Tran går som regel greit [emoji28]
Smaker jo ingenting.
Har ikke problemer med å ta tran i det daglige, bare nå tydeligvis etter en mnd pause[emoji23] Det bedrer seg nok, men i dag ble jeg bare kvalm[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tran går som regel greit [emoji28]
Smaker jo ingenting.
Uff, hehe. Får håpe det går fort over.Har ikke problemer med å ta tran i det daglige, bare nå tydeligvis etter en mnd pause[emoji23] Det bedrer seg nok, men i dag ble jeg bare kvalm[emoji28]
Se om du finner ting som står "BPA free", i så fall. Det er i alle fall det de er opptatt av i norsk plast til babyer.Hei! Jeg har fått høre at det ikke er bra å bestille baby leker eller bokser til baby mat fra wish appen eller eBay. Folk sier det kan være gift i materialet. Noen som vet om dette stemmer? [emoji53]
http://www.ebay.co.uk/itm/192139163887Hei! Jeg har fått høre at det ikke er bra å bestille baby leker eller bokser til baby mat fra wish appen eller eBay. Folk sier det kan være gift i materialet. Noen som vet om dette stemmer? [emoji53]
Som nevnt tidligere her.. bpa free på plast og kjør det en runde i oppvaskmaskina, vask klær og kosedyr i vaskemaskina, vask treleker i grønnsåpevann.. hvis malinga løsner er det kanskje greit å passe på at det ikke blir tygd så mye på [emoji4] hvis det lukter "feil" eller vondt etter vask ville jeg kanskje droppa det.Hei! Jeg har fått høre at det ikke er bra å bestille baby leker eller bokser til baby mat fra wish appen eller eBay. Folk sier det kan være gift i materialet. Noen som vet om dette stemmer? [emoji53]
Om man kjøper flasker eller smokker bør jo dette også kokes først (uansett norsk eller kinesisk kjøp) [emoji4]Som nevnt tidligere her.. bpa free på plast og kjør det en runde i oppvaskmaskina, vask klær og kosedyr i vaskemaskina, vask treleker i grønnsåpevann.. hvis malinga løsner er det kanskje greit å passe på at det ikke blir tygd så mye på [emoji4] hvis det lukter "feil" eller vondt etter vask ville jeg kanskje droppa det.
Magen sunket kanskje? :SPlutselig virker det som om magen er blitt litt.. mindre stram? På et vis? Navlen min vises igjen og den har jeg ikke sett på flere uker.. noen erfaringer å dele?
Jepp! Man kan vel koke annen plast også forsåvidt. Eller kjøre det gjennom sterilisator hvis man har.Om man kjøper flasker eller smokker bør jo dette også kokes først (uansett norsk eller kinesisk kjøp) [emoji4]
Kanskje.. er ingen forandring i hvordan bevegelsene kjennes ut eller hvor mye/ofte hun beveger seg heller. Jaja skal på ultralyd i neste uke, kan spørre fagfolket da med mindre det blir forandringerMagen sunket kanskje? :S
Jepp. Og det er lurt å gjøre nå.. [emoji23]Jepp! Man kan vel koke annen plast også forsåvidt. Eller kjøre det gjennom sterilisator hvis man har.
Min er i alle fall ganske lav..Kanskje.. er ingen forandring i hvordan bevegelsene kjennes ut eller hvor mye/ofte hun beveger seg heller. Jaja skal på ultralyd i neste uke, kan spørre fagfolket da med mindre det blir forandringer
Trodde de skulle bli hardere når det kommer melk i de? Syns det er litt tidlig jeg? Er jo ikke høygravid en gang..Min er i alle fall ganske lav..
Selv om råmelkproduksjonen er i gang, så begynner gjerne ikke selve melkeproduksjonen før etter noen dager etter fødsel.. (gjerne etter 3 dager, men opptil ei uke!!)Plutselig føler jeg puppene mine er mye mindre faste enn før. Er det vanlig? Det er ikke sånn at de henger og slenger, men de er plutselig blitt mykere enn før. Litt vanskelig å forklareTrodde de skulle bli hardere når det kommer melk i de?
Forvirra..
Ja, vet ikke..? Min er nok lav fordi gutten min ligger presset helt nedi bekkenet.. Han ligger visst klar til å skyte seg selv ut omtrent....Syns det er litt tidlig jeg? Er jo ikke høygravid en gang..
Får vel høre nærmere på ultralyden. Så satser jeg på at hun bare har lagt seg godt til nedi bekkenet. Er ikke klar for at hun skal komme helt enda iallefall..!Ja, vet ikke..? Min er nok lav fordi gutten min ligger presset helt nedi bekkenet.. Han ligger visst klar til å skyte seg selv ut omtrent....