Skravletråd!

Om noen lurer: hamburgerrygg (pålegg) fra folkets er kokt - og dermed trygg. (Jeg sendte mail og spurte) [emoji14]

Og.. koffeininnholdet i pepsi og pepsi max er forholdsvis 100 og 120 mg pr liter.
Sendte mail og spurte der også [emoji14]

Jeg blør :( Ikke så mye foreløpig og har ingen smerter, men er bekymret! Det kommer ferskt blod når jeg tisser. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se :oops:

Gratulerer og velkommen til LilleRosin2♡17 og Lykkelig93 :D

Jeg blør :( Ikke så mye foreløpig og har ingen smerter, men er bekymret! Det kommer ferskt blod når jeg tisser. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se :oops:
Det er dårlig gjort.. Får håpe det ikke er noe verre enn tørre slimhinner eller noe..!

Dette gikk ikke så bra, så da flytter jeg ut av augustforumet :sorry::sad010
Masse lykke til dere andre! :D

Det skal gå litt tid før hcg er så høy at det blir kraftige streker på billigstrimlene? Min økning ser sånn her ut.. 9-12 dpo. Hilsen overbekymra:banghead::laughing002Snapchat-361965892908195188.jpg

♡ Skal prøve å vente noen dager med neste test. Føler liksom ikke at det vises noe forskjell på de siste testene.
Tre ting:

1. Den siste er bittelitt sterkere ;)
2. Hcg dobles annenhver dag, og gjerne i rykk og napp.
3. Urintester er ikke pålitelige til å regne ut øking :)

Du ER gravid! :) ingen tvil der ;)
Prøv å nyt det så godt du kan, og om du er redd er det mye lurere å ta hcg i blod hos lege :) :)

Tre ting:

1. Den siste er bittelitt sterkere ;)
2. Hcg dobles annenhver dag, og gjerne i rykk og napp.
3. Urintester er ikke pålitelige til å regne ut øking :)

Du ER gravid! :) ingen tvil der ;)
Prøv å nyt det så godt du kan, og om du er redd er det mye lurere å ta hcg i blod hos lege :) :)

Tusen takk for beroligende svar. Skal prøve å holde meg unna de siste testene som ligger å venter:laughing002 Aldri hørt at det kan stige i rykk og napp :O Men det var jo litt kjekt å høre :happy:

Back
Topp