Skravletråd!

I dag har minsten beveget seg masse! Utrolig godt å kjenne at h*n er til stede, men blir overrasket når det er bevegelse flere ganger :)
Det er så herlig [emoji173]️

Vi var å henta et helt bagasjerom med arva klær etter tantejenta mi i helga.. i dag har jeg organisert dem etter størrelser..
649201c5ae325e1da8f3f1697b6059e8.jpg

Nå må vi vel snart pusse opp rommet hennes [emoji7]
Hehe, godt med mye klær da!

Det er så herlig [emoji173]️

Jaaa!

Og gjett: i følge mannen lå det en relativt tykk konvolutt fra sykehuset i posten, så da regner jeg med at jeg har fått time til OUL og! Yey! ...den ligger dog i bilen og han og ungene har dratt avgårde på klatring, så når den timen er finner jeg ikke ut før de er hjemme igjen ;)

Last edited:
Jaaa!

Og gjett: i følge mannen lå det en relativt tykk konvolutt fra sykehuset i posten, så da regner jeg med at jeg har fått time til OUL og! Yey! ...den ligger dog i bilen og han og ungene har dratt avgårde på klatring, så når den timen er finner jeg ikke ut før de er hjemme igjen ;)
Herlig! :D
Da blir det oul snart, håper vi!

Planleggingsdag på jobb og å sitte på en stol hele dagen gjorde ikke underverker for bekkenløsninga [emoji28] langflat på sofaen nå og første sykmeldingsdag i morgen.. da skal jeg bare slappe av [emoji21]

Førstkommende mandag har vi avspark på skravlekonkurransen! :D

Gruppa er allerede påmeldt, men i dag er SISTE FRIST til å melde DEG på i denne tråden, så kom igjen - dette blir gøy! :cool05

Burde dusje og spise frokost. Dattera kommer hjem om en time, og konferansetime om 1,5 timer!

Jeg burde virkelig ha planlagt middag, tatt opp noe fra fryseren ol... har bare sittet på sofaen i hele dag!!
Middag ja. Eh.. Det får samboer trylle frem....

Jeg har sovet i hele dag. Og så ligget og strekt meg i godt over en tiiiime. Nå bør jeg GJØRE noe.. Som.. F.eks rydde kjøkkenet -.-

Middag ja. Eh.. Det får samboer trylle frem....

Jeg har sovet i hele dag. Og så ligget og strekt meg i godt over en tiiiime. Nå bør jeg GJØRE noe.. Som.. F.eks rydde kjøkkenet -.-

Haha, sendte akkurat melding til sambo for å høre når hun kommer hjem!! Kanskje jeg slipper å lage :) men spørs om jeg må ta opp noe da! Hehe!!

Haha, sendte akkurat melding til sambo for å høre når hun kommer hjem!! Kanskje jeg slipper å lage :) men spørs om jeg må ta opp noe da! Hehe!!
"kjøp med takeaway" [emoji16]

Uff. Må tenke på frokost først, jeg. Og før frokost må jeg rydde. Så.. Når L kommer hjem om 20-30 min, har jeg sikkert ikke spist enda..!

Hei. Jeg er gravid for første gang, og er veldig nysgjerrig på en del ting. Jeg synes tydelig at noe skjer i magen, og for min del kjennes det ikke ut som luft. Det er noe "stikking" som kommer og går, er dette vanlig? :) Er det for tidlig å kjenne barnet nå? Er i uke 16+5.
Enig at det kjennes som en leamus. Og gratulerer så mye du har mye å glede deg til videre :)))

I dag blir det Fjordland til middag dessverre, late meg :p

Det hørtes deilig ut!! Jeg slapp unna middagslaging! Passet på å hente i barnehagen da sambo kom hjem, så hun hadde middagen klar når vi kom hjem :)

Er så trøtt [emoji14] det tar på å løpe i stallen så etter baby så prøve å ta vare på seg selv.... legger meg vel samtidig som storebror i dag
Ikke feil det heller, da! :)

I dag blir det Fjordland til middag dessverre, late meg :p
Jeg har ikke laget middag mer enn.. Ja. Tror jeg kan telle på hendene, på 3 år [emoji23] det er latskap!
Det hørtes deilig ut!! Jeg slapp unna middagslaging! Passet på å hente i barnehagen da sambo kom hjem, så hun hadde middagen klar når vi kom hjem :)
Så fint at du slapp [emoji173]️

Back
Topp