Skravletråd!

De ble borte, men plutselig var de der igjen :) jeg har tydeligvis på automatisk oppdatering ;)
Oppdaterte nå. Dette var rare saker [emoji28]
Kan visst velge å få varsel av eller på..?

Minn meg på hvorfor jeg befinner meg på leos lekeland på en lørdag!!! #galskap

*knis* misunner deg IKKE!

Hjelpes!! Men ser de lykkelige øynene til vesla så det er verdt det! Nå ringte heldigvis pappa og inviterte oss på kaffe og vafler, så en halvtimes tid til med leking så er det over for i dag! Puh!

Hjelpes!! Men ser de lykkelige øynene til vesla så det er verdt det! Nå ringte heldigvis pappa og inviterte oss på kaffe og vafler, så en halvtimes tid til med leking så er det over for i dag! Puh!
Unga liker det ja. Er eneste grunnen til at man gidder sånt i utgangspunktet [emoji28]

Spark helt øverst i livmoren i dag, ja [emoji28] gøy. Kjente det på utsiden og, vanligvis kjennes det best på utsiden helt nederst.

Han fikk kjenne første gang 17+3 eller noe.. Men så ingenting på flere uker. :/
Morkaka ligger mellom lillebror og mageoverflaten så jeg kjenner god egg fine spark nedover mot livmoren hele tiden:p

Morkaka ligger mellom lillebror og mageoverflaten så jeg kjenner god egg fine spark nedover mot livmoren hele tiden:p
Har morkaken foran her og. Grodde seg plutselig fremover. Nå er det dog plutselig blitt tydelig spark på utsiden også, over hele.

Æsj, kommer ikke inn på appen!!! Og er jo egentlig bare den jeg bruker! Blir ikke mye skravling på meg når den ikke funker! Får beskjed om at jeg ikke er bruker!!

Gjorde det! Kom til slutt inn nå, men må si jeg liker virkelig ikke det nye utseende på appen! :(

Noe som vet hvor jeg finner skjult forum etter oppdateringen? Har iPhone!

Noe som vet hvor jeg finner skjult forum etter oppdateringen? Har iPhone!
Er det kommet opp nå? Ser noen har hatt problemer med å få opp underforum, men etter en stund er alt som normalt igjen.

Gjorde det! Kom til slutt inn nå, men må si jeg liker virkelig ikke det nye utseende på appen! :(
Synes egentlig dette var bedre.. Ser de festede trådene igjen!

Back
Topp