Deilig!!! [emoji173]Det hørtes deilig ut!! Jeg slapp unna middagslaging! Passet på å hente i barnehagen da sambo kom hjem, så hun hadde middagen klar når vi kom hjem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig!!! [emoji173]Det hørtes deilig ut!! Jeg slapp unna middagslaging! Passet på å hente i barnehagen da sambo kom hjem, så hun hadde middagen klar når vi kom hjem![]()
DER kom våre leker opp for meg [emoji14] tok bare en halv dag [emoji28]
Ikke sant [emoji28] dumt ene tråden ble flyttet fra skjult da.. Men stod vel forhåpentligvis ikke noe hemmelig i den..Bedre sent enn aldri!
Ikke sant [emoji28] dumt ene tråden ble flyttet fra skjult da.. Men stod vel forhåpentligvis ikke noe hemmelig i den..
Velkommen hehe. Bare å skravle i gang vi trenger alle for å nå opp til toppenGlemte hele skravlinga i går [emoji28] tror det var på grunn av 3 timer søvn og.. vel, mandag... men får skravle ekstra mye i dag da!
Will do! Men akkurat nå må første bud være å få på seg klær uten å brekke meg pga press mot magen [emoji28]Velkommen hehe. Bare å skravle i gang vi trenger alle for å nå opp til toppen
Har ennå godt til vil jeg troWill do! Men akkurat nå må første bud være å få på seg klær uten å brekke meg pga press mot magen [emoji28]
Ja, det var litt.. Nå var dette bare.. "del en følelse", men likevel....Tenkte på det samme! Tror ikke det gjorde det, men veldig dumt å flytte tråder fra skjult til åpent uansett spør du meg!
Good måårrnin!God morgen ser at noen har holdt på lenge i natthestene er foret og medisinert. Storebror sover for 2 natt i det nye rommet uten problemmer
Nja, altså, jeg har brekt meg når jeg har tatt på sko siden uke 14.. altså generelt når jeg bøyer meg fremover. Så krangler ryggen og kroppen min reagerer på smerte ved å bli kvalm.. morsomme dager for tiden [emoji28]Har ennå godt til vil jeg tro![]()
Heihei! Lov å være rolig en dagGlemte hele skravlinga i går [emoji28] tror det var på grunn av 3 timer søvn og.. vel, mandag... men får skravle ekstra mye i dag da!
Prøver å veie opp litt da [emoji28] får prøve å finne noe å skravle om [emoji4] ikke at det blir noe problem med den gjengen her siHeihei! Lov å være rolig en dag![]()
Ift konkurransen kan du ha to dager du glemmer deg [emoji14]
Men bare å kjøre på i dag!
Skriv masse i ALLE tråder! Alle monner drar [emoji173]️[emoji173]️
Neeeida, bare å slenge seg på [emoji3]Prøver å veie opp litt da [emoji28] får prøve å finne noe å skravle om [emoji4] ikke at det blir noe problem med den gjengen her si
Blæ[emoji27] [emoji27]Nja, altså, jeg har brekt meg når jeg har tatt på sko siden uke 14.. altså generelt når jeg bøyer meg fremover. Så krangler ryggen og kroppen min reagerer på smerte ved å bli kvalm.. morsomme dager for tiden [emoji28]
Jeg er 20+5 [emoji39]Blæ[emoji27] [emoji27]
Hadde 10 uker med å brekke meg med både bleieskift og grøt ikke minst alt som Lukta. Nå er jeg helt bra. Men hvor langt har du kommet?
Må vel gi seg snart[emoji27] [emoji27]