Skravletråd!

Yeah. Samme greia her. Både tul og oul, han rørte seg godt, han. Vanskelig å få gode bilder. Tul tok han sats og hoppet inni der flere ganger, strekte seg ut osv.
Oul tror jeg han egentlig var småtrøtt, for da lå han mest og "gnudde". Koste seg på øret og dultet masse i blæra mi. Likevel, lå han ikke stille [emoji28]
Herreguud så jeg gleder meg til han kommer ut til sommeren [emoji7][emoji7]
Gleder meg kjempe masse! Kjenner at jeg er en veldig utålmodig sjel, haha. Blir spennende å se hvem som skjuler seg i magen[emoji7]

Noen andre som plages med at man må logge seg inn hver gang man går inn på appen? Er jo irriterende å måtte skrive både epost og passord flere gang pp noen minutter.

Første gang på appen, spennende og litt forvirrende[emoji28] Ligger i sengen nå, får ikke sove! Lille i magen er da svært så aktiv!!
Fint å lære seg applikasjoner. Her er begge ungene våkne. Spiren våknet da jeg var ferdig med hestestellet og noen min våknet den lille i sengen men han for bli der så håper jeg han sovner dette er ALTFOR TIDLIG [emoji14]

Lucifer pleide jakte på.. Vettaff. Humler tror jeg, i fjor. Herregud, han klarte bli brent på "leppa", og hovna opp.. Og likevel stoppet han ikke! Han klarer ikke. (sjekka selvsagt katten ang hovenheten, men han brydde seg ikke det grann...). Også ene poten ble brent. Han klarte ikke la dem være!
Haha sorry. Draco gjorde også det
Like morro vær gang han lærte aldri. Luna derimot Hu lærte fort.

Hunden loke han lærer ikke så han gråter etter å bli brent flere ganger...:(

Skal ikke klage da, er jo veldig fantastisk! Hadde nok satt mer pris på det hvis hun ikke holdt med våken hele natt til idag! Eller, 4,5 timer gav hun med da[emoji23] Deilig etter noen dager med mindre merkbare spark!
Kommer flere slike netter. Så da er det bare å legge seg og hvile og kose om man ikke for sove....

Eller chate:p

Er nok første ja!:) Har morkaken bak her, så her har det vært liv hver dag siden uke 16 cirka. Veldig aktiv i magen. Spent på å se hvordam det blir når hun vekser til!
Gratulerer:) jeg kjente ikke den lille før i uke 21 da jeg var 1 ganger:p

Det et veldig mye å ta inn over seg, blir nesten overveldet. Haha, tror henne i min mage og er mer aktiv enn jeg merker. På oul lå hun ikke i ro i to sekund en gang! Hvis du slekter på far, blir hun nok like aktiv om ikke mer utav magen;P
Bra da var vi to. Spiren ville ikke ligge stille i et sekund så sleit å å finne alle hjerte kammrene:p men til slutt 20 min etterpå fikk vi et ok bilde:p

Noen andre som plages med at man må logge seg inn hver gang man går inn på appen? Er jo irriterende å måtte skrive både epost og passord flere gang pp noen minutter.
Ikke opplevd dette men du burde skrive om det i bugg reporter på teknisk forum

Kjente så vidt bevegelse utenpå magen imorges! Første gang! Kjenner stadig små "flutters" innimellom, men det var første gang utenpå! Men lå selvfølgelig i ro da gubben prøvde å kjenne... Ertekrok. :D

Kjente så vidt bevegelse utenpå magen imorges! Første gang! Kjenner stadig små "flutters" innimellom, men det var første gang utenpå! Men lå selvfølgelig i ro da gubben prøvde å kjenne... Ertekrok. :D
Er ikke det typisk. [emoji23]
Herlig å få kjenne spark på utsiden også! Neppe lenge igjen til gubben og får kjenne.

Er ikke det typisk. [emoji23]
Herlig å få kjenne spark på utsiden også! Neppe lenge igjen til gubben og får kjenne.

Ja, jeg ser for meg at han gir magen en klem og får en strak høyrefot eller noe rett i fleisen... :hilarious:

Ja, jeg ser for meg at han gir magen en klem og får en strak høyrefot eller noe rett i fleisen... :hilarious:
Min fikk første spark i øret [emoji23]

Haha! Artig!
Min mann har ikke kjent noe spark enda. Men når han synger og snakker til magen, så kommer lille baby som en magnet mot stemmen hans! Helt utrolig fascinerende :D
Da legger han seg helt, helt inntil pappas munn om prater [emoji170]

http://lbdf.lilypie.com/sMAlp1.png
Så morsomt! Min sparker kattene, og stopper helt opp når min stemme starter [emoji14]

Hei!
Har et spm angående graviditet og jobb.
Det blir en ledig stilling her jeg jobber nå, 20% helg. Har jobbet på arbeidsplasssen (i kommunen) i 4 år. Har lyst å spørre om jeg kan få den stillinga. "Problemet" er at når den stillingen trer i kraft, er det bare drøye 3 måneder til jeg går ut i permisjon. Abreidsgiver vet at jeg er gravid også.. har fått "lovnad" når det blir noe ledig, men det fikk jeg før jeg ble gravid. Hva om hun ikke gir meg den pga graviditet, hva kan jeg gjøre da?

Hei!
Har et spm angående graviditet og jobb.
Det blir en ledig stilling her jeg jobber nå, 20% helg. Har jobbet på arbeidsplasssen (i kommunen) i 4 år. Har lyst å spørre om jeg kan få den stillinga. "Problemet" er at når den stillingen trer i kraft, er det bare drøye 3 måneder til jeg går ut i permisjon. Abreidsgiver vet at jeg er gravid også.. har fått "lovnad" når det blir noe ledig, men det fikk jeg før jeg ble gravid. Hva om hun ikke gir meg den pga graviditet, hva kan jeg gjøre da?

Ville tatt kontakt med fagforening :)
Og sagt til arbeidsgiver at du ønsker stillingen.. Men fagforening!!

Back
Topp