Skravletråd!

Syns ukene frem mot uke 12 går såååå sent ;) :P

Hvordan reagerte de?
Applaus [emoji14]
Haha. Flere visste det fra før, og disse klappet for å liksom.. "yay, endelig SIER du det".
Fikk høre noe gratulasjoner, men noen har faktisk ikke sagt noen ting. ><

7+5 i dag... og siden den eneste buksa som passet meg ordentlig revna i jula så måtte jeg ut og kjøpe meg etpar nye i dag (bruker mest skjørt/kjoler). Vel, økonomisk som man er så tenkte jeg at det var lurt å bare kjøpe gravidbukser først som sist, jeg er jo oppblåst som fy. Og i butikken så de ikke så ille ut på... men altså: jeg kan jo ikke gå med disse uten VELDIG løstsittende topper, for uten vanlig bukse som "deler" magen i to så ser jeg jo supergravid ut! I vanlig bukse så ser jeg jo bare ut som jeg har spist litt masse i jula [emoji23]

Heldig! LITT lenger igjen til første delmål her[emoji6]
Gjelder å sette seg flere mål [emoji14] haha.
Jeg gledet meg veldig til både 5+0 og 8+0. [emoji14]

Blæh. Jeg blir så lei når folk kimser av sikkerhet osv. Spesielt den eldre generasjonen..
Bestemor delte et eller annet innlegg om.. "rart at vi enda lever, vi i den eldre generasjon", sånn.. nedlatende på dagens sikkerhet og pedagogikk.
Jeg svarte med en statistikk om barnedødelighet, jeg.. Synes det blir så forbanna dumt...

Gratulere alle sammen. Bekymringene er selvsagt til stedet, men håper på at alt er bra med dere alle. Håper på en flott dialog med både første,andre,tredje og +++gangsgravide.

Har dere hatt en fin helg? Dere er veldig stille her i termingruppen syntes jeg.. :)
Skulle ønske den var lengre [emoji14]
Å gå opp til 100% stilling, rett etter en ferie - som gravid, gjør virkelig susen om man prøver få seg sykemeldt [emoji14]
Hva med deg, hatt en flott helg?

Jeg vet jeg er stillere enn normalt fordi jeg er veeeldig sliten for tiden i alle fall...

Hei[emoji4] er 3gangs gravid og gleder meg til å komme såpass langt at "farene" er mindre. Vi har mistet noen ganger + vi mistet en tvilling i uke 21 sist gang. Sliter voldsomt med kvalme så om noen har tips så tar jeg gjerne i mot[emoji4]

Fant ut jeg var gravid i dag. Etter jeg testet negativ etter mens skulle kommet så la jeg tanken fra meg. Jeg har tidligere gått både 1 og 2 mnd uten mens uten å vært gravid eller annen grunn så derfor jeg l det fra meg.
Hvis termin stemmer etter sist mens er termin 29 august og er 7+1 i dag :)

Hei[emoji4] er 3gangs gravid og gleder meg til å komme såpass langt at "farene" er mindre. Vi har mistet noen ganger + vi mistet en tvilling i uke 21 sist gang. Sliter voldsomt med kvalme så om noen har tips så tar jeg gjerne i mot[emoji4]
Salte kjeks, ingefær og å unngå sult :)
Fant ut jeg var gravid i dag. Etter jeg testet negativ etter mens skulle kommet så la jeg tanken fra meg. Jeg har tidligere gått både 1 og 2 mnd uten mens uten å vært gravid eller annen grunn så derfor jeg l det fra meg.
Hvis termin stemmer etter sist mens er termin 29 august og er 7+1 i dag :)
Gratulerer!

Sulten, sulten, sulten. Fysj...

Back
Topp