. hvis malinga løsner er det kanskje greit å passe på at det ikke blir tygd så mye på [emoji4] hvis det lukter "feil" eller vondt etter vask ville jeg kanskje droppa det.
Om man kjøper flasker eller smokker bør jo dette også kokes først (uansett norsk eller kinesisk kjøp) [emoji4]

Plutselig virker det som om magen er blitt litt.. mindre stram? På et vis? Navlen min vises igjen og den har jeg ikke sett på flere uker.. noen erfaringer å dele?
Magen sunket kanskje? :S

Jepp! Man kan vel koke annen plast også forsåvidt. Eller kjøre det gjennom sterilisator hvis man har.
Jepp. Og det er lurt å gjøre nå.. [emoji23]
I ammetåka, blir det veeeldig fort svidd plast [emoji56][emoji56]

Kanskje.. er ingen forandring i hvordan bevegelsene kjennes ut eller hvor mye/ofte hun beveger seg heller. Jaja skal på ultralyd i neste uke, kan spørre fagfolket da med mindre det blir forandringer
Min er i alle fall ganske lav..

Lavendelolje. Overalt. Lukter som baaare det..

Plutselig føler jeg puppene mine er mye mindre faste enn før. Er det vanlig? Det er ikke sånn at de henger og slenger, men de er plutselig blitt mykere enn før. Litt vanskelig å forklare :facepalm: Trodde de skulle bli hardere når det kommer melk i de? :confused: Forvirra..

Plutselig føler jeg puppene mine er mye mindre faste enn før. Er det vanlig? Det er ikke sånn at de henger og slenger, men de er plutselig blitt mykere enn før. Litt vanskelig å forklare :facepalm: Trodde de skulle bli hardere når det kommer melk i de? :confused: Forvirra..
Selv om råmelkproduksjonen er i gang, så begynner gjerne ikke selve melkeproduksjonen før etter noen dager etter fødsel.. (gjerne etter 3 dager, men opptil ei uke!!)
DA snakker vi faste (.. Sprengte) pupper, gitt.

Mine er dog normalt faste, mulig kanskje liiiitt fastere..

Syns det er litt tidlig jeg? Er jo ikke høygravid en gang..
Ja, vet ikke..? Min er nok lav fordi gutten min ligger presset helt nedi bekkenet.. Han ligger visst klar til å skyte seg selv ut omtrent....

Ja, vet ikke..? Min er nok lav fordi gutten min ligger presset helt nedi bekkenet.. Han ligger visst klar til å skyte seg selv ut omtrent....
Får vel høre nærmere på ultralyden. Så satser jeg på at hun bare har lagt seg godt til nedi bekkenet. Er ikke klar for at hun skal komme helt enda iallefall..!

Back
Topp