Skravletråd!

I dag rocket jeg intervjuet jeg var på! Var kjempenervøs og trodde det kom til å bli tøft om jobben, men kildene sier jeg gjorde en veldig bra jobb. Håper på innkalling til 2.gangsintervju i løpet av denne eller neste uke :)

I dag rocket jeg intervjuet jeg var på! Var kjempenervøs og trodde det kom til å bli tøft om jobben, men kildene sier jeg gjorde en veldig bra jobb. Håper på innkalling til 2.gangsintervju i løpet av denne eller neste uke :)
Herlig! Krysse fingrene :D

Så bra :D
Krysser fingrene for deg :)

Så det stod noe om milepæler her oppe, så slenger meg på der!

Første milepæl; svaaak positiv test med one step (9dpo)

2 milepæl; fortelle samboer (gjort 10dpo)

3 milepæl; positiv cb digital (1-2) på ettermiddagsurin

4 milepæl; første kontroll 19 desember [emoji173]️ som jeg gleder meg [emoji85]

hei! over på noe helt annet her.. unnskyld!
Men opplever noen av dere å få smerter i ryggen? føler jeg få rier i ryggen av og til.. det er helt grusomt og hvis jeg holder minste jenta på 1,5 år, så holder jeg på å miste henne i bakken.. noen av dere som opplever det?

Jeg hadde noen av de sist jeg også, meeeen jeg tror kanskje det et noe med passformen som ikke er helt riktig for meg... ;) De blir liksom så kjipe på meg. Så da bruker jeg heller strikken så lenge jeg kan [emoji6]

Aaa, Uff da! :) Har du sjekka andre kjeder? Hadde strikk på noen av mine yndlingsbukser ;)

hei! over på noe helt annet her.. unnskyld!
Men opplever noen av dere å få smerter i ryggen? føler jeg få rier i ryggen av og til.. det er helt grusomt og hvis jeg holder minste jenta på 1,5 år, så holder jeg på å miste henne i bakken.. noen av dere som opplever det?

Uff. Det hørtes ikke godt ut. Har selv hatt murring i ryggen og bekkenet i dag. Men ikke i nærheten av det du beskriver. Håper du får hvile ryggen og at det ikke blir verre :)

Håper dagene fremover går fort [emoji173]️ Vil så gjerne fortelle om spiren, men vil ikke fortelle for tidlig heller.
Enig! Jeg synes disse første ukene går så sakte! Vil veldig gjerne komme dit at alle vet, kulen er på plass og det deilige andre trimesteret er her med energi og matlyst [emoji38] Også gruer jeg meg litt til tredje trimester med tung kropp, halsbrann og lite søvn. [emoji51]

Enig! Jeg synes disse første ukene går så sakte! Vil veldig gjerne komme dit at alle vet, kulen er på plass og det deilige andre trimesteret er her med energi og matlyst [emoji38] Også gruer jeg meg litt til tredje trimester med tung kropp, halsbrann og lite søvn. [emoji51]
Ikke sant. Også nå sitter jeg bare hjemme. Jobber ikke nå. Da blir dagene ekstra lange.
Håper tiden går fortere likevel ❤️

Ikke sant. Også nå sitter jeg bare hjemme. Jobber ikke nå. Da blir dagene ekstra lange.
Håper tiden går fortere likevel [emoji173]️
Tiden går ekstra sakte når man ikke jobber! Jeg jobber fullt og har to små å passe på, så jeg har forsåvidt nok å ta meg til, men likevel synes jeg disse ukene kunne gått raskere!

Tiden går ekstra sakte når man ikke jobber! Jeg jobber fullt og har to små å passe på, så jeg har forsåvidt nok å ta meg til, men likevel synes jeg disse ukene kunne gått raskere!
Jeg er nyoperert, så får ikke lov til å gjøre noe nå. Gleder meg til å kunne bevege meg mer. :p da vil tiden gå fortere

Back
Topp