Hadde ikke behov for det sist.... Nå er det ille..!
Nesten merkelig at det skal være så forskjell fra gang til gang...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke behov for det sist.... Nå er det ille..!
Ja, egentlig..Nesten merkelig at det skal være så forskjell fra gang til gang...![]()
Prøver i dag. Skal ikke så mye å farte i dag uansett men.
Vel. Unngikk å bli spesielt hoven i utgangspunktet, men ble veldig.. Varm på leggene og føttene. Altså, ikke pga at jeg hadde på sokker, men.. Vet ikke helt.Hvordan gikk prosjekt støttestrømper? [emoji4]
Anbefaler virkelig tapatalk [emoji28]Æsj, da var plutselig skjultforumet borte fra appen igjen [emoji35][emoji53]
Anbefaler å legge den til som favorittÆsj, da var plutselig skjultforumet borte fra appen igjen [emoji35][emoji53]
Anbefaler virkelig tapatalk [emoji28]
Blir ikke kastet ut, og har kun opplevd EN gang at skjult ble borte.. Da trengte jeg bare logge inn på nytt på tapatalk, så gikk det.
Anbefaler å legge den til som favoritt![]()
Bra den dukka opp da [emoji106]Dukka heldigvis opp igjen nå! Skal legge den som favoritt og evt laste ned Tapatalk hvis (når) det blir trøbbel igjen [emoji4]
Haha, vurderer å sette på til samboeren. Han gruer seg MYE mer enn meg!Hehe. Lot L se på newton - fødsel i dag. Hun synes det var kjempespennnende! Men ble sååå skuffa over at man ikke kunne SE der babyen kom ut [emoji23][emoji23]
Haha, du kan jo sette på fødeavdelingen!Haha, vurderer å sette på til samboeren. Han gruer seg MYE mer enn meg!
Vi får se når han kommer hjem [emoji28] skal foreslå det for han!Haha, du kan jo sette på fødeavdelingen!
Newton forklarer vel mest hvordan ting fungerer (jeg satte bare på, så den ikke selv nemlig).. Fødeavdelingen viser jo litt ulike fødsler, og kan nok være lærerikt for ham![]()
Do it. Samboer her har null interesse av det. Han tror nemlig han vet alt. (Han har da sett folk føde på film før!!).Vi får se når han kommer hjem [emoji28] skal foreslå det for han!
Do it. Samboer her har null interesse av det. Han tror nemlig han vet alt. (Han har da sett folk føde på film før!!).
Dust. Så. Jeg og svigermor mente han kunne se en episode.
Kanskje [emoji14] men der er fødselen bare en liten del da..Tvang sambo gjennom en episode av fødeavdelingen helt i starten av svangerskapet. Der ble det haste ks. Han har visst sett nok og gruer seg veldig nå som det nærmer seg. Kanskje newton-programmet kan være litt bedre? [emoji4]
Uffda..I kveld er det en liten tass som torturerer mor... Tror han fant begge nyrene mine isted og røsket godt i de et par ganger, han sparker hardt og presser seg så hardt mot magen at jeg tror mageskinnet snart revner...![]()
Uffda..
Her har jeg hatt slitsomme kynnere i kveld... Ikke T sin feil det da.