Skravletråd!

Og i dag sparket han litt fremover igjen [emoji173]️ Skvatt litt til [emoji14]

Og i dag sparket han litt fremover igjen [emoji173]️ Skvatt litt til [emoji14]
Det er litt morsomt når man skvetter av det! Jeg strakk meg for å henge opp klær, og trodde at vaskekosten som stod lent mot veggen, falt hardt mot magen min.. jeg skvatt skikkelig! Men så var det jo dunk fra innsiden [emoji14]

Det er litt morsomt når man skvetter av det! Jeg strakk meg for å henge opp klær, og trodde at vaskekosten som stod lent mot veggen, falt hardt mot magen min.. jeg skvatt skikkelig! Men så var det jo dunk fra innsiden [emoji14]
Haha, ja :D
Veldig gøy. Skvetter ekstra godt nå som jeg er blitt mer vant til at han sparker opp/ned eller bare roterer litt sånn at det blir svake stryk etc. Så, når han først sparker frem, skvetter jeg ekstra til pga styrken.

Haha, ja :D
Veldig gøy. Skvetter ekstra godt nå som jeg er blitt mer vant til at han sparker opp/ned eller bare roterer litt sånn at det blir svake stryk etc. Så, når han først sparker frem, skvetter jeg ekstra til pga styrken.
Ja. Det er jo så fint å få et lite 'hallo' fra der inne! :)

Masse aktivitet [emoji7]
Jeg blir så sykt glad hver gang jeg kjenner noe. Og nå når det er masse, fremover... [emoji7][emoji7]

Spiren er ikke glad for at mamsen er våken kl 0456 og sitter i bilen til jobb i dag. Virkelig morgengreten. Med å sparke i alle kanter

Spiren er ikke glad for at mamsen er våken kl 0456 og sitter i bilen til jobb i dag. Virkelig morgengreten. Med å sparke i alle kanter
Haha. Bilsyk kanskje? [emoji14]
Min har også en tendens til å sparke under eller rett etter kjøring.

Haha. Bilsyk kanskje? [emoji14]
Min har også en tendens til å sparke under eller rett etter kjøring.
Haha. Jeg pleier ikke å være bilsyk. Men i begge graviditeten har jeg blitt bilsyk, så kanskje det:p eller bare morgen greten [emoji13] [emoji12] [emoji13] [emoji14]

Haha. Jeg pleier ikke å være bilsyk. Men i begge graviditeten har jeg blitt bilsyk, så kanskje det:p eller bare morgen greten [emoji13] [emoji12] [emoji13] [emoji14]
Æsj, jeg og har en tendens til å bli bilsyk for tiden. Skikkelig plagsomt...

Hei. Jeg er gravid for første gang, og er veldig nysgjerrig på en del ting. Jeg synes tydelig at noe skjer i magen, og for min del kjennes det ikke ut som luft. Det er noe "stikking" som kommer og går, er dette vanlig? :) Er det for tidlig å kjenne barnet nå? Er i uke 16+5.

Hei. Jeg er gravid for første gang, og er veldig nysgjerrig på en del ting. Jeg synes tydelig at noe skjer i magen, og for min del kjennes det ikke ut som luft. Det er noe "stikking" som kommer og går, er dette vanlig? :) Er det for tidlig å kjenne barnet nå? Er i uke 16+5.

Stikking er vel ofte heller andre ting. Babyen kjennes gjerne ut som en liten lemus så tidlig :) men nei, ikke for tidlig å kjenne noe.

Ny terminliste [emoji106]. Oppfordrer til å skrive seg på denne.

Vi var å henta et helt bagasjerom med arva klær etter tantejenta mi i helga.. i dag har jeg organisert dem etter størrelser..
649201c5ae325e1da8f3f1697b6059e8.jpg

Nå må vi vel snart pusse opp rommet hennes [emoji7]

Back
Topp