Skravletråd!

Ååå herregud chips og dip har jeg ikke spist på sikkert et år!!! Hørtes sykt godt ut!! :D
Var godt. Spiste opp hele dipen min (halv rømmeboks + krydder) faktisk :o

Jeg må tisse. Men så sparker baby litt smått. Hjelper lite på tissetrangen.. Også ligger pus på blæra mi...

Jeg må tisse. Men så sparker baby litt smått. Hjelper lite på tissetrangen.. Også ligger pus på blæra mi...
Thihi så søt:p her har jeg hunden liggende på beina mine og katten bak nakken.... alltid med uansett hvor jeg er

God morgen damer! Jeg hadde planer om å sove lenge i dag - skal ikke på jobb så.. hadde vekkerklokke på til kl 12 sånn for å rekke et møte kl 14. Meen så må man jo opp og gå på do.. og så romsterer baby i magen.. og nå er jeg selvfølgelig sulten, så det blir vel bare å stå opp tenker jeg [emoji28]

God morgen damer! Jeg hadde planer om å sove lenge i dag - skal ikke på jobb så.. hadde vekkerklokke på til kl 12 sånn for å rekke et møte kl 14. Meen så må man jo opp og gå på do.. og så romsterer baby i magen.. og nå er jeg selvfølgelig sulten, så det blir vel bare å stå opp tenker jeg [emoji28]
God morgen :) her fikk jeg to timer søvn ekstra på en ukedag. Føler som jeg har en hangover .... lol

Thihi så søt:p her har jeg hunden liggende på beina mine og katten bak nakken.... alltid med uansett hvor jeg er
Pus skal alltid ligge på meg nå.. [emoji14]

God morgen! Jeg ville sove lengre, men samboer tvang meg opp. Drittsamboer...

God morgen! Jeg ville sove lengre, men samboer tvang meg opp. Drittsamboer...
Samboere er no' dritt noen ganger! Men kjekke å ha når man f.eks ikke vil vaske badekaret eller trenger hjelp til å komme seg opp fra gulvet.. [emoji28] ja, begge disse eksemplene skjedde på samme dag.

Samboere er no' dritt noen ganger! Men kjekke å ha når man f.eks ikke vil vaske badekaret eller trenger hjelp til å komme seg opp fra gulvet.. [emoji28] ja, begge disse eksemplene skjedde på samme dag.
Dasket ham noen ganger med sokkene mine, så da følte jeg meg bedre...
Ble så forbanna da JEG måtte stå opp, fordi det kom folk. For ALLTID er det jeg som må det når det kommer folk. Altså. Var bare stepappa som freste for oss, så jeg tenkte at han som hadde KLÆR PÅ kunne spørre om han skulle flytte bilen. Neida. Jeg måtte opp. Tisse, kle på en pysj.. Og innen jeg var kommet opp, så dro jo stepappa akkurat. -.-
Også gadd han ikke vaske badet.

.. Men han skal støvsuge etterpå.

Dasket ham noen ganger med sokkene mine, så da følte jeg meg bedre...
Ble så forbanna da JEG måtte stå opp, fordi det kom folk. For ALLTID er det jeg som må det når det kommer folk. Altså. Var bare stepappa som freste for oss, så jeg tenkte at han som hadde KLÆR PÅ kunne spørre om han skulle flytte bilen. Neida. Jeg måtte opp. Tisse, kle på en pysj.. Og innen jeg var kommet opp, så dro jo stepappa akkurat. -.-
Også gadd han ikke vaske badet.

.. Men han skal støvsuge etterpå.
Min gidder ikke vaske bad han heller. Måtte tvinge han til å tørke ut av badekaret før jeg skulle bade. Jeg klarer ikke bøye meg over kanten der..

Vi har tatt et skikkelig oppvaskmøte på det der husarbeidet.. det var vondt for meg som er så hormonell og griner for alt... men vi ble enige om noe iallefall. Vasking av klær og bad er mine faste oppgaver (han støvsuger og vasker gulv da det er døden for bekkenet mitt), og ellers hjelper han til, lager middag annenhver dag og gjør alt annet jeg ber han om/jeg ikke får tid til/ikke orker. Viktig at det blir noenlunde rettferdig fordeling.

Nå er jeg jo mer eller mindre sengeliggende etter en travel dag på jobb da, så han har hinta frampå om vaskehjelp hvis jeg ikke får noe hjelp fra fysio snart.. bare synd det er venteliste til over påske..

56c7c0c3da0aa83531a3f924ad1825ea.jpg

Som cafefrokost.. Bare ferskere 8)

Back
Topp