Skravletråd

Min siste syklus var

Jeg hadde veldig lang syklus forrige periode ettersom jeg sluttet på pillen i slutten av juli. Forrige syklus ville vært 46 dager dersom jeg ikke hadde blitt gravid. Jeg la derfor til grunn EL dagen på babyverden sin kalkulator. Legen vil jo legge til grunn at jeg er 7+1 på vei, mens mine beregninger tilsier 4+4 da jeg vet ca (+-1 dag) når EL var..:D
Samme som jeg gjorde, legger til EL dag tror jeg :p Ellers blir det jo faktisk feil, hehe. Så får en tidlig UL finne ut resten tenker jeg :D
 
Ja, legen/jordmor som fyller ut helsekort kommer bare til å gå ut i fra første dag til siste mens. Men er er jo ikke noe i veien for at du har den andre datoen i bakhodet. Jeg gjør det sånn. Går "offisielt" ut med menstermin, men holder en knapp på EL termin som er to dager etter :) Plotter inn første dag av siste mens eller EL datoen på babyverdens terminkalkulator. Den går ut i fra at et svangerskap er 40+3 dager, så jeg trekker fra en dag siden jeg vet at der jeg skal føde går ut i fra 40+2 :)

Ahaa.. Ikke dumt, kanskje jeg bare skal gjøre det samme da :) Men tar du en 28 dagers syklus? Eller lenger? Jeg plotter inn menstermin, men så kan man jo velger dager i syklus.. Hehe :) Ble plutselig avansert jo :)
 
Ahaa.. Ikke dumt, kanskje jeg bare skal gjøre det samme da :) Men tar du en 28 dagers syklus? Eller lenger? Jeg plotter inn menstermin, men så kan man jo velger dager i syklus.. Hehe :) Ble plutselig avansert jo :)
Om du beregner ut fra unnfangelse har ikke antall dager noe å si:happy: De vil kun spille inn om du taster inn siste mens.
 
Ahaa.. Ikke dumt, kanskje jeg bare skal gjøre det samme da :) Men tar du en 28 dagers syklus? Eller lenger? Jeg plotter inn menstermin, men så kan man jo velger dager i syklus.. Hehe :) Ble plutselig avansert jo :)
Om du beregner ut fra unnfangelse har ikke antall dager noe å si:happy: De vil kun spille inn om du taster inn siste mens.

Det hun sa :D Spiller ingen rolle :)
 
I går på jobb trodde jeg at jeg ble avslørt! Makan til blikk og spørsmål. Skulle tro det syns :p hehe eneste er at jeg er og ser innmari trøtt ut :s noen av dere andre som sliter med å skjule eller? :)
 
Ja, jeg er trøtt og jeg har aversjon mot noen mattyper plutselig... Ser mistenksomme blikk.... :p
 
Blir ikke lett å vente i 2 uker med å fortelle altså! Hehe jeg jobber med bare damer! :O hehehehe
 
Blir ikke lett å vente i 2 uker med å fortelle altså! Hehe jeg jobber med bare damer! :O hehehehe
Jeg har sagt det til noen utvalgte fortroelige på jobb:)jobber på forsterket skjermet enhet med endel utageringer;så avhengig at noen vet det:) men sier ikke no te sjefen enda på en gooood stund..hvis ikkje jeg blir dårlig da....da må e:rolleyes:
 
Jeg har sagt det til noen utvalgte fortroelige på jobb:)jobber på forsterket skjermet enhet med endel utageringer;så avhengig at noen vet det:) men sier ikke no te sjefen enda på en gooood stund..hvis ikkje jeg blir dårlig da....da må e:rolleyes:
Jeg syns det kan være fint at noen på jobb vet tidlig jeg. For om det ikke skulle gå bra så er det noen på jobb som forstår hvorfor jeg ikke er i supert humør :) Men jeg er en veldig åpen person men null pokerfjes så tipper de aller fleste vet snart :p sønnen fikk vite det i går. Jeg syns han har rett til å få vite hva som skjer med meg. Lunta er super kort og matlysten dårlig. Han skjønte at noe var i gjæret og jeg vil ikke at han skal bekymre seg og tro jeg er syk stakkar. Leste på en blogg om en fantastisk god forklaring, jeg har et frø i magen som kan bli baby. Men det kan slutte å vokse så det er en hemmelighet vi tre har :) han virket lettet etter at vi fortalte :)
 
Jeg syns det kan være fint at noen på jobb vet tidlig jeg. For om det ikke skulle gå bra så er det noen på jobb som forstår hvorfor jeg ikke er i supert humør :) Men jeg er en veldig åpen person men null pokerfjes så tipper de aller fleste vet snart :p sønnen fikk vite det i går. Jeg syns han har rett til å få vite hva som skjer med meg. Lunta er super kort og matlysten dårlig. Han skjønte at noe var i gjæret og jeg vil ikke at han skal bekymre seg og tro jeg er syk stakkar. Leste på en blogg om en fantastisk god forklaring, jeg har et frø i magen som kan bli baby. Men det kan slutte å vokse så det er en hemmelighet vi tre har :) han virket lettet etter at vi fortalte :)
Så bra! Veldig bra fortalt:D:D
 
Så bra! Veldig bra fortalt:D:D
Ja hu var helt rå hu dama som fortalte! :) da vet ihvertfall sønnen min at noe er på gang, men samtidig kan det slutte å vokse. Og når vi har vært på ul kan vi juble og si frøet har vokst og du skal få en lillebror eller lillesøster :)
 
Så nydelig❤❤❤
Gleder meg sååå til tiden fremover :) <3 Men merkelig nok har jeg vært veldig trist i dag. Men mamma sa det var normalt.. Hormonet :) men kommer et gledesrus innimellom og da klarer jeg ikke å la være å smile :D
 
Er.. så.. trøtt.. Er helt latterlig, har duppet av siden kl 19, måtte hoppe i dusjen istad for å våkne litt :p Men nå er det lov å legge seg, haha :D Endelig!
 
Jeg er også trøtt men har lakenskrekk:p for mye som går på tv hehe. God natt damer :)
 
Back
Topp