Skravletråd!

56c7c0c3da0aa83531a3f924ad1825ea.jpg

Som cafefrokost.. Bare ferskere 8)
Ah! *sjalu*

Ble litt sulten igjen jeg, selv om jeg har spist både frokost og lunsj allerede [emoji28]

Min gidder ikke vaske bad han heller. Måtte tvinge han til å tørke ut av badekaret før jeg skulle bade. Jeg klarer ikke bøye meg over kanten der..

Vi har tatt et skikkelig oppvaskmøte på det der husarbeidet.. det var vondt for meg som er så hormonell og griner for alt... men vi ble enige om noe iallefall. Vasking av klær og bad er mine faste oppgaver (han støvsuger og vasker gulv da det er døden for bekkenet mitt), og ellers hjelper han til, lager middag annenhver dag og gjør alt annet jeg ber han om/jeg ikke får tid til/ikke orker. Viktig at det blir noenlunde rettferdig fordeling.

Nå er jeg jo mer eller mindre sengeliggende etter en travel dag på jobb da, så han har hinta frampå om vaskehjelp hvis jeg ikke får noe hjelp fra fysio snart.. bare synd det er venteliste til over påske..
Vel. Min lager mat HVER dag, rydder ut av oppvaskmaskinen nesten HVER dag og rydder kjøkkenet ca 1 gang pr dag (.. Ville ikke trengt såå opprydding om han ryddet ETTER seg.) og lovte støvsuge oppe her i dag. Vet andre har det verre enn meg liksom [emoji14]
Så.. Klær og badvask er liksom ting jeg tar.. [emoji14]

Ah! *sjalu*

Ble litt sulten igjen jeg, selv om jeg har spist både frokost og lunsj allerede [emoji28]
Er godt [emoji7][emoji7]
Elsker kjøpe halvstekte baguetter e.l. Og steke.. Og lage det til 8)

Vel. Min lager mat HVER dag, rydder ut av oppvaskmaskinen nesten HVER dag og rydder kjøkkenet ca 1 gang pr dag (.. Ville ikke trengt såå opprydding om han ryddet ETTER seg.) og lovte støvsuge oppe her i dag. Vet andre har det verre enn meg liksom [emoji14]
Så.. Klær og badvask er liksom ting jeg tar.. [emoji14]
Tror ikke mannfolka i generasjonen før oss gjorde så mye, så vi er nok ganske heldige [emoji2]

Kjekt med forandring!
Ja nå har jeg blitt veldig lei av brød og grøt til han lille og jeg villa ha mat også. Så da prøvde vi noe nytt

Men jeg har fått kick på å lage og bake ting. Så for se hva jeg lager i morgen * ler*

Ja nå har jeg blitt veldig lei av brød og grøt til han lille og jeg villa ha mat også. Så da prøvde vi noe nytt

Men jeg har fått kick på å lage og bake ting. Så for se hva jeg lager i morgen * ler*
Kan komme hit og bake litt og [emoji14]

Haha heller at jeg baker her og dere kan komme og spise ;p har ikke godt av alt dette men kjøkkenet er elskverdig
Jeg er glad i mat og sånt, bare hater baking og matlaging [emoji28]

Menneh: hvordan får dere sånne bånd på profilnavnet? Sensommerlykke osv...

Har byttet bank og forsikringsselskap i dag, neste på plana er verdivurdering av huset ila neste uke! Satser på at vi får lånt til litt på boliglånet så vi får pussa opp før baby kommer [emoji111]

Har byttet bank og forsikringsselskap i dag, neste på plana er verdivurdering av huset ila neste uke! Satser på at vi får lånt til litt på boliglånet så vi får pussa opp før baby kommer [emoji111]
Spennende! :D

Jeg gleder meg sånn til juli, når de første fødslene kommer og sånt [emoji7][emoji7]

Back
Topp