Skravletråd

Har du tid til fulle helger foran deg?? [emoji23]
Jeg synes det er dristig å planlegge noen ting, jeg. [emoji14]
Fikk heller ikke varsel her, men kan hende det ble litt borte i de andre varslene...

Hehe, jøss fått svar her[emoji54][emoji54] rart ikke app har sagt fra [emoji54] men...
Hørtes deilig ut.. Vært mye avslapping her å, trengtes... Har 6fulle helger bak osd og ennå 2 fulle foran oss.. Så trengte en til å være hjemme på, men ble jo kjøp av vogga bein, hjelpe farfar å klippe hekken, få vann ute og mat i hus.. Handle til oss, vaske klær og reparere bilen litt[emoji23] så avslappende[emoji23][emoji23][emoji23]

Øy- flere som ikke får varsler generelt lengre??
Jeg må hele tiden lese alt hvor jeg har deltatt i tilfelle svar, for får ikke beskjed lengre [emoji33]
 
Øy- flere som ikke får varsler generelt lengre??
Jeg må hele tiden lese alt hvor jeg har deltatt i tilfelle svar, for får ikke beskjed lengre [emoji33]
I vanlig app sluttet jeg å få varsler i februar. Bruker derfor bare tapatalk nå.. Der får jeg som regel varsel! :)
 
Øy- flere som ikke får varsler generelt lengre??
Jeg må hele tiden lese alt hvor jeg har deltatt i tilfelle svar, for får ikke beskjed lengre [emoji33]
Veldig irriterende å ikke få varsler på svar på mine innlegg [emoji35][emoji51] er så kjedelig å ikke svare noen fordi man ikke vet at man har fått respons..
 
Neppe noen som bryr seg. Her driver du og skal føde, nåde den dritten som kommenterer buksene.
Det er sant [emoji6] for meg er det bare at jeg er redd for å føle på det selv [emoji23] spess siden det er 30min til sykehuset, kan jo være greit å få på tørt da[emoji23][emoji6]
 
Det er sant [emoji6] for meg er det bare at jeg er redd for å føle på det selv [emoji23] spess siden det er 30min til sykehuset, kan jo være greit å få på tørt da[emoji23][emoji6]
Er 50 minutter til sykehuset jeg mest sannsynlig blir å føde på her. Men da er jeg jo HJEMME i så fall.
 
Aha, det er jo faktisk et stykke da[emoji54] innbiller meg at 30min er langt nok når alt begynner [emoji6]
Tjaa. Kan ta veldig lang tid. Og det er jo ikke sikkert vannet går i det hele tatt.. [emoji14]
 
Ikke sant! Det jeg å tenkte på [emoji54][emoji6]
Ikke sant. 30 min i bil kan dog bli langt med rier altså.. Men, liksom.. Tar fødselen lang tid, så betyr det ikke sååå mye.. I det store bildet. Foruten at det er kjedelig å sitte i bil lenge..
Og vannet.. På meg måtte de ta det på sykehuset [emoji14]
 
Ikke sant. 30 min i bil kan dog bli langt med rier altså.. Men, liksom.. Tar fødselen lang tid, så betyr det ikke sååå mye.. I det store bildet. Foruten at det er kjedelig å sitte i bil lenge..
Og vannet.. På meg måtte de ta det på sykehuset [emoji14]
Ja, det er jeg redd for når riene kommer, men da får vi ringe politiet å si fra at sambo kommer til å kjøre for fort fordi jeg er i fødsel [emoji6][emoji23][emoji23] det gjorde onkelen til noen jeg kjenner, og fikk beskjed om å bare kjøre(de var redd for at hu skulle føde i bilen, og det var ikke langt unna [emoji54]) [emoji6][emoji23][emoji16][emoji23][emoji6]
 
Ja, det er jeg redd for når riene kommer, men da får vi ringe politiet å si fra at sambo kommer til å kjøre for fort fordi jeg er i fødsel [emoji6][emoji23][emoji23] det gjorde onkelen til noen jeg kjenner, og fikk beskjed om å bare kjøre(de var redd for at hu skulle føde i bilen, og det var ikke langt unna [emoji54]) [emoji6][emoji23][emoji16][emoji23][emoji6]
Som regel skjer det jo ikke så fort, da. Greit at det for noen tar bare noen timer fra start til slutt, men ofte går det jo enda tregere første gang og.. Kan fort gå et døgn fra første til siste rie og..
 
Ja. Sant.. Men tenker for din del - det er neppe grunn til panikk ved første murring :)
Jeg er faktisk mer den som drøyer og under driver en del smerter, før jeg ringer lege [emoji23][emoji23] så håper jeg blir litt sånn med fødsel og[emoji6] slippe å møte opp og så reise hjem eller være der i timesvis mer enn nødvendig [emoji6][emoji6]
 
Jeg er faktisk mer den som drøyer og under driver en del smerter, før jeg ringer lege [emoji23][emoji23] så håper jeg blir litt sånn med fødsel og[emoji6] slippe å møte opp og så reise hjem eller være der i timesvis mer enn nødvendig [emoji6][emoji6]
Ikke sant. Men lurt å føle på kroppen. Være litt obs og. Om det går veldig fort fra murring til direkte vonde rier, kan det være greit å komme seg av gårde fort.
 
Back
Topp