Skravletråd!

DER kom våre leker opp for meg [emoji14] tok bare en halv dag [emoji28]

Bedre sent enn aldri!
Ikke sant [emoji28] dumt ene tråden ble flyttet fra skjult da.. Men stod vel forhåpentligvis ikke noe hemmelig i den..

Ikke sant [emoji28] dumt ene tråden ble flyttet fra skjult da.. Men stod vel forhåpentligvis ikke noe hemmelig i den..

Tenkte på det samme! Tror ikke det gjorde det, men veldig dumt å flytte tråder fra skjult til åpent uansett spør du meg!

God morgen ser at noen har holdt på lenge i natt:) hestene er foret og medisinert. Storebror sover for 2 natt i det nye rommet uten problemmer

Glemte hele skravlinga i går [emoji28] tror det var på grunn av 3 timer søvn og.. vel, mandag... men får skravle ekstra mye i dag da!

Tenkte på det samme! Tror ikke det gjorde det, men veldig dumt å flytte tråder fra skjult til åpent uansett spør du meg!
Ja, det var litt.. Nå var dette bare.. "del en følelse", men likevel....

God morgen ser at noen har holdt på lenge i natt:) hestene er foret og medisinert. Storebror sover for 2 natt i det nye rommet uten problemmer
Good måårrnin!
Så bra at det går fint i nytt rom! :D
Jeg holder på å ordne meg.. Skal til legen om ca 1 time, så må kjøre snart.

Har ennå godt til vil jeg tro:p
Nja, altså, jeg har brekt meg når jeg har tatt på sko siden uke 14.. altså generelt når jeg bøyer meg fremover. Så krangler ryggen og kroppen min reagerer på smerte ved å bli kvalm.. morsomme dager for tiden [emoji28]

Glemte hele skravlinga i går [emoji28] tror det var på grunn av 3 timer søvn og.. vel, mandag... men får skravle ekstra mye i dag da!
Heihei! Lov å være rolig en dag ;)
Ift konkurransen kan du ha to dager du glemmer deg [emoji14]
Men bare å kjøre på i dag! :D
Skriv masse i ALLE tråder! Alle monner drar [emoji173]️[emoji173]️

Heihei! Lov å være rolig en dag ;)
Ift konkurransen kan du ha to dager du glemmer deg [emoji14]
Men bare å kjøre på i dag! :D
Skriv masse i ALLE tråder! Alle monner drar [emoji173]️[emoji173]️
Prøver å veie opp litt da [emoji28] får prøve å finne noe å skravle om [emoji4] ikke at det blir noe problem med den gjengen her si

Prøver å veie opp litt da [emoji28] får prøve å finne noe å skravle om [emoji4] ikke at det blir noe problem med den gjengen her si
Neeeida, bare å slenge seg på [emoji3]

Nja, altså, jeg har brekt meg når jeg har tatt på sko siden uke 14.. altså generelt når jeg bøyer meg fremover. Så krangler ryggen og kroppen min reagerer på smerte ved å bli kvalm.. morsomme dager for tiden [emoji28]
Blæ[emoji27] [emoji27]

Hadde 10 uker med å brekke meg med både bleieskift og grøt ikke minst alt som Lukta. Nå er jeg helt bra. Men hvor langt har du kommet?

Må vel gi seg snart[emoji27] [emoji27]

Blæ[emoji27] [emoji27]

Hadde 10 uker med å brekke meg med både bleieskift og grøt ikke minst alt som Lukta. Nå er jeg helt bra. Men hvor langt har du kommet?

Må vel gi seg snart[emoji27] [emoji27]
Jeg er 20+5 [emoji39]

Jeg jobber i barnehage og har heldigvis sluppet unna å være vár på lukter.. skifter bleier og står på, bare jeg slipper å løfte og bære [emoji28]

Back
Topp