Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her hadde jeg en lett blødning i dag tidlig og var sikker på SA. Men fikk se en liten spire med sterke hjerteslag på UL hos Volvat. Ble satt fra uke 7 til uke 6. Så glad nå [emoji4]
Annonsert graviditet på jobb i dag
10+0.
Magen begynte bli synlig...
Applaus [emoji14]Hvordan reagerte de?
Bare 1 uke og 6 dager igjen herSyns ukene frem mot uke 12 går såååå sent![]()
![]()
Heldig! LITT lenger igjen til første delmål her[emoji6]Bare 1 uke og 6 dager igjen her
Gledes!!
Gjelder å sette seg flere mål [emoji14] haha.Heldig! LITT lenger igjen til første delmål her[emoji6]

Skulle ønske den var lengre [emoji14]Har dere hatt en fin helg? Dere er veldig stille her i termingruppen syntes jeg..![]()
Salte kjeks, ingefær og å unngå sultHei[emoji4] er 3gangs gravid og gleder meg til å komme såpass langt at "farene" er mindre. Vi har mistet noen ganger + vi mistet en tvilling i uke 21 sist gang. Sliter voldsomt med kvalme så om noen har tips så tar jeg gjerne i mot[emoji4]
Gratulerer!Fant ut jeg var gravid i dag. Etter jeg testet negativ etter mens skulle kommet så la jeg tanken fra meg. Jeg har tidligere gått både 1 og 2 mnd uten mens uten å vært gravid eller annen grunn så derfor jeg l det fra meg.
Hvis termin stemmer etter sist mens er termin 29 august og er 7+1 i dag![]()
Samme her! Er jeg ikke kvalm så tenker jeg bare på hva jeg kan spise [emoji14] [emoji14]Sulten, sulten, sulten. Fysj...