Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Og i dag sparket han litt fremover igjen [emoji173]️ Skvatt litt til [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra [emoji4] kjenner litt små dult om dagen jeg ogOg i dag sparket han litt fremover igjen [emoji173]️ Skvatt litt til [emoji14]
Er så herlig [emoji7]Så bra [emoji4] kjenner litt små dult om dagen jeg og![]()
Det er litt morsomt når man skvetter av det! Jeg strakk meg for å henge opp klær, og trodde at vaskekosten som stod lent mot veggen, falt hardt mot magen min.. jeg skvatt skikkelig! Men så var det jo dunk fra innsiden [emoji14]Og i dag sparket han litt fremover igjen [emoji173]️ Skvatt litt til [emoji14]
Haha, jaDet er litt morsomt når man skvetter av det! Jeg strakk meg for å henge opp klær, og trodde at vaskekosten som stod lent mot veggen, falt hardt mot magen min.. jeg skvatt skikkelig! Men så var det jo dunk fra innsiden [emoji14]
Ja. Det er jo så fint å få et lite 'hallo' fra der inne!Haha, ja
Veldig gøy. Skvetter ekstra godt nå som jeg er blitt mer vant til at han sparker opp/ned eller bare roterer litt sånn at det blir svake stryk etc. Så, når han først sparker frem, skvetter jeg ekstra til pga styrken.
Det er akkurat det [emoji173]️[emoji106]Ja. Det er jo så fint å få et lite 'hallo' fra der inne!![]()
Det blir vel bare mer liv fremover ogsåMasse aktivitet [emoji7]
Jeg blir så sykt glad hver gang jeg kjenner noe. Og nå når det er masse, fremover... [emoji7][emoji7]
Ja, altså, fremovervendt [emoji14]Det blir vel bare mer liv fremover ogsågode følelsen [emoji7]
Haha. Bilsyk kanskje? [emoji14]Spiren er ikke glad for at mamsen er våken kl 0456 og sitter i bilen til jobb i dag. Virkelig morgengreten. Med å sparke i alle kanter
Haha. Jeg pleier ikke å være bilsyk. Men i begge graviditeten har jeg blitt bilsyk, så kanskje detHaha. Bilsyk kanskje? [emoji14]
Min har også en tendens til å sparke under eller rett etter kjøring.
Æsj, jeg og har en tendens til å bli bilsyk for tiden. Skikkelig plagsomt...Haha. Jeg pleier ikke å være bilsyk. Men i begge graviditeten har jeg blitt bilsyk, så kanskje deteller bare morgen greten [emoji13] [emoji12] [emoji13] [emoji14]
Hei. Jeg er gravid for første gang, og er veldig nysgjerrig på en del ting. Jeg synes tydelig at noe skjer i magen, og for min del kjennes det ikke ut som luft. Det er noe "stikking" som kommer og går, er dette vanlig?Er det for tidlig å kjenne barnet nå? Er i uke 16+5.