Skravletråd

En tråd i 'Juli 2017' startet av Smil!, 21 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Isa28 Glad i forumet

Ja, helsa mi kommer helt klart først nå! Så er villig til å prøve meg på fredag. Og i neste uke har jeg kun to vakter, men da litt lettere brukere, også har jeg en uke med ferie og da har jeg time hos legen :) Ja, det hadde helt klart vært lettere om jeg hadde snakket med sjefen. Huff, vanskelig dette altså :p Sist så sa han at han kunne finne en løsning på tilrettelegging, men ikke på vår bolig. Så da må jeg bli flyttet til en annen plass.. lite lyst til det altså :(

2. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Hmm jeg skjønner det.. Men kan jo hende det blir bra da, det mye stedet? Du må nesten bare føle på om det føles rett :) <3

3. Isa28 Glad i forumet

Ja.. kanskje jeg bare må tygge i det sure eple og fortelle det til han :meh:

4. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Jeg er bare 4+4 og fortalte sjefen i dag.. Eller jeg ble konfrontert siden det tydeligvis får rykter (jobber med bare damer) hun tok det kjempe fint. Og det er veldig greit å kunne få litt tilrettelegging så man slipper å sykemelde seg eller gå over på permisjon :) men du må jo selvfølgelig kjenne etter om det er rett for deg. For meg var det det. Egentlig greit at sjefen vet i tilfelle det skulle skje noe på jobb..

5. Isa28 Glad i forumet

Ja, det har du helt rett i :) Blir evt, å gå over på dag/kveld stilling. Men kan bli litt komplisert det også, da mannen jobber turnus :( Så har vi ei på to år.. Men finner vell ut av det på et vis håper jeg. Funker hvertfall ikke og jobbe natt når man ikke føler seg uthvilt, og enkelte dager har jeg dattra alene pga at mannen er på jobb, så får ikke sovet på ettermiddagen heller :meh:

6. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Huff vanskelig... Er i litt samme situasjon jeg og, samboer med turnus og jeg. Og en gutt på 6 år. Nettopp begynt med nattevakter og skal ha en neste uke, blir spennende å se hvordan det går! Hehe

7. Isa28 Glad i forumet

Skal ikke være lett altså.. Hadde jeg bare sovet godt etter nattevaktene og vært uthvilt hadde det vært litt bedre :p Men det hjelper jo ikke akkurat på mange tunge løft..

8. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Nei det høres ikke godt ut altså :( Håper det ordner seg <3

9. Isa28 Glad i forumet

Det håper jeg også! Men det gjør det nok også på et vis :)

• Liker Liker x 1
  10. Lykketreff Gift med forumet

Jeg tenker at hvis du ikke er klar til å fortelle det kan du vente og si at du er syk. Det viktigste er at du er uthvilt, både for hun på to år og den lille i magen :) for jobben sin del tenker jeg at du ikke trenger å ha dårlig samvittighet, men at du kanskje kan si fra så tidlig som mulig (selv om du sier at du er syk). Da får sjefen din tid til å finne noen andre, også hjelper det kanskje på hvordan du føler deg? Uansett er søvn viktig, og du har mange å ta hensyn til som teller mer enn jobben :)

11. Isa28 Glad i forumet

Ja, jeg tenker litt på akkurat det du sier nå :) Så tror det blir løsningen akkurat nå! Så skal jeg jo snart til legen, så får jeg høre hva hun sier :)

• Liker Liker x 1
  12. camoso Forelsket i forumet

Andre som er sultne konstant? Jeg spiser middag 2 ganger til dagen. Er dritsulten annenhver time :p haha

13. Isa28 Glad i forumet

Oh yes.. Nettopp spist to knekkebrød og druer, men like sulten! :rolleyes:

14. Mummitrollspiren Elsker forumet

Ja:eek:
    Syns ikke jeg gjøre annet enn å gaffel i meg knekkebrød, middag, frukt, grønnsaker, alt som finnes av spiselig i skapene:rolleyes:

15. Pysekatt Glad i forumet

Misunner dere! Jeg har 0 matlyst [emoji33]

• Enig Enig x 1
  16. En eller to? Elsker forumet Septembergull'17

Sliter veldig med å skjule det! Er såååå dårlig allerede og faktisk hjemme fra jobb...heldigvis er det tid for sykdom nå, så kan skylde på det!
    Tror ei på jobben mistenker det sterkt. Tenker å fortelle det etter ul om to uker!

Last edited: 2 Nov 2016
  17. En eller to? Elsker forumet Septembergull'17

Samme her...blir bare kvalm av alt!

18. Pysekatt Glad i forumet

Jeg også sliter med kvalme. I går kveld og frem til idag har vært helt forferdelig!

Tips mottas med takk :p

• Enig Enig x 1
  19. KS-Bkk Flørter med forumet

Hadde selv en BO med utskrapning i september så skjønner deg veldig godt. Kjenner også andre som har gått til over uke 20 og så har det ikke gått rette veien.

Men de fleste føder friske, vakre babyer og jeg tror om det er "ment to be" så går alt kjempefint!!

Selv gleder jeg meg veldig til å få masse "plager". Foreløpig bare stuptrøtt og sur som en potte (hormoner i spinn) men tar gjerne imot kvalme og andre vondter om det betyr at en sunn, liten skapning vokser inni meg :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden