Skravletråd!

Leste denne og kom på at vi må bestille verdivurdering! Så, done! :)
Vi venter også på verdivurdering. Skal ha den i mai (for da er vi forhåpentligvis ferdig å pusse opp). Er avhengig av å få en takst på 12,9 millioner, så krysser fingrene. For da kan vi være lenger hjemme med babyen [emoji106] Hvis vi har 60 % verdi i boligen, så får vi avdragsfritt så lenge vi ønsker [emoji4]

Har byttet bank og forsikringsselskap i dag, neste på plana er verdivurdering av huset ila neste uke! Satser på at vi får lånt til litt på boliglånet så vi får pussa opp før baby kommer [emoji111]
Så bra å høre:)

Jeg har kjøpt inn badebasseng.... for denne sommern kommer til å bli vaaarm! Og storebror elsker å bade med mamma:p
Sommeren her blir aldri så varm [emoji14]

Og kanskje litt bilder av babyer på skjult og sånt! :D
Åååh!!

Enda mere stas!!! Åh, som jeg gleder meg!! Og så synes jeg det er litt kjekt å ha litt tidlig i måneden denne gangen! Sist hadde jeg termin heeelt i slutten!

Enda mere stas!!! Åh, som jeg gleder meg!! Og så synes jeg det er litt kjekt å ha litt tidlig i måneden denne gangen! Sist hadde jeg termin heeelt i slutten!
Haha :D
Var ikke med i termingruppe forrige gang. Men hun kom jo over en mnd før og..

Vet faktisk ikke hvor varmt det blir her jeg har flytta men tar ikke sjansen [emoji14] ikke når jeg skal gå fullgravid midt på sommern[emoji27] [emoji27]
Hehe, jeg ser for meg at det ikke blir varmt nok uansett [emoji14]

[emoji14] det var varmt nok i slutten av august her i fjord. Men digger vann så kommer til å bruke det uansett:p
Husker sommer 2013 her... Var seriøst bare 2 fine dager ila hele sommeren :/ resten var kaldt og regn.

Husker sommer 2013 her... Var seriøst bare 2 fine dager ila hele sommeren :/ resten var kaldt og regn.
Det var langt tilbake men det var første sommern min ved sjøen så var overasket over hvor for våren kom forhold til innlandet

Det var langt tilbake men det var første sommern min ved sjøen så var overasket over hvor for våren kom forhold til innlandet
Jeg bodde ikke her sommeren 2014, men var visstnok fin! 15 og 16 var.. Ok.

/griner litt av et frieri på greys [emoji28][emoji28]

Jeg bodde ikke her sommeren 2014, men var visstnok fin! 15 og 16 var.. Ok.
2014 hadde vi en fantastisk sommer i Stavanger. Da hadde jeg mammaperm med eldste og det var fint vær fra april til september [emoji4]

2014 hadde vi en fantastisk sommer i Stavanger. Da hadde jeg mammaperm med eldste og det var fint vær fra april til september [emoji4]
Herlig det! Den var fin i Elverum og, vet jeg.

Back
Topp