Nufletufsa
Forumet er livet
Ikke mye liv i denne skravletråden for tiden nei[emoji6][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye liv i denne skravletråden for tiden nei[emoji6][emoji23]
Jeg bruker også mest andre tråder da Ja, virket som lufta gikk litt utav folk[emoji6]Nei det ble ganske dødt etter skravleukaJeg bruker også mest andre tråder da
![]()
Ja, virket som lufta gikk litt utav folk[emoji6]
Ja, vi får håpe det[emoji6]Haha, skjønner den litt da. Får håpe det tar seg opp![]()
Det er ganske dødt på den gamle termin siden min også generelt går det veldig sakte.Ikke mye liv i denne skravletråden for tiden nei[emoji6][emoji23]
Ja, jeg har sett det jeg også[emoji4]Det er ganske dødt på den gamle termin siden min også generelt går det veldig sakte.
Hahaha mini her reagerer stort på latter og skrik fra storebrorPåsan i magen lærer seg kick-boksing eller noe for tiden. Det eller bungee jumping...![]()
Påsken er like treng som den var når vi var små!!Ja, jeg har sett det jeg også[emoji4]
Mini er skikkelig aktiv nå i påsken, det er deiligHei hei Hvordan er baby magen nå i påsken?
Ja, vi har inenting på planen i dag, men skal på middagsbesøk i morgen og søndag, så da håper jeg tiden går fortere[emoji6]Påsken er like treng som den var når vi var små!!
Ja, kan neshen se slik ut[emoji6] Veeeldig stille her for tiden[emoji4] Heldigvis mer liv i skravletråden på skjult da[emoji6]Har dere sluttet å skravle?
Der er det litt mer liv, jaJa, kan neshen se slik ut[emoji6] Veeeldig stille her for tiden[emoji4] Heldigvis mer liv i skravletråden på skjult da[emoji6]
Burde testa det spillet jeg også,Anine anbefalte det også[emoji6]Der er det litt mer liv, ja![]()
Jeg føler meg så pumpa for energi [emoji85]
Også travelt opptatt med lost in time for tiden [emoji28]
Herlig!Morgenstund med aktiv baby! Nytes [emoji7]