DesemberGull2♡17&MarsGull2020
Andre møte med forumet
Hei hei alle sammen. Er ny her på forumet, men venter en liten i August. Blir førsteman. så er utrolig spent.. ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Så spennende å vente førstemann! [emoji173]Hei hei alle sammen. Er ny her på forumet, men venter en liten i August. Blir førsteman. så er utrolig spent.. [emoji173]
Hei hei alle sammen. Er ny her på forumet, men venter en liten i August. Blir førsteman. så er utrolig spent.. ❤

Hei hei alle sammen. Er ny her på forumet, men venter en liten i August. Blir førsteman. så er utrolig spent.. [emoji173]
VelkommenJeg venter også min første i August! 5+1 i dag
..Ny jeg også, så kan hende jeg "roter litt" på forumet
![]()
Uff! Ikke noe gøy! Krysser fingrene for deg! [emoji173]Jeg blørIkke så mye foreløpig og har ingen smerter, men er bekymret! Det kommer ferskt blod når jeg tisser. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se
![]()
Jeg blørIkke så mye foreløpig og har ingen smerter, men er bekymret! Det kommer ferskt blod når jeg tisser. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se
![]()
Det er dårlig gjort.. Får håpe det ikke er noe verre enn tørre slimhinner eller noe..!Jeg blørIkke så mye foreløpig og har ingen smerter, men er bekymret! Det kommer ferskt blod når jeg tisser. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se
![]()
Så tristDette gikk ikke så bra, så da flytter jeg ut av augustforumet
Masse lykke til dere andre!![]()
Det var utrolig tristDette gikk ikke så bra, så da flytter jeg ut av augustforumet
Dette gikk ikke så bra, så da flytter jeg ut av augustforumet
Så trist! Ta godt vare på deg selv [emoji173]Dette gikk ikke så bra, så da flytter jeg ut av augustforumet
Fine tester ♡Det skal gå litt tid før hcg er så høy at det blir kraftige streker på billigstrimlene? Min økning ser sånn her ut.. 9-12 dpo. Hilsen overbekymraVis vedlegget 211080
Fine tester ♡
Tre ting:♡ Skal prøve å vente noen dager med neste test. Føler liksom ikke at det vises noe forskjell på de siste testene.
Tre ting:
1. Den siste er bittelitt sterkere
2. Hcg dobles annenhver dag, og gjerne i rykk og napp.
3. Urintester er ikke pålitelige til å regne ut øking
Du ER gravid!ingen tvil der
Prøv å nyt det så godt du kan, og om du er redd er det mye lurere å ta hcg i blod hos lege![]()
♡
Aldri hørt at det kan stige i rykk og napp :O Men det var jo litt kjekt å høre