Skravletråd!

Mine er noe mindre tett (20 mnd), men de er virkelig verdens beste venner! Det er helt fantastisk å se, så hadde mannen gått med på to til så hadde vi fått de tett [emoji173]️men her blir tredjemann attpåklatt med storesøsken som er 7 og 8,5 år. Det funker vel forhåpentligvis det og.

Åå så herlig :love017 håper våre også blir bestevenner og får et sterkt bånd:angelic: det er jo en fordel at de alltid har en å leke med, tenker jeg :happy: det funker nok bra det med nr. 3! Så får du så god hjelp skal du se:D

Noen andre enn meg som føler seg som kyr allerede? Herregud. Jeg er snart 12 fullgåtte.. Men føler meg som om jeg er nesten det dobbelte [emoji23]

Tungpustet, magen er i veien når jeg skal sove, kjenner press på organene (det er da vel ikke mulig allerede?), og alt er tungt..

Noen andre enn meg som føler seg som kyr allerede? Herregud. Jeg er snart 12 fullgåtte.. Men føler meg som om jeg er nesten det dobbelte [emoji23]

Tungpustet, magen er i veien når jeg skal sove, kjenner press på organene (det er da vel ikke mulig allerede?), og alt er tungt..
Huffda, hørtes slitsomt ut! Jeg har litt større pupper, bør nok kjøpe meg et par nye bh'er snart [emoji14] noen bukser blir for trange. Men er så trøtt og sliten! Sovner i ni tida nesten hver dag, og det etter å kjempa for å ikke sovne på sofaen [emoji14]

Huffda, hørtes slitsomt ut! Jeg har litt større pupper, bør nok kjøpe meg et par nye bh'er snart [emoji14] noen bukser blir for trange. Men er så trøtt og sliten! Sovner i ni tida nesten hver dag, og det etter å kjempa for å ikke sovne på sofaen [emoji14]
Tror kroppen min vet godt hva som skal foregå altså.. Så den begynner megatidlig.. Med alt. Håper bare ikke den begynner med noe tidlig fødsel etterhvert..

Føler meg elendig allerede, jeg liker å sove på magen og da merker jeg langt oppover mot brystet at det er noe uvant med magen :eek: klarer ikke gå opp en trapp uten å puste tyngre og hvilepulsen har økt drastisk :rolleyes: Er i tillegg så sliten og småsvimmel!

Føler meg elendig allerede, jeg liker å sove på magen og da merker jeg langt oppover mot brystet at det er noe uvant med magen :eek: klarer ikke gå opp en trapp uten å puste tyngre og hvilepulsen har økt drastisk :rolleyes: Er i tillegg så sliten og småsvimmel!
Kjempegøy.. Uff [emoji14]

Hehe, veldig ;) Er overlykkelig for å endelig være gravid da, blir bare litt mye med full jobb merker jeg :wideyed:
Ja, det er jeg også. Sjeleglad for sykemeldingen egentlig. Ble rett og slett for mye for meg. Får se hvordan det går når jeg kommer tilbake.

Huffda! Den husker vel fra sist graviditet ;)
Regner med det har noe å si, ja [emoji14]
"åh, vi er gravide igjen, ja. Tar bare å dytter opp alle organene med en gang så lille får plass, så slipper vi det stresset senere. "

Regner med det har noe å si, ja [emoji14]
"åh, vi er gravide igjen, ja. Tar bare å dytter opp alle organene med en gang så lille får plass, så slipper vi det stresset senere. "
Hehe [emoji23] "Samma som sist, kjør på" [emoji14]

Gravidhjerne altså..
Skulle innom jobb og hente noe, og møte noen i dag. Deeet.. Glemte jeg.

Samme her:p

Da er influensavaksinen tatt :)

.. Jeg lærte meg nettopp at crash bandicoot er et pungdyr [emoji50]
Føler at halve barndommen er løgn, for jeg har hele veien trodd han var en rev..!

Back
Topp