Nååå er det vel ikke lenge til du kan sove?Heldig dere som kan krype under dyna Her er det nattevakt og jeg er såå trøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nååå er det vel ikke lenge til du kan sove?Heldig dere som kan krype under dyna Her er det nattevakt og jeg er såå trøtt
Det er fæææælt! !Å, hadde skikkelig mareritt i natt! Drømte at jeg blødde en stor pøl med blod utover lakenet
Huff. Ja jeg har også stadig mareritt om at jeg mister! Ikke noe god følelse :-( og at tårene sitter løsere er det ingen tvil om!! Ble vekket av min mann tidlig i dag morges om at den ene kattungen vår var død. :-( kattemor fikk 3 søte små forrige tirsdag, samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid faktisk! Men den minste av dem har ikke klart å drikke av mora selv så i har matet den med morsmelkerstatning for kattunger i sprøyte. Men i natt orket den ikke mer. Så det var tøft for både meg og ungene dette her. Begravelse i mørket ute, før sfo og jobb gitt...Å, hadde skikkelig mareritt i natt! Drømte at jeg blødde en stor pøl med blod utover lakenet
Huff. Ja jeg har også stadig mareritt om at jeg mister! Ikke noe god følelse :-( og at tårene sitter løsere er det ingen tvil om!! Ble vekket av min mann tidlig i dag morges om at den ene kattungen vår var død. :-( kattemor fikk 3 søte små forrige tirsdag, samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid faktisk! Men den minste av dem har ikke klart å drikke av mora selv så i har matet den med morsmelkerstatning for kattunger i sprøyte. Men i natt orket den ikke mer. Så det var tøft for både meg og ungene dette her. Begravelse i mørket ute, før sfo og jobb gitt...
Huff...kjedelig....trøsteklem❤Huff. Ja jeg har også stadig mareritt om at jeg mister! Ikke noe god følelse :-( og at tårene sitter løsere er det ingen tvil om!! Ble vekket av min mann tidlig i dag morges om at den ene kattungen vår var død. :-( kattemor fikk 3 søte små forrige tirsdag, samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid faktisk! Men den minste av dem har ikke klart å drikke av mora selv så i har matet den med morsmelkerstatning for kattunger i sprøyte. Men i natt orket den ikke mer. Så det var tøft for både meg og ungene dette her. Begravelse i mørket ute, før sfo og jobb gitt...
Nå har jeg funnet senga Det var sååå godt!!Nååå er det vel ikke lenge til du kan sove?
Sove godtNå har jeg funnet senga Det var sååå godt!!
Ååå det var trist å høreHuff. Ja jeg har også stadig mareritt om at jeg mister! Ikke noe god følelse :-( og at tårene sitter løsere er det ingen tvil om!! Ble vekket av min mann tidlig i dag morges om at den ene kattungen vår var død. :-( kattemor fikk 3 søte små forrige tirsdag, samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid faktisk! Men den minste av dem har ikke klart å drikke av mora selv så i har matet den med morsmelkerstatning for kattunger i sprøyte. Men i natt orket den ikke mer. Så det var tøft for både meg og ungene dette her. Begravelse i mørket ute, før sfo og jobb gitt...
Så tristHuff. Ja jeg har også stadig mareritt om at jeg mister! Ikke noe god følelse :-( og at tårene sitter løsere er det ingen tvil om!! Ble vekket av min mann tidlig i dag morges om at den ene kattungen vår var død. :-( kattemor fikk 3 søte små forrige tirsdag, samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid faktisk! Men den minste av dem har ikke klart å drikke av mora selv så i har matet den med morsmelkerstatning for kattunger i sprøyte. Men i natt orket den ikke mer. Så det var tøft for både meg og ungene dette her. Begravelse i mørket ute, før sfo og jobb gitt...
Søteste ever <3 sønnen drev og holdt på inn på rommet sitt, så kom han ned med to ranglebamser og sa: hvis frøet blir en baby, så skal babyen få de av meg <3 en som er klar for å bli storebror ihvertfall
Jaaaa det smeltet hjertet mitt <3Åå, så søt han er! <3
NydeligSøteste ever <3 sønnen drev og holdt på inn på rommet sitt, så kom han ned med to ranglebamser og sa: hvis frøet blir en baby, så skal babyen få de av meg <3 en som er klar for å bli storebror ihvertfall
Jaaaa han er så god <3Nydelig
Så herlig!! Blir helt rørt jegSøteste ever <3 sønnen drev og holdt på inn på rommet sitt, så kom han ned med to ranglebamser og sa: hvis frøet blir en baby, så skal babyen få de av meg <3 en som er klar for å bli storebror ihvertfall
Jaa det ble jeg og <3Så herlig!! Blir helt rørt jeg
Er du ikke i form?Ligger på sofaen med første boka i Calender girl Ikke mye lyst å dra på kveldsvakt i dag, vil bare ligge her til jeg skal legge meg!