Skravletråd!

Djeez. Måtte på jobb i dag, og måtte levere ungene på skolen først siden mannen er i Tromsø og holder kurs. Da havner man på rushtidstog, og null sitteplasser. Jeg burde spurt om å få sitte, men med vinterjakke ser jeg ikke videre gravid ut, og... heldigvis bare 10 min togtur.

Djeez. Måtte på jobb i dag, og måtte levere ungene på skolen først siden mannen er i Tromsø og holder kurs. Da havner man på rushtidstog, og null sitteplasser. Jeg burde spurt om å få sitte, men med vinterjakke ser jeg ikke videre gravid ut, og... heldigvis bare 10 min togtur.
:/ litt mye å gjøre på en morgen men slik blir det noen ganger:/ husk å pust i bakken en gang i blandt

Gutten våknet kl 0645 så opp spise, plage hund, plage katt danse og litt gymnastikk. Så inn til bestefar raserer alle hyller så trøtt igjen og man ligger i sengen...men rett før han sovner begynner han å trykke [emoji23][emoji23][emoji230][emoji202]

Jeg passer på å åpne jakken så jeg ser mest mulig gravid ut [emoji23]
Men lov å spørre..!

Skal til Oslo neste uke, er så klar for å strutte maks med magen for å få sitte på tog og t-bane, er avhengig av å slappe av litt :rolleyes:

Skal til Oslo neste uke, er så klar for å strutte maks med magen for å få sitte på tog og t-bane, er avhengig av å slappe av litt :rolleyes:
Tettsittende klær og alt for små jakker [emoji28][emoji28]

Tror jeg tar med den ene jakken min som jeg ikke klarer å lukke igjen [emoji14] Er foreløpig meldt vårvær så da går det kanskje greit ;)
Haha [emoji23] Blir bra det da! Jeg går med en skjorte (mannestr L. Jeg er egentlig en M bare med pupper i XL, så.. Oversized klær er blitt min stil). Uansett, begynt å sprike smått over magen [emoji56]

Haha [emoji23] Blir bra det da! Jeg går med en skjorte (mannestr L. Jeg er egentlig en M bare med pupper i XL, så.. Oversized klær er blitt min stil). Uansett, begynt å sprike smått over magen [emoji56]
Det er så moro med mage! :D Mamma var så facinert i helga, hun hadde ikke sett meg siden uke 7 da :p I går fikk jeg kommentarer fra en kvinnelig tigger i byen på magen min :p

Jeg har bare mammaklær som er varme... så må nesten begynne å se meg rundt etter sommerklær

Det er så moro med mage! :D Mamma var så facinert i helga, hun hadde ikke sett meg siden uke 7 da [emoji14] I går fikk jeg kommentarer fra en kvinnelig tigger i byen på magen min :p
Haha! Det er såå gøy! Det at folk SER du er gravid!!

Back
Topp