Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det da [emoji14]Har en hund og en katt som hopper og spretter ette fluene som har våknet i livet i dag
Er det kommet opp nå? Ser noen har hatt problemer med å få opp underforum, men etter en stund er alt som normalt igjen.
Restarte..? Logge ut og inn...?Nopedessverre ikke... må venne meg til denne oppdateringen altså!
De våknet her i dag så til å med en bieBra det da [emoji14]
Har også en katt som tar alt av insekter.. Meeen de kommer ikke riktig enda.
Så gøy! Jeg liker de sparkene godt, for da kjennes ungen så stor utSpark helt øverst i livmoren i dag, ja [emoji28] gøy. Kjente det på utsiden og, vanligvis kjennes det best på utsiden helt nederst.
Restarte..? Logge ut og inn...?
Ja men pleier å funke men det er mye Bugger ute og gårPrøvd det også! Æsj, kjedelig altså!
Lucifer pleide jakte på.. Vettaff. Humler tror jeg, i fjor. Herregud, han klarte bli brent på "leppa", og hovna opp.. Og likevel stoppet han ikke! Han klarer ikke. (sjekka selvsagt katten ang hovenheten, men han brydde seg ikke det grann...). Også ene poten ble brent. Han klarte ikke la dem være!De våknet her i dag så til å med en bie
Haha. Jeg synes det er så gøy å bare ligge med hånden på magen og kjenne. Eller bare.. Trykke lett mot magen, og innse at, oi. DER ligger han akkurat nå.Så gøy! Jeg liker de sparkene godt, for da kjennes ungen så stor ut![]()
Greit når det er DET som holder deg våken da [emoji28]Første gang på appen, spennende og litt forvirrende[emoji28] Ligger i sengen nå, får ikke sove! Lille i magen er da svært så aktiv!!
Skal ikke klage da, er jo veldig fantastisk! Hadde nok satt mer pris på det hvis hun ikke holdt med våken hele natt til idag! Eller, 4,5 timer gav hun med da[emoji23] Deilig etter noen dager med mindre merkbare spark!Greit når det er DET som holder deg våken da [emoji28]
Sånt er herlig! Lillebror hadde raptus i går kveld her. Sååå godt å kjenne!Skal ikke klage da, er jo veldig fantastisk! Hadde nok satt mer pris på det hvis hun ikke holdt med våken hele natt til idag! Eller, 4,5 timer gav hun med da[emoji23] Deilig etter noen dager med mindre merkbare spark!
Nå når jeg er vant til bevegelsene synes jeg det er såå behagelig og betryggende! I starten freaket jeg litt ut og hadde ikke noe lyst i det hele tatt, haha! Merkelig følelse når man får den første gang[emoji813]️Sånt er herlig! Lillebror hadde raptus i går kveld her. Sååå godt å kjenne!
Haha. Første babyen? [emoji14]Nå når jeg er vant til bevegelsene synes jeg det er såå behagelig og betryggende! I starten freaket jeg litt ut og hadde ikke noe lyst i det hele tatt, haha! Merkelig følelse når man får den første gang[emoji813]️
Er nok første ja!Haha. Første babyen? [emoji14]
Her ligger morkaken foran og demper litt, men har kjent liv fra 14+x ish. Veldig betryggende!
Spennende! Hadde morkaken bak forrige gang, men.. Det er snart 8 år siden jeg gikk gjennom dette sist, og jeg var så ung at alt sånt var for stort til å ta innover seg, at... Jeg husker faktisk ikke hvordan det var helt ordentlig. Husker hvordan spark skal være men.. Det er ca alt [emoji14] så, aner ikke om denne karen er mer eller mindre aktiv enn storesøsteren, men.. Jeg har en FØLELSE av at han er mye mer aktiv enn jeg kjenner, og egentlig er kjempeivrig inni der. [emoji14] Har også en tro på at jeg må løpe godt etter ham når han begynner karre seg rundt på egenhånd hjemme [emoji28]Er nok første ja!Har morkaken bak her, så her har det vært liv hver dag siden uke 16 cirka. Veldig aktiv i magen. Spent på å se hvordam det blir når hun vekser til!
Det et veldig mye å ta inn over seg, blir nesten overveldet. Haha, tror henne i min mage og er mer aktiv enn jeg merker. På oul lå hun ikke i ro i to sekund en gang! Hvis du slekter på far, blir hun nok like aktiv om ikke mer utav magen;PSpennende! Hadde morkaken bak forrige gang, men.. Det er snart 8 år siden jeg gikk gjennom dette sist, og jeg var så ung at alt sånt var for stort til å ta innover seg, at... Jeg husker faktisk ikke hvordan det var helt ordentlig. Husker hvordan spark skal være men.. Det er ca alt [emoji14] så, aner ikke om denne karen er mer eller mindre aktiv enn storesøsteren, men.. Jeg har en FØLELSE av at han er mye mer aktiv enn jeg kjenner, og egentlig er kjempeivrig inni der. [emoji14] Har også en tro på at jeg må løpe godt etter ham når han begynner karre seg rundt på egenhånd hjemme [emoji28]
Yeah. Samme greia her. Både tul og oul, han rørte seg godt, han. Vanskelig å få gode bilder. Tul tok han sats og hoppet inni der flere ganger, strekte seg ut osv.Det et veldig mye å ta inn over seg, blir nesten overveldet. Haha, tror henne i min mage og er mer aktiv enn jeg merker. På oul lå hun ikke i ro i to sekund en gang! Hvis du slekter på far, blir hun nok like aktiv om ikke mer utav magen;P