Skravletråd

Huff da... Ja det forstår jeg. Har den stoppet da? Er nok greit å være på jobb da, få tankene over på andre ting :)
Ja var bare litt på papiret når jeg var på toalettet i går, og HCG'n har stiget :) Så vi får bare se!
 
Du vet du er gravid når man sitter i sofaen en lørdagskveld og har så innmari lyst på potetmos med mais:hungry:
 
Jeg fyser på nudler! [emoji23] kommer til å bli gigantisk om jeg skal spise på det i 8 måneder [emoji23][emoji23]
 
Hahahaha, ja, de sier en får merkelig cravings når en er gravid :p :p jeg er småkvalm og har egentlig ikke lyst på mat, men prøver å få i meg litt for å døyve det :)
Haha! Ja men finnes grenser :eek: hihi... Ja merker matlysten min er ikke helt på topp heller. Går i tørre knekkebrød til frokost...
 
Huff, hva ville dere gjort? Jeg har arbeidshelg neste helg, jobber på en bolig som nattevakt der det er 4-5 brukere inn samtidig. Til helga skal det være kun tunge brukere, og jeg jobber alene på natta. Det er tungt nok i seg selv og jobbe natt, og enda værre nå som jeg er gravid, da jeg blir sinnsykt trøtt på natta og sliter litt med og sove etter jobb. Ønsker ikke og fortelle det til sjefen enda, fortalte han det sist da jeg var gravid i uke 5, men det endte i sa. Så vil helst vente til uke 12. Jeg har også fått beskjed om og være forsiktig med tunge løft, da jeg tidligere har vært inn og operert bort en bit av livmorhalsen pga. celleforandringer. Skal til legen om to uker, skulle egentlig ta ny celleprøve, men utsetter det til etter graviditeten, men skal dra på legetimen alikevell for å snakke med henne ang. situasjonen. Jeg skal dra på jobb på fredag for og se hvordan det går.. men om det ikke funker vurderer jeg og ringe meg inn syk resten av helga, men får så dårlig samvittighet for det også, da det er endel sykdom på jobb fortiden :( Beklager for litt rotete innlegg..
 
Huff, hva ville dere gjort? Jeg har arbeidshelg neste helg, jobber på en bolig som nattevakt der det er 4-5 brukere inn samtidig. Til helga skal det være kun tunge brukere, og jeg jobber alene på natta. Det er tungt nok i seg selv og jobbe natt, og enda værre nå som jeg er gravid, da jeg blir sinnsykt trøtt på natta og sliter litt med og sove etter jobb. Ønsker ikke og fortelle det til sjefen enda, fortalte han det sist da jeg var gravid i uke 5, men det endte i sa. Så vil helst vente til uke 12. Jeg har også fått beskjed om og være forsiktig med tunge løft, da jeg tidligere har vært inn og operert bort en bit av livmorhalsen pga. celleforandringer. Skal til legen om to uker, skulle egentlig ta ny celleprøve, men utsetter det til etter graviditeten, men skal dra på legetimen alikevell for å snakke med henne ang. situasjonen. Jeg skal dra på jobb på fredag for og se hvordan det går.. men om det ikke funker vurderer jeg og ringe meg inn syk resten av helga, men får så dårlig samvittighet for det også, da det er endel sykdom på jobb fortiden :( Beklager for litt rotete innlegg..
Huff det hørtes ikke så lett ut :( og jeg forstår dårlig samvittighet ovenfor jobben, men du må ikke glemme din egen helse. Du lager en baby, det er den viktigste jobben du har nå. Det høres ikke veldig trygt ut for deg som gravid å gå alene med tunge brukere :s hør med legen du :) hadde vært mye lettere om du fortalte sjefen din da, mtp tilrettelegging :)
 
Back
Topp