Skravletråd!

Nesten ikke symptomer jeg heller.. men er 8+0 i morgen, og så liv forrige uke - så tror det går bra likevel. Heeelt normalt med lite symptomer. Selv om det hadde vært greit med et lite "tegn". [emoji14]

Det er akkurat det! Ei god venninne sier: nyt det, uansett får du ikke gjort noe, og det er jo fantastisk nå uansett! Og det er sånn jeg vil tenke:)

Det er akkurat det! Ei god venninne sier: nyt det, uansett får du ikke gjort noe, og det er jo fantastisk nå uansett! Og det er sånn jeg vil tenke:)
Tror vi nyter det bedre i ettertid helst [emoji23]
Type.. "åh, det var godt å slippe unna kvalmen!".
Nå er det mye et moment for bekymring heller.

Hva spiser dere på julaften? ...bare for å snakke om noe koselig :p
Team ribbe her! [emoji14]
Pinnekjøtt spises gjerne 2x ila jula (2 og fjerde juledag ofte), og kalkun til nyttårsaften. :)

Pinnekjøtt er min favorittmat, men.. ribbe har alltid vært julematen [emoji14]

Hvor/hvordan/med hvem feirer dere julaften?

Vi feirer hjemme, sammen med mine foreldre, søsken og morfar :) Begynte med det første jula til A, siden vi ikke ville ha annenhver jul med min mamma og pappa (skilt). Svigers bor i USA, så de feirer vi ikke jul med.

Hei igjen alle sammen. =) Nå har det vært en uke med bekymringer her i hus. Har hatt blødninger i en ukes tid. :/ Var hos legen forrige uke for å ta HCG tester. Fikk svar på de i dag. (laaaaaange dager før vi fikk svar). Fikk da beskjed om at det var økende HCG, noe vi ble utrolig glade for. Så nå får vi bare krysse fingrene for at blødningene gir seg helt og at LilleRosin vil komme i August.. =) <3 Har bestilt UL i Januar. =)

Hei igjen alle sammen. =) Nå har det vært en uke med bekymringer her i hus. Har hatt blødninger i en ukes tid. :/ Var hos legen forrige uke for å ta HCG tester. Fikk svar på de i dag. (laaaaaange dager før vi fikk svar). Fikk da beskjed om at det var økende HCG, noe vi ble utrolig glade for. Så nå får vi bare krysse fingrene for at blødningene gir seg helt og at LilleRosin vil komme i August.. =) <3 Har bestilt UL i Januar. =)

Krysser fingrene for deg og håper at alt går bra:)

Hvor/hvordan/med hvem feirer dere julaften?

Vi feirer hjemme, sammen med mine foreldre, søsken og morfar :) Begynte med det første jula til A, siden vi ikke ville ha annenhver jul med min mamma og pappa (skilt). Svigers bor i USA, så de feirer vi ikke jul med.
Her blir det hos svigermor i år. Feiret hos pappa i fjor, og hos mamma året før (uten samboeren, vi bodde ikke sammen da... Han kom til nyttår ;) )

Back
Topp