Vært på jobb jegHva er planene deres i dag jenter? Jeg har senvakt og skal på jobb om et par timer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på jobb jegHva er planene deres i dag jenter? Jeg har senvakt og skal på jobb om et par timer![]()
Har vært på jobb i dag, og nå er jeg på turning med lille L.Hva er planene deres i dag jenter? Jeg har senvakt og skal på jobb om et par timer![]()
Så gøy! Er det en bok for kommende fedre altså?Har vært en tur til byen i dag. Kjøpte en bok som heter Kommandopappa som sambo skal få i julegavesynes selv den var veldig morsom og informativ. Ellers er det litt småting i leiligheten, og småpusling med juleting
![]()
Personlig synes jeg mange av bøkene er skikkelig.. VELDIG basic. Altså. Sånn som instinktene burde klare[emoji14]Husker jeg fikk ei bok for førstegangsforeldre etter første kom.. for det første var det veldig.. "sånn og sånn ER det". Ikke rom til individuelle forskjeller altså.. For det andre var det så basic at det nesten var fornærmende[emoji14]Ja, apropos bok til den kommende far... Noen flere som har bøker å anbefale?![]()
Har vært på jobb i dag, og nå er jeg på turning med lille L.
Så gøy! Er det en bok for kommende fedre altså?
Personlig synes jeg mange av bøkene er skikkelig.. VELDIG basic. Altså. Sånn som instinktene burde klare[emoji14]Husker jeg fikk ei bok for førstegangsforeldre etter første kom.. for det første var det veldig.. "sånn og sånn ER det". Ikke rom til individuelle forskjeller altså.. For det andre var det så basic at det nesten var fornærmende[emoji14]
Det ble ikke relevant i det hele tatt til det du spurte etter altså. Jeg kom bare på det når du nevnte det[emoji14]
Ja, den tar for seg hvordan pappan bør forberede seg til barnet kommer, og tips til hva som kan være i veien hvis barnet gråter, eller hva som er greit å ha liggende om barnet skal bli syk etc. Men det er skrevet på en veldig morsom måte. Barnet blir omtalt som rekrutt, fotsoldat, osv.. Jeg fikk nesten lyst til å lese den igjennom før jeg pakka den inn![]()
Men hvor basic er den? Lærer en førstegangspappa noe nytt, eller er den mest underholdende?Hehe, da er det jo bare irriterende å leseHar vært på jobb i dag, og nå er jeg på turning med lille L.
Så gøy! Er det en bok for kommende fedre altså?
Personlig synes jeg mange av bøkene er skikkelig.. VELDIG basic. Altså. Sånn som instinktene burde klare[emoji14]Husker jeg fikk ei bok for førstegangsforeldre etter første kom.. for det første var det veldig.. "sånn og sånn ER det". Ikke rom til individuelle forskjeller altså.. For det andre var det så basic at det nesten var fornærmende[emoji14]
Det ble ikke relevant i det hele tatt til det du spurte etter altså. Jeg kom bare på det når du nevnte det[emoji14]
Høres artig ut!Men hvor basic er den? Lærer en førstegangspappa noe nytt, eller er den mest underholdende?
Hehe, da er det jo bare irriterende å leseEr på jakt etter en bok hvor en faktisk kan lære noe utover sunn fornuft
![]()
Da skal jeg sjekke den utLærer masse nytt og nyttig på en underholdende måte! Synes jeg i hvertfalljeg anbefaler å sjekke den ut i hvertfall
Nå har den berømte strikken i knappehullet kommet på plass i buksene mine! Ikke det at magen har vokst så mye ennå, men det har blitt skikkelig ubehagelig å sitte foran pc'n på jobb hele dagen med buksa igjen :-D
Jeg hadde noen av de sist jeg også, meeeen jeg tror kanskje det et noe med passformen som ikke er helt riktig for meg...Hehe.. Hadde noen sånne sist, men lykken var stor da jeg oppdaga gravidbuksene til H&MBruker de allerede nå. Vises ikke at det er gravidbukser, og de er veldig behagelige
![]()
.. jeg har måttet gått opp i størrelse på jobb[emoji14]Nå har den berømte strikken i knappehullet kommet på plass i buksene mine! Ikke det at magen har vokst så mye ennå, men det har blitt skikkelig ubehagelig å sitte foran pc'n på jobb hele dagen med buksa igjen :-D
Merkelig hvor fort det der skjer! Jeg gleder meg til å få baby bump så det ikke bare ser ut som om jeg har lagt på meg [emoji23].. jeg har måttet gått opp i størrelse på jobb[emoji14]
Her er det mest pga puppene, men.. magen også. Er så oppblåst, at jeg SER gravid ut også.....Merkelig hvor fort det der skjer! Jeg gleder meg til å få baby bump så det ikke bare ser ut som om jeg har lagt på meg [emoji23]
Kjenner igjen den! Har fått skikkelig luft-kulemage [emoji23] På jobb skylder jeg på at jeg spiser så mye godis [emoji4]Her er det mest pga puppene, men.. magen også. Er så oppblåst, at jeg SER gravid ut også.....
Helt normalt. Er livmor som strekker segNoen som har mensen lignende smerter i magen ? Kommer i bølger. 4+2
Jeg har hatt det av og på siden positiv test 12 dpoNoen som har mensen lignende smerter i magen ? Kommer i bølger. 4+2
Ja, hatt det så og si hver dag siden positiv test jeg også. 5+3 i dagNoen som har mensen lignende smerter i magen ? Kommer i bølger. 4+2